Jos setissä ei lue ahtimen mallia ni minkä kokoinen reikä milleissä tuo ilman imureikä tai sisällä oleva siipiratas on?
Papruissa on käsittääkseni se vanha malli. Mäpäs mittailen illalla.
Pyöräään pitäisi kai vielä hoitaa tuo lock-up ja googlettelun jälkeen olen törmännyt MTC:n Multi Stage Lock-upiin. Onkos se sellainen kampe johon kannattais rahansa sijoittaa? Entä ajaako saman valmistajan two stage clutch saman asian? Olisi hinnaltaan miellyttävämpi.
Jos setissä ei lue ahtimen mallia ni minkä kokoinen reikä milleissä tuo ilman imureikä tai sisällä oleva siipiratas on?
Papruissa on käsittääkseni se vanha malli. Mäpäs mittailen illalla.
Pyöräään pitäisi kai vielä hoitaa tuo lock-up ja googlettelun jälkeen olen törmännyt MTC:n Multi Stage Lock-upiin. Onkos se sellainen kampe johon kannattais rahansa sijoittaa? Entä ajaako saman valmistajan two stage clutch saman asian? Olisi hinnaltaan miellyttävämpi.
Ok, laita mittaa tulemaan...
Jos luet Bomber Magazinen numeron 6/2010 Target-B-turbo-Busa-artikkelia niin löydät vastauksen lokappi asiaan ja pariin muuhunkin kyssäriin.
Jos setissä ei lue ahtimen mallia ni minkä kokoinen reikä milleissä tuo ilman imureikä tai sisällä oleva siipiratas on?
Papruissa on käsittääkseni se vanha malli. Mäpäs mittailen illalla.
Pyöräään pitäisi kai vielä hoitaa tuo lock-up ja googlettelun jälkeen olen törmännyt MTC:n Multi Stage Lock-upiin. Onkos se sellainen kampe johon kannattais rahansa sijoittaa? Entä ajaako saman valmistajan two stage clutch saman asian? Olisi hinnaltaan miellyttävämpi.
Ruottin Eerikin puttiikki vissiin pirraa edelleen ahtimista tyyppikilvet irti?
Ainakin 308Nm tomii vielä vakiokytkimellä APE jousien kanssa. Mitä vääntöjä nuo turbokoneet sitten tuottaakaan. Mutta kaikkihan saa laitta rahansa minne haluaa
tenhulttio kirjoitti:Ainakin 308Nm tomii vielä vakiokytkimellä APE jousien kanssa. Mitä vääntöjä nuo turbokoneet sitten tuottaakaan. Mutta kaikkihan saa laitta rahansa minne haluaa.
Kuinkas tiukat semmoset jouset on, tuleeko kramppeja kaupunkiajossa ? Siis, jos olis oikee katupyörä missä niitä käyttää.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
tenhulttio kirjoitti:Ainakin 308Nm tomii vielä vakiokytkimellä APE jousien kanssa. Mitä vääntöjä nuo turbokoneet sitten tuottaakaan. Mutta kaikkihan saa laitta rahansa minne haluaa.
Kuinkas tiukat semmoset jouset on, tuleeko kramppeja kaupunkiajossa ? Siis, jos olis oikee katupyörä missä niitä käyttää.
Saattaa tulla aika monelle 308nm omaavalle katupyörän omistajalle kramppeja muutoskatsastuksessakin?
tenhulttio kirjoitti:Ainakin 308Nm tomii vielä vakiokytkimellä APE jousien kanssa. Mitä vääntöjä nuo turbokoneet sitten tuottaakaan. Mutta kaikkihan saa laitta rahansa minne haluaa.
Kuinkas tiukat semmoset jouset on, tuleeko kramppeja kaupunkiajossa ? Siis, jos olis oikee katupyörä missä niitä käyttää.
Multa saa lainaan CoC2:sen ja kun sen puristaa pohjaan niin ei tuu kramppeja. nim.kokemusta on.
