Ksthb kirjoitti:Ja kaikkein käsittämättömintä on ettei K5-K7 mene läpi euro2 mittauksista vakionakaan. Tämä on testattu jo vuonna 2006 ainakin K5 mallilla
yksikään tehtaalta lähtenyt uusi auto tai mp ei tule menemään ilman lisämuutoksia tuosta euro 2 pussitestistä läpi...
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte Vittuun katastukset
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nen
epäilen et kaikki suomeen tuodut k4 on euro2.sia
mitenkähän jenkki mallit?
Osta/vaihda runko jostain vanhemmasta pyörästä joka euro1
onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Tää maahantuoja jannu tuumas että kaikki k4:set ois euro2:sia ja tuon euron saa tietää kun antaa tyyppihyväksyntänumeron ,niin he tarkistaa sen mukaan. Toki tässä mun tapauksessa ei tarkistanu mistään ,sano vaan tylysti heti et ,EURO2!, fak!
No se siitä turbon laillistamisesta sit. Pääseehän tätä näinkin.