Laturin johdon liitin johtosarjalle sulaa!
Elikkäs sama Busa tuo -03 60tkm ajettu. Laturilta/magneetolta tulevat 3 keltaista johtosarjaan liittimellä. Liitin oli sulanyt aivan paskaksi 1 johdoista oli irti poikki. Liitin johdot uusiksi oireilu hävisi. Pienen koe lenkin jälkeen oireilu alkoi uudestaa(paloikohan uudestaan)?. Jännitteensäätäjän mittaan Lauantaina kun saan katteet purettua Nyt mittasin latausjännitteen joka oli 14,7V sammuttamisen jälkeen akun jännite 13.6V Onko kellään ollu samanlaista vikaa ja minkä tuon aiheuttaisi?
Huono kontakti ne sulattaa, liitokseen tulee resistanssi jonka takia johto lämpenee.
Näyttääkö tutulta: Sulaa...
Näyttääkö tutulta: Sulaa...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Joo aikasamanlailla, mulla olivaan tuo liitin sulanu melkein kokonaan. Tuo varmaan kannattaa sitten kolvata kiinni, kun ei tunnu Liitin , abigot kestävän. tässä raapasen aamu kahvit kaasuttimeen ja lähden mittaileen. Vittumaisia tällaiset viat kun ei ole ihan 100 varma mistään:(
Tuossa olis Linkki saa hakea pois: http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1152012
Tuossa olis Linkki saa hakea pois: http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/1152012
jarim kirjoitti:Huono kontakti ne sulattaa, liitokseen tulee resistanssi jonka takia johto lämpenee.
Näyttääkö tutulta: Sulaa...
Katsos kuvaa, kuin omasta pyörästä.
Riittääkö pelkkä liittimien pintojen puhdistus? Ajattelin, että puhdistan ja tuikkaan perään kontaktisprayta.
Noin yleisesti ottaen, onko tuo liitin paikkansa takia muutenkin altis likaantumaan? Meinaan, että jos pidentäisi johtoja ja sijoittaisi liitännän kokonaan muualle.
Minä pätkäsin johtoa poikki ja laitoin uudet liittimet, liittimet tinasin kiinni. Originellit liittimet saa tilattua Eastern Beaversilta
Siihen liittimeen nousee laturilta öljyä ja se tahtoo sitten heikentää kontaktia yhdessä kaiken muun öljyyn tarttuvan paskan kanssa...
Edited By jarim on 1310548354
Siihen liittimeen nousee laturilta öljyä ja se tahtoo sitten heikentää kontaktia yhdessä kaiken muun öljyyn tarttuvan paskan kanssa...
Edited By jarim on 1310548354
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tuossa vielä kuva oikeista:
(jostain syystä ei toimi samassa postauksessa sekä linkki että kuva)
(jostain syystä ei toimi samassa postauksessa sekä linkki että kuva)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tarvinneeko tuossa välissä olla liittimiä lainkaan? Ainoa käyttö tuolle liitännälle on varmaan se, kun on mittava laturilta tulevat voltit? Muussa tapauksessa voinee varmaan vain juottaa johdot yhteen ja suojata hyvin.
Taidanpa tehdä niin, että jatkan alkuperäisiä johtoja reilusti, ja sijoitan tuon liitännän täysin toiseen paikkaan. Mikä olisi parempi paikka puhtauden kannalta? Akun vieressä penkin alla on aika puhdasta ja tilaakin jonkin verran. Siinä heti tankin vieressä.
Taidanpa tehdä niin, että jatkan alkuperäisiä johtoja reilusti, ja sijoitan tuon liitännän täysin toiseen paikkaan. Mikä olisi parempi paikka puhtauden kannalta? Akun vieressä penkin alla on aika puhdasta ja tilaakin jonkin verran. Siinä heti tankin vieressä.
On sille tarvetta kun irrottaa konetta...
Edited By jarim on 1310667690
Edited By jarim on 1310667690
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport