Oisko kellään tietoa minkäläinen se keulan madallussarja on mikä tulee sinne putkien sisään? Jos vaikka jonkunlaista kuvaa löytyis niin vois sitte vaikka itte väsäillä ja säästää..
Pitäs madaltaa etupäätä n.15-20 milliä, mutta en viittis niitä putkia vetästä yläkolmiosta läpi.
Miten kiihdyttelykäytössä on laskettu keuloja, kun liukuputkia näkyvillä kuormittamattomana alle 50mm ilman liinoja? Onko kokemuksia miten toimii katuajossa? Eikös tuo pelkkä jousien katkaisu tee sen, että keula pääsee pohjaamaan...
fooorumi kirjoitti:Miten kiihdyttelykäytössä on laskettu keuloja, kun liukuputkia näkyvillä kuormittamattomana alle 50mm ilman liinoja? Onko kokemuksia miten toimii katuajossa? Eikös tuo pelkkä jousien katkaisu tee sen, että keula pääsee pohjaamaan...
Älkää ny saakeli menkö niitä jousia katkomaan. Aika moni paja osaa tehdä keulan lyhennystoimenpiteen oikeaoppisesti, jousitus säilyy alkuperäisen kaltaisena, vain liikerata lyhenee.
Sinne iskarin sisään stopparin alle pitää sorvata (tai ehkä niitä saa valamiinaki?) sopivat holkit jotka estää putken palautumasta kokomittaansa. Jos tän tekee vakiojousilla, niin tietty samalla esijännitystä tulee lisää. Eli lyhempää ja/tai ohempaa jousta kaveriksi.
Olisko sitteki keulaliinat soppelit murheeseen?