Renkaat?
Oisin vähän tiedostellu rengas kokemuksista vähän et mitkä on hyviä gummeja? En harrasta niin rataajoa et ei six tarvi olla kovin niin ratahenkinen gummi rata/katu. mulla on nyt alla jo toistamiseen pirellin diablo sarja ja olen ihan ollu tyytväinen siihen,eli kysyn et onko jolllain kokemusta Michelin PILOT ROAD 2 et onko noissa eroa et kannattaako kokeilla ? mikä muu merkki ja malli ois vähän niinkuin diablo tyylinen? Tai entä metzeler sportec 3?
- Huhan Kolli
- toimeve
- Viesti:
...tästä kliketikliks tai laajemmin vielä tästänäin kliks.
Ja itte komppaan yllä olevaa; nimim. viisi sarjaa PR2:a, nyt alla Power One Street takana ja Power 2CT edessä. Seuraava satsi on Pilot Road 2 tai 3.
Ja itte komppaan yllä olevaa; nimim. viisi sarjaa PR2:a, nyt alla Power One Street takana ja Power 2CT edessä. Seuraava satsi on Pilot Road 2 tai 3.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
- Huhan Kolli
Ja kun olin laittanu tämän viestin nii huomasin et oli kans samanlainen otsikko joku kans kyselly renkaista tietoo et niistä kans suurin osa kehui misun Pilot Road 2.mulla oli alla diablo ja sekesti mun ajotyyliä jokunen vajaa 10tkm ja ostin uuden samanlaisen.pitää ens kerralla koittaa tuota Pilot Road 2 kun sitä on niin kehuttu ja km kestää kuulemma aika paljon mitä luin muitten kokemuksista
oli sielä jokunen diablon käyttäjäkin joukossa 

16000+km ajettu takarenksu PR2 ja vielä ajattelin hetkisen sinnitellä. Olisi kestänyt pidemminkin jos olisi muistanut tarkistella useimmin rengaspaineita.
Pitäisin parhaana vaihtoehtona katuajoon.
PR3-kokemuksia ei väellä kauheasti vielä ole kun niin tuore rinkula mutta testien mukaan kelvollinen sekin
Pitäisin parhaana vaihtoehtona katuajoon.
PR3-kokemuksia ei väellä kauheasti vielä ole kun niin tuore rinkula mutta testien mukaan kelvollinen sekin
Kattokaas huviksenne niitä kuluneita Road 3 renkaitanne n.10tkm kohdalla. Poikittaisuria on niin paljon jotta "väliosat" kuluvat eri lailla, kuten enskojen nappularenkaissa.
Sitä en osaa sanoa miten tuo vaikuttaa ajoon, täristääkö tms...
Muuten kyllä kuullu pelkästään positiivista palautetta tuosta uudesta Road 3:sta
Sitä en osaa sanoa miten tuo vaikuttaa ajoon, täristääkö tms...
Muuten kyllä kuullu pelkästään positiivista palautetta tuosta uudesta Road 3:sta

Täältä ääni Misukan PR3;lle. Kulukoot vaikka ennenaikaisesti mutta tuntuma ja luotto on ainakin mulle aivan omaa luokkaansa, eikä ole uraherkkä. Sateella mutkapito on oikeasti kuin kuivalla tiellä ajaisi!
Tällä kolmosella ajettu nyt joku 4 tonnia eikä ole yhtään havaittavaa kulumista, sekalaista mutkaa, nopeaa ja matkaa menty ja paineet pidetään kohdillaan. Varmasti seuraava setti sama jos ei parempaa tule tarjolle (jota epäilen, ainakaan ensi kaudelle).
Tällä kolmosella ajettu nyt joku 4 tonnia eikä ole yhtään havaittavaa kulumista, sekalaista mutkaa, nopeaa ja matkaa menty ja paineet pidetään kohdillaan. Varmasti seuraava setti sama jos ei parempaa tule tarjolle (jota epäilen, ainakaan ensi kaudelle).
AD/HD