Ja tarvittaessa löytyy CoC3:kin,heh.
tenhulttio kirjoitti:Ainakin 308Nm tomii vielä vakiokytkimellä APE jousien kanssa. Mitä vääntöjä nuo turbokoneet sitten tuottaakaan. Mutta kaikkihan saa laitta rahansa minne haluaa.
Kuinkas tiukat semmoset jouset on, tuleeko kramppeja kaupunkiajossa ? Siis, jos olis oikee katupyörä missä niitä käyttää.
Onhan tuo kait aika jäykkä ainakin lyhyellä kahvalla. Mutta kun tämmönen rimpulakin jaksaa sitä painaa niin ei vissiin ihan mahoton kuitenkaan.
Toinen vaihtoehto APE jousille on Brocks jouset joissa kolmea eri kokoa. Uutena sairaan jäykät noi jälkimmäiset, ei voinut laittaa kaikkia kerralla pakkaan, mutta nyt käytettynä jo inhimilinen. Ei ole luistoa ollut.
Ksthb kirjoitti:2 steppi lokappi on se oikea valinta kadulle. Kytkin kevyt käyttää kuin vakiossa ja pitää myös lentokentällä/vartilla kaikissa olosuhteissa/tehoilla.
Multistage onkin sitte hifi miesten hommia, säätämistä riittää enemmänkuin tarpeeks....
Juuri näin, ite kun on tottunut käyttää kytkintä yhdellä tai kahdella sormella niin two stage teki ajamisesta pirun paljon miellyttävämpää versus apen jousilla varustetulla vakiokykällä...
En varmaan oo tajunnu oikein lockupin käyttöä kadulla, mut oli tosi outoo kun tuntuma koko ajan erilainen riippuen millä kierroksilla ja nopeuksilla käytti kytkintä ja vaihtoi vaihdetta. Välillä tosi löysä ja sitte taas hirveen tiukka. Silleenhän se toimiikin, mut ehkä enemmän johdonmukaisen kiihdyttäjän kytkin. Liekö vika siinä kun oli ihan perusmallin lockuppi.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
ysi-ärrä kirjoitti:Jokols tää projekti on täydessä touhussa? Vai säästeleekö Rockster asiaa bike-lehteen?
Vähän säästelen lehteen, mutta sen voin sanoa, että bolt on ei muuten ole bolt on kun puhutaan turboista
Tämän viikon aikana olen kantanut sellaisen määrän osia ympäri suomea, ettei mitään järkeä. On kannen oikaisua, syylärin ja öljypohjan modausta, lisäkamaa...
Aivan hulluva touhuva perkele.
Kerron lisää lehdessä, mutta kyllä on saakeli vieköön aika tavalla kikkailua valmiin sarjan lisäksi.
Tällä hetkellä pyörä on euron kolikon kokoisina paloina Samin pajan lattialla.
ysi-ärrä kirjoitti:Jokols tää projekti on täydessä touhussa? Vai säästeleekö Rockster asiaa bike-lehteen?
Vähän säästelen lehteen, mutta sen voin sanoa, että bolt on ei muuten ole bolt on kun puhutaan turboista
Tämän viikon aikana olen kantanut sellaisen määrän osia ympäri suomea, ettei mitään järkeä. On kannen oikaisua, syylärin ja öljypohjan modausta, lisäkamaa...
Aivan hulluva touhuva perkele.
Kerron lisää lehdessä, mutta kyllä on saakeli vieköön aika tavalla kikkailua valmiin sarjan lisäksi.
Tällä hetkellä pyörä on euron kolikon kokoisina paloina Samin pajan lattialla.
Ai että kuulostaa ihanalle
Meinaan turbotus hommat täälläkin kohta aluillaan, mut katotaan sitä tuossa kunhan lumet tulee tälle korkeudelle.
Mut syyskuun loppuun on turbopaketti kourassa ja sit katellaan asentajan( tt-motorsportin) kans mitä tuleman pitää.