Busanistit ratapäivä osa 3 - Kemora 15.7.2011
oiskos jollakin järjestäjän puhelinnumeroa tai jotain...kiinnostais aamulla lähteä oulusta ajeleen mutta mattimyöhänen kun olen niin olen myöhässä tässäkin.
edit. siis jos vapaa paikka ois tosa hitaassa nii onnistuuko sen vaihtamaan keskiryhmään...jonku kerran kuiten ratalla ajanu niin ei niin kauhiasti tartte enää mutkia harjotella.
Edited By Kekee on 1310642693
edit. siis jos vapaa paikka ois tosa hitaassa nii onnistuuko sen vaihtamaan keskiryhmään...jonku kerran kuiten ratalla ajanu niin ei niin kauhiasti tartte enää mutkia harjotella.
Edited By Kekee on 1310642693
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
nolla50 4200126Kekee kirjoitti:oiskos jollakin järjestäjän puhelinnumeroa tai jotain...kiinnostais aamulla lähteä oulusta ajeleen mutta mattimyöhänen kun olen niin olen myöhässä tässäkin.
Vaihdellaan päivän mittaan noita paikkoja.
Kamalan aikaisin te olette liikkeellä, mie kun ajattelin herätä noihin aikoihin.Heksa kirjoitti:Nooo mä tuun kans tohon 7,15 lähtöön mukaanwiltzu kirjoitti:Letkasta en tiedä, meitä on 3 lähtijää tuohon aikaan.klasu71 kirjoitti:Minäkin täällä seinäjoen suunnalla, joten ymmärsinkö oikein että letka lähtee seinäjoen abc:lta n. Klo 7:15? Oli niin kovin monta eri varianttia näissä keskusteluissa että tavaisiko joku blondille
Joitain olis lähdössä samasta paikasta ilmeisesti myöhemmin...
Täältä saattaa myös löytyä matkaseuraa.
No kai se pitää yrittää tuohon 7.15 letkaan herätä.
Ajovuoro alkaa klo 10 niin puoli 10 mennessä pitäis olla mies ja pyörä ratakunnossa, siksi noin aikasin...TJJ kirjoitti:Kamalan aikaisin te olette liikkeellä, mie kun ajattelin herätä noihin aikoihin.Heksa kirjoitti:Nooo mä tuun kans tohon 7,15 lähtöön mukaanwiltzu kirjoitti: Letkasta en tiedä, meitä on 3 lähtijää tuohon aikaan.
Joitain olis lähdössä samasta paikasta ilmeisesti myöhemmin...
Täältä saattaa myös löytyä matkaseuraa.
No kai se pitää yrittää tuohon 7.15 letkaan herätä.
- toimeve
- Viesti:
Näyttää, että täältä Jämsän suunnalta mennään toista kautta, eli itte menen auto+kärry -yhistelmällä Petäjävesi-Multia-Karstula kautta. Sammaa reittiä aiko MrTeam ajella, joskin lähtee myöhemimn ku minä; itte starttaan jo klo 5.30.toimeve kirjoitti:...mulla on viikonvaihteessa pohjosen keikka auto+peräkärry yhistelmällä, koska haen juniorin kevarin ja muuttokuormaa tänne päin (alottaa koulun täällä Jämsässä elokuussa). Voi olla että tulen ratapäiville Busa kyytissä JA jatkan siitä suorhan sitten iltapäivällä kohti Sodankyllää, eli en välttämättä ajelekhan Busalla täältä pe aamuna ja iltapäivällä takasin. Tuohon kärryyn kun taitaapi mahtua Busan lisäksi se Yamaha-enduroki.toimeve kirjoitti:Sallitaanko tähän ketjuun letkailmoja? Jos, niin esitän seuraavaa:
Jyväskylän kautta ratapäiville suuntaavat: kerätään porukka perinteisesti
Hirvaskankaan ABC:lle pe 15.7. aamulla lähtö klo 8.00
Eli ajelen itte sinne Jämsä-Jyväskylä reittiä hyvissä ajoin, että ehtii aamukahvit juua ennen klo 8.00 starttia. Sieltä matkaa Kemoraan n. 140km, joten ehtinemme sopivasti klo 9.30 maissa "käskynjaolle".
Jos modet ei halua tätä ketjua sotkea, niin siirtänette tämän sopivalla otsikolla muualle...kiitos
Varmistan tämän viimeisthän to iltana. Toinen vaihtoehto edelhenki siis se, että ajelen Kemorassa Busalla mutkan ja lähen vasta la aamuna kohti pohjosta kärry auton perässä.
Tahtoo siis sanoa, että jos menen Kemoraan auton kans, niin ajelen aikasemmin ja toisia reittejä.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Sivuun kirjoittanut kiittää myös omalta osaltaan päivästä.Sai taas muutama nicci kasvot.
Kyllä se bensiini bussillekin kelpaa kun vähän venttiilejä nostattaa nyt saunaan ja parit
Kyllä se bensiini bussillekin kelpaa kun vähän venttiilejä nostattaa nyt saunaan ja parit
Member of IBA Finland ry
Suuret Kiitokset järjestäjälle.
"Pari kuvaa" siirtymässä, linkki Klix. Isompia versioita saa kysellä jos joku kuva miellyttää.
Enää ~400 kuvaa siirtymättä.
"Pari kuvaa" siirtymässä, linkki Klix. Isompia versioita saa kysellä jos joku kuva miellyttää.
Enää ~400 kuvaa siirtymättä.