Elikkäs tämmöstä... ajelin tänään ensimmäistä kertaa busalla kunnon vesisateessa ja siitä seurauksena tyhjäkäynti heitteli n.200kier/min. lähti huonosti käyntiin ja sammuikin kerran tyhjäkäynnillä. Noh sitte sitä myöte ku keli kuivui jäi noi vaivat pois ja viimeiset 200km tultiin sitte hymyssä suin ku busa pelitti.
Elikkä vinkkejä nyt uudelle busanistille mikä sateella vaivaa!!!
K4 vittuilee sateella
Tarkistaisin että onhan tulppapoteroiden vedenpoistoreiät kaikki auki, sieltä pohjalta on siis yhteys pakosarjan yläpuolella olevaan reikään. Tulpanhattu pois yksi kerrallaan, paineilmaa poteroon ja tarkkailemaan tuleeko ilmaa tuolta pakosarjan yläpuolen reiästä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Tarkistaisin että onhan tulppapoteroiden vedenpoistoreiät kaikki auki, sieltä pohjalta on siis yhteys pakosarjan yläpuolella olevaan reikään. Tulpanhattu pois yksi kerrallaan, paineilmaa poteroon ja tarkkailemaan tuleeko ilmaa tuolta pakosarjan yläpuolen reiästä.
No tuohan vaikuttais hyvinkin mahdolliselta/todennäköiseltä/jopa toivottavalta vialta. Jospa huomenissa selviäis...
Elämä on ihmisen parasta aikaa
K4, K5, nykyisin K8
K4, K5, nykyisin K8
Tää tulee vähän viiveellä, mutta tulee nyt kuitenkin.
Kiitos jarim neuvosta, se osui kohdilleen:)
Vika selves heti nostaessa yhden tulpanhatun pois=se oli märkä.
Lisäksi tulppa päällepäin hapettunut ja ruosteessa, elikkä vedenpoistoreikä oli ummessa:(
Tätä onneksi vain yhden tulpan kohdalla.
Nyt voi taas ajella hymyssä suin sateesta huolimatta:D
Kiitos jarim neuvosta, se osui kohdilleen:)
Vika selves heti nostaessa yhden tulpanhatun pois=se oli märkä.
Lisäksi tulppa päällepäin hapettunut ja ruosteessa, elikkä vedenpoistoreikä oli ummessa:(
Tätä onneksi vain yhden tulpan kohdalla.
Nyt voi taas ajella hymyssä suin sateesta huolimatta:D
Elämä on ihmisen parasta aikaa
K4, K5, nykyisin K8
K4, K5, nykyisin K8
Ilo auttaa ja hymyn tuo omillekin huulille kun joskus sattuu osumaan oikeaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport