Lappeenrannan ilmailupäivä 3.9.2011 - Lpr 3.9.2011
Ilmailupäivän tulokset
Pyöristä paras 357, mutta hyvin oli taas Koistel Nätynkin Supra työntänyt 347!!
Pyöristä paras 357, mutta hyvin oli taas Koistel Nätynkin Supra työntänyt 347!!
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Himmailin ensivetäisyksi turbolla lukemat 318 km/h. Leikki jäi vähän kesken kun etujarrusta tuli nesteet pihalle jarrumerkillä. Hidastelin siis vauhdit pois pelkällä takajarrulla. Eli todistetusti Gen 1 Busa pysähtyy lentokentällä iisisti ilman etujarrua.
Homma ei siis jäänyt voimasta kiinni, vaan kuskista. Tämän kauden tavoite 200 mph jäi siis saavuttamatta. No ensi kaudelle lyödään tavoitteet kovemmiksi. 100 m/s -kerhoon pitää päästä.
Homma ei siis jäänyt voimasta kiinni, vaan kuskista. Tämän kauden tavoite 200 mph jäi siis saavuttamatta. No ensi kaudelle lyödään tavoitteet kovemmiksi. 100 m/s -kerhoon pitää päästä.
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Rockster kirjoitti:Himmailin ensivetäisyksi turbolla lukemat 318 km/h. Leikki jäi vähän kesken kun etujarrusta tuli nesteet pihalle jarrumerkillä. Hidastelin siis vauhdit pois pelkällä takajarrulla. Eli todistetusti Gen 1 Busa pysähtyy lentokentällä iisisti ilman etujarrua.
Homma ei siis jäänyt voimasta kiinni, vaan kuskista. Tämän kauden tavoite 200 mph jäi siis saavuttamatta. No ensi kaudelle lyödään tavoitteet kovemmiksi. 100 m/s -kerhoon pitää päästä.
Paljonko piti himmailla, että tulos jäi <200mph? Aika pahalta kuulosti toi etujarrun katoaminen noissa vauhdeissa!!! :O kerkesitkö useampaa vetoa tehdä? Janne tais vetää vasta 9. kerran +100m/s tuloksen tänä kesänä....
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:Rockster kirjoitti:Himmailin ensivetäisyksi turbolla lukemat 318 km/h. Leikki jäi vähän kesken kun etujarrusta tuli nesteet pihalle jarrumerkillä. Hidastelin siis vauhdit pois pelkällä takajarrulla. Eli todistetusti Gen 1 Busa pysähtyy lentokentällä iisisti ilman etujarrua.
Homma ei siis jäänyt voimasta kiinni, vaan kuskista. Tämän kauden tavoite 200 mph jäi siis saavuttamatta. No ensi kaudelle lyödään tavoitteet kovemmiksi. 100 m/s -kerhoon pitää päästä.
Paljonko piti himmailla, että tulos jäi <200mph? Aika pahalta kuulosti toi etujarrun katoaminen noissa vauhdeissa!!! :O kerkesitkö useampaa vetoa tehdä? Janne tais vetää vasta 9. kerran +100m/s tuloksen tänä kesänä....
Kaksi vetoa ehdin ajaa. Kyllä menoa olisi varmasti riittänyt vielä huomattavasti enemmän. Ei vain uskaltanut vetää kunnolla kun en vielä ole sinut pyörän kanssa. Turbolla ajellut viikon ja tuntuu edelleen vieraalta. Mm. ohjausgeometria on muuttunut aika lailla, samoin tietysti kone
Jarrujen katoamista en siinä tilanteessa osannut edes kauhistella. Jälkikäteen iski, että siinä olisi voinut käydä vittumaisesti.
Mutta parannusta vaparitulokseen melkein 50 km/h. Pakko olla kohtuullisen tyytyväinen.
Ja kiitokset myös Jannelle ja Marjutille myös täältä. Pääsin lainapyörällä himaan ja oma pyörä meni pakulla pajalle. Harvassa on tällainen avuliaisuus ja yhteishenki. Ilman jeesiä olisi ollut vittumainen kotimatka. En voi kyllin osoittaa kiitollisuutta.
Edited By Rockster on 1315078529
jee,hyvä,hyvä..ja ilman takin tuomaa etua,heh,heh..hitonmoinen parannus,ja jos vielä lisää löylyä löytyy niin huh.jakellakin ens kesän rientoihin turbobusa,ja ehkäpä vähän muutakin....oliko varttimailin vetoja?Juhama kirjoitti:Ilmailupäiviltä jotain videoo
Onkos tuossa ajassa 3:48 lähtevä busanisti tää meidän Rockster? Jos olit niin pajon jäi vielä hampaan koloon sulla ens kesäksi. Todellaki lähdit himmailemalla mailille. No niinku sanoit, että ei oikein vielä tohdi vetää tuppijumissa ku ei oo ajokokemusta turbostas ku viikko. Niin siksi ihan hyvä vielä tutustua pyörään ja varsinki sen antamiin tehoihin paremin
Mut siitä se lähtee.
Mut siitä se lähtee.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Sama mies. Tuo oli eka veto, jonka vauhdiksi jäi 299,5. Kakkosveto oli se parempi jossa jarrut muuttuivat lievästi sanoen tunnottomiksi. Eka oli erittäin rauhallinen ensimmäiset viisi vaihdetta. Kiihdytin kunnolla vasta kutosella.ysi-ärrä kirjoitti:Onkos tuossa ajassa 3:48 lähtevä busanisti tää meidän Rockster? Jos olit niin pajon jäi vielä hampaan koloon sulla ens kesäksi. Todellaki lähdit himmailemalla mailille. No niinku sanoit, että ei oikein vielä tohdi vetää tuppijumissa ku ei oo ajokokemusta turbostas ku viikko. Niin siksi ihan hyvä vielä tutustua pyörään ja varsinki sen antamiin tehoihin paremin
Mut siitä se lähtee.
