Suviranta -11

Pohdintaa kotimaan tapahtumisista ja kokoontumisista
wiltzu

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

17 maissa lähetään 2 busan voimin EP:lle päin ajelemaan tiksistä. Saatetaan pyörähtää kahvilla ohi ajaessa...

Saakohan tuolla kohtuullisella odotusajalla ruokaa?
MikkoU

Viesti Kirjoittaja MikkoU »

wiltzu kirjoitti:17 maissa lähetään 2 busan voimin EP:lle päin ajelemaan tiksistä. Saatetaan pyörähtää kahvilla ohi ajaessa...

Saakohan tuolla kohtuullisella odotusajalla ruokaa?
tietty jos grillimakkara lasketaan ruuaksi... Ei sielä muuten ruokaa tarjoilla... Siinä kylällä on pari kebab mestaa ja ja alakiskalta (kun kylälle päin suuntaatte niin radan yli seurakuntatalo tms. näkyy oikealla niin risteyksestä vasemmalle... heti siinä kulmassa toi sijaitsee) herkkupotut niin sillä pärjää ainakin tovin :)
Kiha

Viesti Kirjoittaja Kiha »

Näinköhän Wiltzun kans törmätään Suvirannassa ? Laita pyöräs koivikkoon niin ei tarvi kauheesti etsiskellä . Itsekin tulossa sinne . :thumbup:
Kiha

Viesti Kirjoittaja Kiha »

Tulipa käytyä Suvirannassa sit viimeisellä kokoontumisella tälle kesälle . Paljon oli pyöriä paikalla . Jukkiksen ja Snaken pyörät tunnistin koivikosta . Kyllä täytyy sanoo että kyllä Jukkiksen pyörä on helkkarin komee luonnossa :mosh:
En sit kerennyt juttelee poikien kans , kun olitte jo lähdössä kun minä olin tulossa takas pyörälle . Seisoskelin siinä ohkasella "kujalla" kerhotakki päällä kun ajoitte vastaan . Molemmille morjenstin mut ei vastakaikua...
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

kiitti.. kyllä mää hokasin mutta joitakin räpättimiä tuli vastaan ??? .. ei muuta kun vehoniemeen ja mustaanlahteen kinkerit jatkuu...
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

Kiha kirjoitti:Tulipa käytyä Suvirannassa sit viimeisellä kokoontumisella tälle kesälle . Paljon oli pyöriä paikalla . Jukkiksen ja Snaken pyörät tunnistin koivikosta . Kyllä täytyy sanoo että kyllä Jukkiksen pyörä on helkkarin komee luonnossa :mosh:
En sit kerennyt juttelee poikien kans , kun olitte jo lähdössä kun minä olin tulossa takas pyörälle . Seisoskelin siinä ohkasella "kujalla" kerhotakki päällä kun ajoitte vastaan . Molemmille morjenstin mut ei vastakaikua...
Olin siin letkassa myös mukana ja kyl heilautin päätäni sulle mut ne saatanan vastaan tulevat tourinkimiehet sähläs siin niitten helikoptereittensa kanssa! :bike:
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Kiha kirjoitti:Tulipa käytyä Suvirannassa sit viimeisellä kokoontumisella tälle kesälle . Paljon oli pyöriä paikalla . Jukkiksen ja Snaken pyörät tunnistin koivikosta . Kyllä täytyy sanoo että kyllä Jukkiksen pyörä on helkkarin komee luonnossa :mosh:
Tää huomasi ja nyökkäsi kyllä takaisin,,,
Tomppa

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Mä mitään nähny, kun oli niitä risukasoja ja -partoja kuka väärällään...
Sori! :)
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Ihan ok reissu paitsi meinas takanen livetä lintuvintin kohdalla mukulakivellä 2 kertaa poislähtiessä :p
Hämiksen poijaat tietää kyllä että liposaa on jos vääntää kahvaa siinä kohden :;): Loppumatkan kone lauloi niinkuin kuuluukin eli pehmeästi kehräten Espooseen asti eikä ihan tyhjäkäynnillä :D (ei ollut kukkasia matkalla)
Jos ei muuten nähdä niin ensi keväänä sitten, jos suvari vielä jatkaa entisellään.
Anteeksi ja kiitos :;):
Vastaa Viestiin