Vaihdekaavion kääntö. - Gen1
Onnistuu suoraan. Käännät vain sen vaihdeakselin kalikan alaspäin. Se sopii liikkumaan niiden pulttien välissä ainoastaan yhdessä asennossa, kokeile asentaessa. Sitten vain säädät vaihdepolkimen korkeuden kohdilleen. Helppoa mutta vaivatonta.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jei, näin epäilinkin.jarim kirjoitti:Onnistuu suoraan. Käännät vain sen vaihdeakselin kalikan alaspäin. Se sopii liikkumaan niiden pulttien välissä ainoastaan yhdessä asennossa, kokeile asentaessa. Sitten vain säädät vaihdepolkimen korkeuden kohdilleen. Helppoa mutta vaivatonta.
Kiitos varmistuksesta!
Nyt vaan asentaan, ehtii just kuukauden totuttelemaan ennen pohjanmaan ratakierrosta
Kannattaa laittaa aluks teippi johonkin silmien näkyville missä lukee "käännetty kaavio"wiltzu kirjoitti:Jei, näin epäilinkin.jarim kirjoitti:Onnistuu suoraan. Käännät vain sen vaihdeakselin kalikan alaspäin. Se sopii liikkumaan niiden pulttien välissä ainoastaan yhdessä asennossa, kokeile asentaessa. Sitten vain säädät vaihdepolkimen korkeuden kohdilleen. Helppoa mutta vaivatonta.
Kiitos varmistuksesta!
Nyt vaan asentaan, ehtii just kuukauden totuttelemaan ennen pohjanmaan ratakierrosta
Sifterin anturi väliin...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mites tuo Gen 2 vaihekaavion kääntö? Vastaa seisontajalan stoppariin.
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Siinä on pidempi akselin päähän tuleva käännettävä osa, vaatii Gen1 osan tilalle. Ja Gen1 99-00 on pääsääntöisesti myös pidempi osa, ts. 01-07 osat toimii.
Edit: olikohan Gen2 toinen optio että vaihtaa matalamman pultin tilalle, joku voisi kumota tai vahvistaa...
Edited By jarim on 1311935549
Edit: olikohan Gen2 toinen optio että vaihtaa matalamman pultin tilalle, joku voisi kumota tai vahvistaa...
Edited By jarim on 1311935549
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kiitos tiedoista,jospa noila keinoin sais kaavion käännettyä.
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html
harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Voi myös tilata suoraan alkuperäisen Gen1 vaihde kääkäleen tilalle niin ei tarvitse askarrella, olikohan jotain alle viisikymppiä se mutukka. (esim. allekirjoittaneelta voi kysellä)
25520-24F10 ARM, GEAR SHIFT LINK (kääkäle)
01500-0625A BOLT, GEAR SHIFT ARM (pultti siähen, jossei oo kotona)
http://www.suzukipartshouse.com/#....8030023
Edited By Snake on 1312007241
25520-24F10 ARM, GEAR SHIFT LINK (kääkäle)
01500-0625A BOLT, GEAR SHIFT ARM (pultti siähen, jossei oo kotona)
http://www.suzukipartshouse.com/#....8030023
Edited By Snake on 1312007241