Jännitti koneen kestävyys ja pyörän ominaisuudet kovemmassa kyydissä. Pakko ottaa rauhassa kun on näin hannari äijä
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Taxi ei ollut LPR:ssa. Bonneville projekti jatkuu entistä ehompana, mut aihe siirretty taltioon aiheen avaajan pyynnöstä. Eikä siitä sen enempää tähän topiikkiin.hajahuja kirjoitti:miten sillä taxilla meni,ja mihin koko kohti bonnevilleä ketju on hävinnyt?
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Onkohan tuolla Lappeessa koskaan ollut myötätuuli?
Kauden vikat kinkerit meni taasen odotellessa kentän kuivumista, kun vähän väliä ripsotteli vettä. Tyyntä oli ihan turha venttailla, vaan tylysti jonon päähän odottelemaan vuoroa.
Kummasti tuntui olevan innokkaita yrittäjiä, vaikka epävakaa sää oli varmaan verottanut ainakin moottoripyöräilijöiden määrää.
Tosimotoristit tietty tuli ajamalle paikalle, lukuunottamatta paria vässykkää busanistia.
Huipputuloksista oli turhan uneksiakaan tossa vastatuulessa, mutta kyllähän noi turbovehkeet vaan puskee tuulessakin (mm. Jannen 360 km).
Rockster vasta totuttelee turboahdettuun Busaansa ja 318 oli kyllä kelpo veto hältäkin ja poltti vielä siinä samassa jarruletkunkin.
Ormu ei sitten päässyt vielä eläkkeelle, vaan jatkaa ensi kautena 2,4 km metsästystä.
Oma 313 km tuntui ihan paskalta vedolta, mutta jälkeenpäin ajateltuna ihan linjassa siihen, että tuulen (5 m/s) vaikutus on 14 km.
Vaan mukavaahan tuo taasen oli ja mikäs se hyvässä seurassa.
Super-Jorma kylläkin puuttui joukosta, harmi.
Simppa taisi päästä säikähdyksellä Kwaakun kanssa.
Mutta taasen yksi kausi takana ja laitteet&kuskit ehjinä, joten tyytyväinen voi olla.
Hampaankolot täynnä kohti ensi kautta.
Kauden vikat kinkerit meni taasen odotellessa kentän kuivumista, kun vähän väliä ripsotteli vettä. Tyyntä oli ihan turha venttailla, vaan tylysti jonon päähän odottelemaan vuoroa.
Kummasti tuntui olevan innokkaita yrittäjiä, vaikka epävakaa sää oli varmaan verottanut ainakin moottoripyöräilijöiden määrää.
Tosimotoristit tietty tuli ajamalle paikalle, lukuunottamatta paria vässykkää busanistia.
Huipputuloksista oli turhan uneksiakaan tossa vastatuulessa, mutta kyllähän noi turbovehkeet vaan puskee tuulessakin (mm. Jannen 360 km).
Rockster vasta totuttelee turboahdettuun Busaansa ja 318 oli kyllä kelpo veto hältäkin ja poltti vielä siinä samassa jarruletkunkin.
Ormu ei sitten päässyt vielä eläkkeelle, vaan jatkaa ensi kautena 2,4 km metsästystä.
Oma 313 km tuntui ihan paskalta vedolta, mutta jälkeenpäin ajateltuna ihan linjassa siihen, että tuulen (5 m/s) vaikutus on 14 km.
Vaan mukavaahan tuo taasen oli ja mikäs se hyvässä seurassa.
Super-Jorma kylläkin puuttui joukosta, harmi.
Simppa taisi päästä säikähdyksellä Kwaakun kanssa.
Mutta taasen yksi kausi takana ja laitteet&kuskit ehjinä, joten tyytyväinen voi olla.
Hampaankolot täynnä kohti ensi kautta.
Club 100 m/s Otalampi
Kyllä siltä nyt näyttää että kerrankin oli onnea matkassa... jo mielessä siintäneen koneremontin sijasta riittikin se että Sami otti ja kiristi pakosarjan joka oli kesän kuluessa ottanut ja löystynyt... Ilmeisesti kova vastainen tuuli ja siihen sit kova moottorijarrutus aiheutti sen että putkisto pääsi liikahtaan sen verran että pakostiivisteet eivät enään tiivistäneet "lainkaan"...Eipä käynyt mielessä kentällä tuomoinenkaan vaan tulppia vaihtelin ja sadattelin... Saatanan amatööri vois tässä todellakin sanoa itsestään kun ei tuotakaan tajunnut...
Edited By Simppa70 on 1315422611
Edited By Simppa70 on 1315422611
Tästä pakosarja äänestä taisin mainita Joensuussa.Simppa70 kirjoitti:Kyllä siltä nyt näyttää että kerrankin oli onnea matkassa... jo mielessä siintäneen koneremontin sijasta riittikin se että Sami otti ja kiristi pakosarjan joka oli kesän kuluessa ottanut ja löystynyt... Ilmeisesti kova vastainen tuuli ja siihen sit kova moottorijarrutus aiheutti sen että putkisto pääsi liikahtaan sen verran että pakostiivisteet eivät enään tiivistäneet "lainkaan"...Eipä käynyt mielessä kentällä tuomoinenkaan vaan tulppia vaihtelin ja sadattelin... Saatanan amatööri vois tässä todellakin sanoa itsestään kun ei tuotakaan tajunnut...
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar