240 leveä takaläski
Sama vika mutta normi pituinen swingi tai yksipuoleinen roaring toys maksaa helvetisti osa:D
240 ei sinänsä oon niin huono ku pidennys ja levee läski...
Ite aattelin ehkä busaa tollaasen tuos talven aikaa/ tai vaihdan koko vekottimen
240 ei sinänsä oon niin huono ku pidennys ja levee läski...
Ite aattelin ehkä busaa tollaasen tuos talven aikaa/ tai vaihdan koko vekottimen
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Roaring Toyzit on kyllä aivan järjettömän hintaisia kamppeita. Tällaista mä olen vähän katsellut sillä silmällä:
http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories
Siinä tulis vanteet samalla. Laatu vaan on vähän kysymysmerkki kun hinta ei ole tuon pahempi.
Edited By Rockster on 1310893798
http://cgi.ebay.com/ebaymot....ssories
Siinä tulis vanteet samalla. Laatu vaan on vähän kysymysmerkki kun hinta ei ole tuon pahempi.
Edited By Rockster on 1310893798
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Zenillä ainakin on kokemusta leveemmällä ajamisesta, tosin sillä tais olla 360 levee joka on aivan eri ku 240,
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Tossa kans miettiny läskipersettä, mutta yli 300.. 240 oikein järkee.. laskin joskus että 1000e ja sentti ois ollu 240.. ja vakio swingiin mnee 200.. mutta katsotaan mitä talvi tua
Edited By Jukkis on 1310899418
Edited By Jukkis on 1310899418
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Luulen että tuo yli 300 on jo niin läski, ettei sillä kehtaa edes ajella. Tarkoituksena olis kuitenkin säilyttää ominaisuudet sellaisena, että pyörällä voi edelleen heittää yli 20 kilsan lenkkiä.Jukkis kirjoitti:Tossa kans miettiny läskipersettä, mutta yli 300.. 240 oikein järkee.. laskin joskus että 1000e ja sentti ois ollu 240.. ja vakio swingiin mnee 200.. mutta katsotaan mitä talvi tua
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Noup. Kaverilla sen sijaan on tonnisessa kixussa Roaring Toyzin pitkä swingi 240-renkaalla (se ACS:n Bomber Hellissä ainoa palkittu katepyörä). Käsittääkseni ollut siihen tyytyväinen. Busan iskarin siihen tosin joutu laittamaan, kun orkkis oli liian löysä reilusti pidennettyyn swingiin.Rockster kirjoitti:Totta tämäkin. Olikos sulla leveämpi perse tuossa omassa vehkeessäs? Muutenhan sitä oli rakenneltu ainakin nätisti.VeliHölmöK8 kirjoitti:240-leveydelle saa vielä ihan oikeita sporttirenkaita. Kun mennään sen yli, niin oikeasti isoa kovaa ajamisen voinee unohtaa.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Itsekkin tuollaista settiä harkinnut, epäilyttää vain ajo-ominaisuudet niillä malleilla missä takarengas ei pysy keskilinjassa ( halvimmat tietysti ), ja kyllä ne vähän hölmöltä taitaa näyttää. Onko tuo roaring toyz setti keskitettävissä? Ja runkoa taitaa joutua hiukan kaivertelemaan ketjulinjalle sopivaksi ?
Onko ns "varmaa tietoa" ???
Onko ns "varmaa tietoa" ???
Noi roaring lelut istuu kuin nyrkki silmään , ja vakiopituinen tuning swingi kaikilla kilkkeillä + vanteet ja renkaat eteen ja taa irtoo 2500 ¤ siis240 levee , itse uskon että tuo 240 on ihan jees ajaa , 300 ois hieno mutta se on liian iso riski pilaa koko mopo. Itse en pidä pitkästä swingistä yhtään
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Onko tollasesta ylileveestä renkaasta mitään iloa jos nyt ei kiihdytysmopoista puhuta? Vai pelkkää snägärileveilyä
Haittaa luulisi kovasti olevan mopon hallinnassa.
Mitä tehoja vaaditaan että hyödytään yli 190 leveestä takanakista? Ja paljonko sillä lähtee varttimailiajasta?
Eikö mailin vetoihin ole vaihdettu jopa kapeampia renkaita?
Edited By jyka on 1311100463
Haittaa luulisi kovasti olevan mopon hallinnassa.
Mitä tehoja vaaditaan että hyödytään yli 190 leveestä takanakista? Ja paljonko sillä lähtee varttimailiajasta?
Eikö mailin vetoihin ole vaihdettu jopa kapeampia renkaita?
Edited By jyka on 1311100463
No eihän noita nyt stripille ja radalle tehä,, huh huh . Eiköhän tuo ole ihan kosmetiikkaa ajettavuuden ehdoilla.
Itse ainakin kelaan lookkia, ei bussista ratapyörää saa tekemälläkään ja henkilökohtaisesti suo suoran tahkoominen ei kiinnosta yhtään. Musta busa on yleis pätevä matkamopo , toki hyvä sellainen . Samoin kun rocket ja diavel omaavat 240 renkaan ja hyvin taipuu mutkiin ..
Jos tuon muutoksen tekisin niin surutta repisin sen pois jos merkittävästi sekalaisessa ajossa heikkenis .. Mut mene ja tiedä , ku en oo ajanu 240 ja stoc pituisella swingillä . Sithän sen tietäis ku kokeilis:laugh:
Vähä kun madallus tai pitkä swingi. Paskahan siitä tulee , jo ihan kokeilematta. Mut pitihän sekin kokeilla ja paskahan se oli :laugh:
Itse ainakin kelaan lookkia, ei bussista ratapyörää saa tekemälläkään ja henkilökohtaisesti suo suoran tahkoominen ei kiinnosta yhtään. Musta busa on yleis pätevä matkamopo , toki hyvä sellainen . Samoin kun rocket ja diavel omaavat 240 renkaan ja hyvin taipuu mutkiin ..
Jos tuon muutoksen tekisin niin surutta repisin sen pois jos merkittävästi sekalaisessa ajossa heikkenis .. Mut mene ja tiedä , ku en oo ajanu 240 ja stoc pituisella swingillä . Sithän sen tietäis ku kokeilis:laugh:
Vähä kun madallus tai pitkä swingi. Paskahan siitä tulee , jo ihan kokeilematta. Mut pitihän sekin kokeilla ja paskahan se oli :laugh:
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket