Morjens, tullut nyt kaksi kesää ajettua K9 busalla ja merkin vaihto ei tule kuuloonkaan vaan jotenki pitäisi päivittää tai vaihtaa samanlaiseen eriväriseen Vaan mielessä on käyny myös oman pyörän modaaminen kun ei haluaisi hyvää vähällä vaihtaakkaan.
Eli millainen homma olisi takahaarukan jatkaminen? ketjut vaihtoon + ketjusuoja? onko näihin mistä saatavilla tarvittavat osat?
Entäs madaltaminen keulaa ja perää mitä tarvitsee vaihtaa ja millainen homma itse olisi sekin tehdä? täytyykö seisontajalkaa muuttaa?
Näihin kaikkiin tarvitsisin viisaampien ja mahollisesti tämän saman jo tehneiden neuvoja ja linkkejä mistä nämä osat löytyisi.
Kiitos kaikille jo etukäteen!
Takahaarukan jatkot + madallus
-
Dragrace..sieltä jatkot + holkit yläkolmion paneelin alle.busakka kirjoitti:Morjens, tullut nyt kaksi kesää ajettua K9 busalla ja merkin vaihto ei tule kuuloonkaan vaan jotenki pitäisi päivittää tai vaihtaa samanlaiseen eriväriseen Vaan mielessä on käyny myös oman pyörän modaaminen kun ei haluaisi hyvää vähällä vaihtaakkaan.
Eli millainen homma olisi takahaarukan jatkaminen? ketjut vaihtoon + ketjusuoja? onko näihin mistä saatavilla tarvittavat osat?
Entäs madaltaminen keulaa ja perää mitä tarvitsee vaihtaa ja millainen homma itse olisi sekin tehdä? täytyykö seisontajalkaa muuttaa?
Näihin kaikkiin tarvitsisin viisaampien ja mahollisesti tämän saman jo tehneiden neuvoja ja linkkejä mistä nämä osat löytyisi.
Kiitos kaikille jo etukäteen!
ketjut saat allrightista zvm niin pitkää soiroa kun tarviit..
riippuu tietty kuin paljon jatkat..jarruletku jos paljon jatkat..ja myytävänä oli osat osiossa jalka sulle..
itse tosin madalsin vaan koska meni jatkoilla sutimiseski..
No esim. tosta näät minkälaisella setillä saa pyörän laskettua/nostettua: ...KLOKS...
Tuolta madalluskilkkeitä: ...EBAY...
Ja jatkoja: ...JATKOJA...
Tuolta madalluskilkkeitä: ...EBAY...
Ja jatkoja: ...JATKOJA...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014