Busanisti ratapäivän majoitukset ja ruokailut - 14.7 - 16.7
Majoitukset on ok. Työt haittaa harrastusta niin en ole ehtinyt päivittämään yhteen vetoa. Teen lähipäivinä kuntoon.
Ja ne jotka haluaa ruokailla radalla niin ilmoittautumisia tähän topiciin samoiten jotka haluaa kimppamajoitusta huhtaniemestä.
Cormax ja wiltsukin vaan huhtaniemeen. Meille on varattu muutama iso mökki ja kustannukset jakaantuu majoittujien kesken. Olikohan noin 80eur mökki ja jos 4 majoittujaa niin hinnaksi jää 20 yö. Edellinen on ihan muistinvarainen hinta-arvio, mutta idea on se että mökit edullisia ja lähellä rataa ja ruokalasta saa aamupalan muutaman euron maksua vastaan. Vuodevaattet saa muutamalla eurolla myös huhtaniemestä joten niitä ei tarvitse itse raahata.
Ja ne jotka haluaa ruokailla radalla niin ilmoittautumisia tähän topiciin samoiten jotka haluaa kimppamajoitusta huhtaniemestä.
Cormax ja wiltsukin vaan huhtaniemeen. Meille on varattu muutama iso mökki ja kustannukset jakaantuu majoittujien kesken. Olikohan noin 80eur mökki ja jos 4 majoittujaa niin hinnaksi jää 20 yö. Edellinen on ihan muistinvarainen hinta-arvio, mutta idea on se että mökit edullisia ja lähellä rataa ja ruokalasta saa aamupalan muutaman euron maksua vastaan. Vuodevaattet saa muutamalla eurolla myös huhtaniemestä joten niitä ei tarvitse itse raahata.
- CormaX
- Viesti:
Juu mietitään asiaa, kiitosbusajasa kirjoitti:Majoitukset on ok. Työt haittaa harrastusta niin en ole ehtinyt päivittämään yhteen vetoa. Teen lähipäivinä kuntoon.
Majoituksesta: mulla on varattuna neljän hengen mökki Huhtaniemestä. Kavereilla muuttui suunnitelmat eli varaus on nyt yksistään mulla. Jos joku tarvitsee katon pään päälle 14-16.7 ajaksi, siellä olisi tilaa.
Lähden Järvenpään suunnalta ajelemaan noin klo 15 paikkeilla 14.pvä, onko muita samalta suunnalta lähdössä?
Edited By Lizard on 1310113935
Lähden Järvenpään suunnalta ajelemaan noin klo 15 paikkeilla 14.pvä, onko muita samalta suunnalta lähdössä?
Edited By Lizard on 1310113935
Mä olisin lähdössä, mutta ajattelin lähteä aikaisemmin jotta voi rauhassa mennä mutkitellenLizard kirjoitti:Majoituksesta: mulla on varattuna neljän hengen mökki Huhtaniemestä. Kavereilla muuttui suunnitelmat eli varaus on nyt yksistään mulla. Jos joku tarvitsee katon pään päälle 14-16.7 ajaksi, siellä olisi tilaa.
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
En oo hirveesti tuolla päin liikkunu, mutta yritetään kehitellä kartalta jotain. Viimeks menin pääosin 66:sta pitkin.sam77 kirjoitti:Tiedätkö hyviä reittejä (mutkaisia) matkalle?buslake kirjoitti:Mä voisin liittyä Riihimäen kohdalta messiin, mutta aattelin lähtee kans aikasemmin.
Pärtsäripappa Kela racing club
Lähetin privana reittiehdotuksen.buslake kirjoitti:En oo hirveesti tuolla päin liikkunu, mutta yritetään kehitellä kartalta jotain. Viimeks menin pääosin 66:sta pitkin.sam77 kirjoitti:Tiedätkö hyviä reittejä (mutkaisia) matkalle?buslake kirjoitti:Mä voisin liittyä Riihimäen kohdalta messiin, mutta aattelin lähtee kans aikasemmin.
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria