Joensuun kenttäajot!
Taxissa 100% = 200hp ja siitä prosenttien mukaisesti alaspäin. Eli noin 330hp tehoilla mentiin 374kmh.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
JokeRR kirjoitti:Mulla mopossa 224hv Samin penkissä. Olin ensimmäistä kertaa ajamassa kentällä ja heti eka veto 334km/t, ei heti meinannu uskoo mitä se tutkamies nopeudeks ilmotti, ei muuta kuin läppäri auki ja kenttä infosta kattomaan ja tottahan se oli
Hieno veto tosiaan, onnittelut siitä!!
Edited By Simppa70 on 1310402020
JokeRR kirjoitti:Mulla mopossa 224hv Samin penkissä. Olin ensimmäistä kertaa ajamassa kentällä ja heti eka veto 334km/t
Mul omiin pohjiin 2008 337kmh oli käytössä n. 243hv ja sillon oli ennätyskeli, joten tosi kova veto sulla toi. Vois vähä matkia sun setuppia jos siitä saisi apuja
Nii, Samilla tais olla n. 230hv kawassa 335kmh vedossa
Edited By snuggles on 1310407795
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
205hp 333kmh, 248hp 353kmh, ton verran papereiden mukaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Eipä sitte pöllömpi "keli" verrattuna 2008:iin. Voi tietty olla alustat ja ajotilapiirrokset hierottu parempaan kuosiin nyttemmin.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
No "paperilla" tosiaan samat tehot mitä 2008. 400m kohdalla kuitenkin 10kmh enempi vauhtia kaasuilla. Kumpaa uskoa, vauhtia vai papereita?snuggles kirjoitti:Eipä sitte pöllömpi "keli" verrattuna 2008:iin. Voi tietty olla alustat ja ajotilapiirrokset hierottu parempaan kuosiin nyttemmin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Iso käsi ja kumarrus hyvän tapahtuman järjestäjille!
Oli hienoa olla paikalla.
Itseä lämmitti ekan vedon tulos, kun pyörä oli suoraan edellisestä Bomber illasta siirretty Joensuuhun. :rocket
Oisko muuten kenelläkään videoklippejä tai kuvia tapahtumasta?
Niin sit tietenkin Jormalle onnittelut uudesta ennätyksestä ja MP-Maailman Jannelle katkerat onnittelut älyttömän tiukasta väännöstä ja erävoitosta.
Oli hienoa olla paikalla.
Itseä lämmitti ekan vedon tulos, kun pyörä oli suoraan edellisestä Bomber illasta siirretty Joensuuhun. :rocket
Oisko muuten kenelläkään videoklippejä tai kuvia tapahtumasta?
Niin sit tietenkin Jormalle onnittelut uudesta ennätyksestä ja MP-Maailman Jannelle katkerat onnittelut älyttömän tiukasta väännöstä ja erävoitosta.
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Mulla taas meni välitykset liian pitkäksi, 18/38. Meidän tiimi heräsi tähän ratasasiaan siis aivan liian myöhään. Hyvä että JokeRR:lle saatiin hankittua edes toi 41 (ajoi pari sataa kilsaa sitä hakemaan) ja onneksi mulla oli kaapin nurkassa itselle edes toi 38. Molemmilla muuten takarengas 50-profiilinen (ja 190 leveä). Molemmilla PM:n vanteet eli busan vakiovanteelle sopivat rattaat eivät käy.JokeRR kirjoitti:Mulla oli 18/41 välit, jotka tais noihin olosuhteisiin olla vähän liian tiukat. Seuraavalla kerralla täytyy ottaa useempi takaratas matkaan.
Toisaalta toi 41 saattoi olla JokeRR:n vaparille kaikkein lähinnä optimia, vaikka siis kuulemma menikin rajarille. Oma oletus on, että vaparilla viitos-kuudosvaihdon osuminen sille varsin kapealle aivan huipputehoalueelle on erittäin tärkeää? Itsellä on ilokaasulla ehkä sikäli helpompaa, että tehoalue on aika tarkkaan sama läpi koko tehoalueen 8000-11300 kierrosta. Tietoa/mielipiteitä?
Se vielä sanottakoon, että JokeRR on fyysiltä ominaisuuksiltaan ilmeisen optimi kuski. Lisäksi ajokki oli vedetty tonttiin vähän reilummalla kädellä.
