Busan takarunko
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Rock rock!!
Jos tosiaankin joltain löytyy noita tukirautoja takahäkkiin, voisimpa ostaa setin.
Jos tosiaankin joltain löytyy noita tukirautoja takahäkkiin, voisimpa ostaa setin.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Joopa joo... Taitaa vielä muutama pari olla tallissa nuita rautoja!!
Pistäkää mailina yhteystietoja niin laittelen jäykisteet postitse. Hinta on sitte 30e/pari
mika.koivuniemi@kotinet.com
Pistäkää mailina yhteystietoja niin laittelen jäykisteet postitse. Hinta on sitte 30e/pari
mika.koivuniemi@kotinet.com
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Kyllä yhdellä busanistilla on Saksan turneella pamahtanut takahäkki poikki vieläpä vauhdissa ja emo takaritsillä laukkujen kera...onni onnettomuudessa,ettei sattunut mitään henkilövahinkoo...isompaa ainakaan...henkiset eri asia....
:unclesam:
Tässä stoori : Tosin takahäkin yläputkista ei tarvitse revetä kuin toinen putki niin se riittää murtamaan toisen korvakon poikki ( jos on laukkusarja paikollaan). Se todella tuntuu epämiellyttävältä kun häkki notkahtaa noin 160 vauhdista ei onneksi emäntä puonnut kyydistä vaikka lähellä se oli. Perä retkahti noin 10 cm alaspäin.
Edited By Agostini on 1142272049
:unclesam:
Tässä stoori : Tosin takahäkin yläputkista ei tarvitse revetä kuin toinen putki niin se riittää murtamaan toisen korvakon poikki ( jos on laukkusarja paikollaan). Se todella tuntuu epämiellyttävältä kun häkki notkahtaa noin 160 vauhdista ei onneksi emäntä puonnut kyydistä vaikka lähellä se oli. Perä retkahti noin 10 cm alaspäin.
Edited By Agostini on 1142272049
Onkohan tehdas koskaan myöntäny, että tuossa aluhäkissä on kestävyys ongelmaa? Ensimmäisten katkeamisten jälkeen taisivat vain tiedottaa, että pakoputkia ei saa vaihtaa ja laukkuja ei saa laittaa jne. ja laittoivat käyttäjän piikkiin ongelmat.
On tainnut jäädä myöntämättä, että suunnitteluvirhehän se on eikä mikää muu, vaikka onkin Suzuki kyseessä.
On tainnut jäädä myöntämättä, että suunnitteluvirhehän se on eikä mikää muu, vaikka onkin Suzuki kyseessä.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Rock rock!!
Ekana kesänä -00 busan kanssa kävi niks naks koo-oo tapahtumaa edelsi "ihmeellinen" kilinä (varsinkin mukulakivi kaduilla) jostakin, jonka ilmoitin 6000 huollossa, joka tehtiin reisun päällä Oulussa. Eipä huollosakaan nähneet tai hoganneet joka paikkaa tarkastella.
Jälkiviisaana todettakoon, että "kilinä" johtui siitä et toisen puolen häkkiputki oli jo poikki.
Kotia oltiin lähestymässä (täys matkavarustus 3*laukku ja kyytiläinen), kunnes yhdessä kiihdytykses kuului pamaus (ei tykänny vauhtimatkailusta) ja sitsit tipahti pari sentii alaspäin. Ei muuta kuin parkkiin tsekkaan mitä tapahtui. Laukut pois ja häkin päät yhteen ja kuormaliinat sitsien alle pinkeelle. Kotiin selvittiin.
Häkki meni takuuvaihtoon ja on sen jälkeen kestänyt ja nyt kestää paremmin Miksan jäykisteiden ansiosta.
Ekana kesänä -00 busan kanssa kävi niks naks koo-oo tapahtumaa edelsi "ihmeellinen" kilinä (varsinkin mukulakivi kaduilla) jostakin, jonka ilmoitin 6000 huollossa, joka tehtiin reisun päällä Oulussa. Eipä huollosakaan nähneet tai hoganneet joka paikkaa tarkastella.
Jälkiviisaana todettakoon, että "kilinä" johtui siitä et toisen puolen häkkiputki oli jo poikki.
Kotia oltiin lähestymässä (täys matkavarustus 3*laukku ja kyytiläinen), kunnes yhdessä kiihdytykses kuului pamaus (ei tykänny vauhtimatkailusta) ja sitsit tipahti pari sentii alaspäin. Ei muuta kuin parkkiin tsekkaan mitä tapahtui. Laukut pois ja häkin päät yhteen ja kuormaliinat sitsien alle pinkeelle. Kotiin selvittiin.
Häkki meni takuuvaihtoon ja on sen jälkeen kestänyt ja nyt kestää paremmin Miksan jäykisteiden ansiosta.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Jotenkin en ihmettele etteivät Oulussa huollossa huomanneet... oletan että käytit Hirvosella? :pjakehaanpää kirjoitti:Rock rock!!
Ekana kesänä -00 busan kanssa kävi niks naks koo-oo tapahtumaa edelsi "ihmeellinen" kilinä (varsinkin mukulakivi kaduilla) jostakin, jonka ilmoitin 6000 huollossa, joka tehtiin reisun päällä Oulussa. Eipä huollosakaan nähneet tai hoganneet joka paikkaa tarkastella.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa