Pudikselta kotiin. Muuten kaikki hyvin, mutta avain juuttui virtalukkoon.. . Lukkopesä on ollut hiukan "tiukanlainen", varsinkin kun on avainta sinne sovitellut. Oisko jotain kikkaa, jolla sen saa pois? Taisi mennä koko lukkopesä uusiksi? Avain kyllä toimii lukossa moitteettomasti ja pyörä käynnistyy.
Kyseessä K6 ja ajettu vasta 8800km.
Virtalukko
Mulla ainaki 2004 / 12tkm lähtien ollu se suoja jumissa. 7 vuotta / 100tkm myöhemmin virtalukko pelaa edelleen. Suosittelen aseöljyä lukkoihin!suiza kirjoitti:Mullakin omassa K8 ollut virtalukko ensimmäisestä kesästä lähtien jäykkä ja "ei kevyttoiminen". Lukossahan on suojalevy reijän päällä kun ei ole avain paikoillaan, tuo suojalevy jumiutui heti uutena ja päästää paskan ja veden lukkoon.
Saattaapi olla pian itselläkin lukko jumissa
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:suiza kirjoitti:Mullakin omassa K8 ollut virtalukko ensimmäisestä kesästä lähtien jäykkä ja "ei kevyttoiminen". Lukossahan on suojalevy reijän päällä kun ei ole avain paikoillaan, tuo suojalevy jumiutui heti uutena ja päästää paskan ja veden lukkoon.
Saattaapi olla pian itselläkin lukko jumissa
Mulla ainaki 2004 / 12tkm lähtien ollu se suoja jumissa. 7 vuotta / 100tkm myöhemmin virtalukko pelaa edelleen. Suosittelen aseöljyä lukkoihin!
mulla oli se suojalevy kans jumissa vaikka kuinka kauan mutta sit kokeilin pikkuisella talttapäämeisselillä vääntää sitä päällä olevaan metallia hieman ylöspäin ja taas rupes suojaläppä liikkumaan.
vielä kun vähän voitelua anto ni hienosti pelittää.
kokeilkaapas varovasti tätä.