Busanistit ratapäivä osa 3 - Kemora 15.7.2011
Joo, mun perässä sanoit roikkuvas ainakin loppupäivästä nopeassawiltzu kirjoitti:Heh, no ei sulla kauaa nokka tuhissu kun sait videot nettiin, kiitosjarim kirjoitti:Videot:
http://www.hiekkalaatikko.org/Kemora_Busa_2011
Täysin raakamateriaalina eli isoja tiedostoja ovat. Harmi kun Hanskin pyörässä ollut kamera kuvasi SD-tasoisena, vähän heikkolaatuisia...
Mulla on vielä muutama pätkä sen jälkeen kun lähditte, jos tulee mieleen joku hyvä idea miten nekin sais tuonne samaan paikkaan niin laittele vaikka privaa...
Iltapäivällä tuli kierrettyä nopeessa ja hitaassa vielä muutaman kuskin perässä pari settiä. ainakin seebun ja särkin perässä, tais olla vielä jokunen muukin...
- bussijuntti
jep hieno päivä oli.tällaasia vois olla 2 3 kertaa kesässä kiitokset kaikille paitsi poliisille joka muisti 608e tiketillä .p.s. toivottavasti ei tullu kovin monesti peräkkäin bussijuntti stoori ei meinaa millää mennä läpi ko ei oo tuota nörtin vikaa suotu...
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
- Huhan Kolli
- Huhan Kolli
- CormaX
- Viesti:
Ainakin Pohjola ja Tapiola korvaa 100% jos kyseessä on EAK.
Kyseiset yhtiöt korvaa jopa 50% ilman EAK kun kyseessä on rata-ajo.
Oma vakuutusyhtiö Pohjola sanoi että ei muutakuin radalle opettelemaan EAK kanssa, joka oli "hiitassa ryhmässä" jossa oli tietyt säännöt...kuten mutkiin sellainen nopeus että ei tarvitse jarruttaa ja ohittaminen sallittu erityistä varoivaisuutta noudattaen pitkällä suoralla.
Nopeusrajoitus oli ns. suullinen ohjeistus, 120km katsottiin sopivaksi hitaaseen ryhmään.
Itse koin todella hyväksi säänöksi tuon jarrutus kiellon, nyt kun ajelen siviilissä mutkiin...mutkat ovat nyt paljon mukavampia ja turvallisemman tuntuisia kuin ennen ratapäivää. Suosittelen kaikille niille jotka ei ole vielä käyneet radalla EAK:sessa.
PS. Mutkiin voi ajaa suoranopeuksilla ja vieläpä turvallisesti
Kyseiset yhtiöt korvaa jopa 50% ilman EAK kun kyseessä on rata-ajo.
Oma vakuutusyhtiö Pohjola sanoi että ei muutakuin radalle opettelemaan EAK kanssa, joka oli "hiitassa ryhmässä" jossa oli tietyt säännöt...kuten mutkiin sellainen nopeus että ei tarvitse jarruttaa ja ohittaminen sallittu erityistä varoivaisuutta noudattaen pitkällä suoralla.
Nopeusrajoitus oli ns. suullinen ohjeistus, 120km katsottiin sopivaksi hitaaseen ryhmään.
Itse koin todella hyväksi säänöksi tuon jarrutus kiellon, nyt kun ajelen siviilissä mutkiin...mutkat ovat nyt paljon mukavampia ja turvallisemman tuntuisia kuin ennen ratapäivää. Suosittelen kaikille niille jotka ei ole vielä käyneet radalla EAK:sessa.
PS. Mutkiin voi ajaa suoranopeuksilla ja vieläpä turvallisesti