vaihteenasento tunnistin - vikakoodi C31
Yritimme vaihtaa tuossa vaihteenasentoanturia huonoin seurauksin... Vaihteet seilasi edestakaisin Giprossa... kasauksun jälkeen syttyi FI valo syttyi ja koodi C-31, sekä myös tyhjäkäynti nousi 500kierrosta, kun kytkimen painaa pohjaan. mitä viddua? ja onko kellään oikeasti ehjää asentoanturia tallissa? Voikos sen jotenkin mitata?
Kerrohan miten vaihdoit anturin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Lataa tuolta:
http://www.elisanet.fi/max69/
Toi:
SUZUKI HAYABUSA SERVICE MANUAL 99-00
http://www.elisanet.fi/max69/HB_SM99-00.pdf
http://www.elisanet.fi/max69/
Toi:
SUZUKI HAYABUSA SERVICE MANUAL 99-00
http://www.elisanet.fi/max69/HB_SM99-00.pdf
Siirtorummun päässä keskellä ja kehällä tapit ja niiden alla jouset (ne antaa kontaktit asentoanturille). Tulihan ne varmasti paikoilleen? Juuri muuta tuon anturin vaihdon osalta ei taida pystyä ryssimään jos kaikki laittaa paikoilleen siten miten ne oli.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
silläkään. Ruiskurungoilta oteettiin metri pois vanhaa letkua ja sälää, oli vissiin se saastehomma jäänyt puolitiehen tai sovellettu itse.. Sen vikakoodin C31 antoi uskoakseni pun+musta johdon väliin kolvattu vastus. Eikös vastus laske jännitettä ja koodihan on asentoanturin liian matalan jännite-vikakoodi? Liekö sillä sitten yritetty sitä rajoitinta poistaa Pyörähän pelasi silläkin yhtä huonosti, mutta mukavampihan se on ajella ku ei FI loista kokoajan silmään 1.8.2011 tilattu aika TT Motorsportille Ecu-editor säätöön Makkeimmillaan jos rovaniemen alueelta löytyis neitseellinen Boksi millä vois kokeilla heti suoraan onkos muutosta karttojen ja säätöjen suhteen...:p
joo pariinkin kertaan tuli kokeiltua ku se vanha laitettiin juuri takaisin, ei ollut muutosta silläkään. Ruiskurungoilta oteettiin metri pois vanhaa letkua ja sälää, oli vissiin se saastehomma jäänyt puolitiehen tai sovellettu itse.. Sen vikakoodin C31 antoi uskoakseni pun+musta johdon väliin kolvattu vastus. Eikös vastus laske jännitettä ja koodihan on asentoanturin liian matalan jännite-vikakoodi? Liekö sillä sitten yritetty sitä rajoitinta poistaa Pyörähän pelasi silläkin yhtä huonosti, mutta mukavampihan se on ajella ku ei FI loista kokoajan silmään 1.8.2011 tilattu aika TT Motorsportille Ecu-editor säätöön Makkeimmillaan jos rovaniemen alueelta löytyis neitseellinen Boksi millä vois kokeilla heti suoraan onkos muutosta karttojen ja säätöjen suhteen...:p