Toinen katalysaattori lähti orkkispöntön sisällä tallin hyllylle jo joku aika sitten, mutta millähän kohtaa mahtaa olla se toinen katti?
Onko kukaan "repinyt" sitä putkessa olevaa kattia pois? Ja jos on, niin onko
a) onko hyviä vinkkejä kuinka?
ja
b) onko hommasta ylipäänsä mitään järkeä (lue; hyötyä)
Entäpä tuo K&N putsari - mikä tekee siitä paremman, kuin joku toinen? Vai onko se parempi, kuin "jokumuu"?
Gen 1 katalysaattorit - Missä on toinen?
Taitaapi olla ns hapetuskatit ne ensimmäiset, jotka on ilman lambda-anturia. Eivät vaadi tarkkaa seossuhdetta toimiakseen kuten nykyiset 3-toimikatalysaattorit.
Wikissä kateista
Wikissä kateista
Club 100 m/s
Kyllä sielä jonkilaiset katit on, mutta juuri tuollaiset lambda-anturittomat. Kyseinen anturin puute aiheuttaa myös jonkin verran haastetta penkitettäessä, kun lambda-anturipuikko pitää työntää putken päästä sisään ja säätö tehdään hyvällä arvauksella juurikin tuon katin jälkeen. En vain huomannut penkissä kysyä S.Vittaniemeltä missä ko. kat sijaitsee. Nyt selvisi sekin. Kiitos.-Artsi- kirjoitti:Taitaapi olla ns hapetuskatit ne ensimmäiset, jotka on ilman lambda-anturia. Eivät vaadi tarkkaa seossuhdetta toimiakseen kuten nykyiset 3-toimikatalysaattorit.
Wikissä kateista
Sanokaas nyt vielä, että olisiko poistamisesta käytännön iloa?