Coolerin asennus
plenumin paineputki siirrettävä oikealle puolelle,syylarin oikean puolen vesiletkun lähtö muokattuna,kenno mahdollisimman lähelle konetta tai minimissään vakio paikalle,60-sarjalainen rengas ja keula vakio korkeuteen..
katteita joutuu ilmeisesti hieman silpomaan,tuon coolerin leveyden takia...?
juuri keskustelin tuosta renkulan osumisesta mcx-porukan kanssa ja kysyin onko muutoksia ongelman poistamiseksi tehty,ei kuulemma ole,ohjeeksi tuli nuo edellä mainitut+keulan joustoa ja vaimennusta tiukemmalle...
katteita joutuu ilmeisesti hieman silpomaan,tuon coolerin leveyden takia...?
juuri keskustelin tuosta renkulan osumisesta mcx-porukan kanssa ja kysyin onko muutoksia ongelman poistamiseksi tehty,ei kuulemma ole,ohjeeksi tuli nuo edellä mainitut+keulan joustoa ja vaimennusta tiukemmalle...
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Oho, tänään aloin toteuttamaan ja homma meni hyvin kunnes, tässähän törmää etuiskari siihen cooleriin. Ohjaus kääntyy vain muutaman asteen puolelta toiselle Syyläri on niin takana kuin sen saa asennettua matalalla flektillä. Koko paketti pitää saada alemmaksi, poistetaan öljyn lauhdutin Onko tähän neuvoja (hyviä)
+200mph CLUB FINLAND
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Ginkaze kirjoitti:poistetaan öljyn lauhdutin Onko tähän neuvoja (hyviä)
Tuommoinen
tuolleen
Club 100 m/s
Do niin, nyt on hommaa aherrettu ja putkiston sekä painekotelon muutokset toteutettu. Öljycooleri korvattu Laminovalla. Syylärin sijainti on noin alkuperäinen. Ajatuksena on koko ajan ollut jättää renkaalle mahdollisimman paljon tilaa. Etupyörää sovitellessa tuli selväksi heti ettei kumi mahdu pyörimään ja se cooleriin tätä varten tehty loveuskin on ihan reilusti sivussa pyörön linjasta (tehty väärään paikkaan). Onko tää loveus jo MC Xpressin coolerissa valmiina vai onko mulle myyty tyritty yritelmä?
+200mph CLUB FINLAND
Valmiina.
Sitä kannattaa suurentaa pari ripaa ylöspäin:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Sitä kannattaa suurentaa pari ripaa ylöspäin:
http://galleria.busanistit.org/v....Index=1
Mulla oli tuo cooleri ilman tehdas-loveuksia renkaalle/putkille, se tuli vissiin jossain kohtaa 2000-lukua 'vakioksi'...
onhan eturengas jo vaihdettu 60-sarjaiseen, se on must.
Omassa syyläri oli vakiokiinnikkeissään yläpäästä ja alhaalta vein liki kiinni ahtimeen, mahtui paketti ihan OK kun lokasuojasta oli pieni pätkä pois. Tuo rengasviiste piti teettää cooleriin myöhemmin, kovissa jarrutuksissa ja keulojen varomattomissa alastuloissa nappas kumi kiinni.
onhan eturengas jo vaihdettu 60-sarjaiseen, se on must.
Omassa syyläri oli vakiokiinnikkeissään yläpäästä ja alhaalta vein liki kiinni ahtimeen, mahtui paketti ihan OK kun lokasuojasta oli pieni pätkä pois. Tuo rengasviiste piti teettää cooleriin myöhemmin, kovissa jarrutuksissa ja keulojen varomattomissa alastuloissa nappas kumi kiinni.
Club 100 m/s
Purin kaiken taas ja teen sen nyt niin, ettei tarvii rimpuilla. Eturengas on joo 60-sarjainen. Cooleriin tulee reilumpi viiste renkaalle, iskariputkille loveukset onkin jo. Syylärin tuuletin nojailee nyt pakosarjaan, siirtää pitää. Jos oikein asiaan paneutuu tästä voisi hulluna hetkenä vääntää 3D-mallin ja tehdä kaiken kerralla kuntoon :p Noo, coolerin laitan sinne aivan varmasti vaatii se sitten töitä enemmin tai vähemmin. Haluan ehdottomasti renkaan ja coolerin välin vähän ilmaa jottei tule "tuhoja".
+200mph CLUB FINLAND
Vihdoin on tämäkin projekti loppusuoralla, töitä on tehty läpi talven aina kun on ehtinyt ja tallissa on ollut riittävän lämmintä.Cooleri kaikkineen muutostöineen paikoillaan ja tämän lisäyksestä johtuneet sadat muut asiat löytäneet oman paikkansa. Penkitys säätöinen jo tehty sekä katteet silvottu ja asenneltu noin paikoilleen. Eturengas tietenkin 60series. Yksi vain vaivaa, tilan puutteen johdosta keula jäi korkealle tai siis normikorkeuteen ja jotta pyörän saa menevään asentoon joutuu perän korottamaan eikä se ole kentällä hyvä (onhan se hölmön näköinenkin) myös kuskin jalat loppuvat kesken. Mitä helvettiä tässä voisi vielä yrittää? Cooleria pitäisi saada vielä askel taakse. Toimiiko kaksi pientä flektiä? Tutkin, että etupumput liinoilla kasaan puristaessa tila renkaan ja coolerin välillä jää noin 10mm:n, käytännössä sama tapahtuma jarruttaen välykset mukaan luettuna väliä ei arvaten enää ole.
+200mph CLUB FINLAND