Tehoista vielä sen verran, että pumppubensoilla mennään.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Mielenkiintoista. Etpä kovin seikkaperäisesti vastannut, niin kuin oletinkin ja mikä on ymmärrettävää. Jotain tuosta olen kuitenkin päättelevinäni. Sen valossa oletan, että minun ilokaasusetupillani on vaikea saada enää lisää tehoa (parhaiten ehkä palaamamlla vakiokokoiseen ilmaboxiin), mutta toisaalta se on toiminut erittäin luotettavasti eikä mosan kestämisen kanssa ole ollut mitään ongelmia. Tärkeitä asioita minulle, kun kyse kuitenkin on arkiajokistani.jarim kirjoitti:Taxissa 100% = 200hp ja siitä prosenttien mukaisesti alaspäin. Eli noin 330hp tehoilla mentiin 374kmh.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
VeliHölmöK8 kirjoitti:jarim kirjoitti:Taxissa 100% = 200hp ja siitä prosenttien mukaisesti alaspäin. Eli noin 330hp tehoilla mentiin 374kmh.
Mielenkiintoista. Etpä kovin seikkaperäisesti vastannut, niin kuin oletinkin ja mikä on ymmärrettävää. Jotain tuosta olen kuitenkin päättelevinäni. Sen valossa oletan, että minun ilokaasusetupillani on vaikea saada enää lisää tehoa (parhaiten ehkä palaamamlla vakiokokoiseen ilmaboxiin), mutta toisaalta se on toiminut erittäin luotettavasti eikä mosan kestämisen kanssa ole ollut mitään ongelmia. Tärkeitä asioita minulle, kun kyse kuitenkin on arkiajokistani.
Mitä seikkaperäisempää kaipaisit? Wizards of NOS REVO-venttiili käytössä, sitä voi säätää 0-100% ja kun linjasto virtaa sen 200hp verran niin 100% = 200hp ja siitä tosiaan prosentuaalisesti alaspäin. Vaparitehot 232hp. Tuossa kuvassa näkyy kaasunsyöttöputket:
.
Penkissä testien mukaan aika tarkasti teho on kasvanut kaasusolenoidin prosenttien mukaisesti.
Omassa pyörässä tuo linjasto solenoidilta eteenpäin ei virtaa kuin 45hp eli vaikka koko suuttimen (mikä on tällä hetkellä kait kokoa 46 mikä pitäisi antaa ~80hp) ottaisi pois niin lisää tehoa ei tule. Mutta muutoksia tosiaan tulossa ensi talven aikana. Nykyisellään siis kaasu syötetään ram-air putkiin.
Edited By jarim on 1310416960
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
jarim kirjoitti:VeliHölmöK8 kirjoitti:jarim kirjoitti:Taxissa 100% = 200hp ja siitä prosenttien mukaisesti alaspäin. Eli noin 330hp tehoilla mentiin 374kmh.
Mielenkiintoista. Etpä kovin seikkaperäisesti vastannut, niin kuin oletinkin ja mikä on ymmärrettävää. Jotain tuosta olen kuitenkin päättelevinäni. Sen valossa oletan, että minun ilokaasusetupillani on vaikea saada enää lisää tehoa (parhaiten ehkä palaamamlla vakiokokoiseen ilmaboxiin), mutta toisaalta se on toiminut erittäin luotettavasti eikä mosan kestämisen kanssa ole ollut mitään ongelmia. Tärkeitä asioita minulle, kun kyse kuitenkin on arkiajokistani.
Mitä seikkaperäisempää kaipaisit? Wizards of NOS REVO-venttiili käytössä, sitä voi säätää 0-100% ja kun linjasto virtaa sen 200hp verran niin 100% = 200hp ja siitä tosiaan prosentuaalisesti alaspäin. Vaparitehot 232hp.
Omassa pyörässä tuo linjasto solenoidilta eteenpäin ei virtaa kuin 45hp eli vaikka koko suuttimen (mikä on tällä hetkellä kait kokoa 46 mikä pitäisi antaa ~80hp) ottaisi pois niin lisää tehoa ei tule. Mutta muutoksia tosiaan tulossa ensi talven aikana.
Siis vertailuna omaan setupiini: pullojen määrä, suuttimet/spaybar ennen vai jälkeen ilmansuodattimen vai onko sitä ollenkaan? Mulla CFN:n perussetti Samin asentamalla/rakentamalla linjastolla. Ollut siis myös luotettava. Virtaa ainakin sen 70 hp mikä nyt on - ja kai siitä vielä jotain irti sais. Suutinkokoa en osaa sanoa, koska kun Samilla ei ollut hyllyssä tarpeeksi suuria, niin modasi. Kaasun kulutuksenkin kerron kunhan ehdin punnitsemaan pullot Joensuun jäljiltä.
Edited By VeliHölmöK8 on 1310417252
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Ks. edellinen viesti kun editoin... pulloja 2 x 2lbs rinnakkain.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme