Joensuun kenttäajot!
PEACE vaan joka taholle.
Näyttäis lauantain osalta vallan mainiolle:
http://www.iltalehti.fi/saa/#100655808/Suomi/Itä-Suomi/Joensuu
Onko mitään havaintoa, miten tuo tuulen suunta sattuu kentälle?
Toki ennusteet on heittänyt härän :ä ennenkin ja niiden varaan voi laskea mitään, mutta mukavahan noita on seurailla.
Näyttäis lauantain osalta vallan mainiolle:
http://www.iltalehti.fi/saa/#100655808/Suomi/Itä-Suomi/Joensuu
Onko mitään havaintoa, miten tuo tuulen suunta sattuu kentälle?
Toki ennusteet on heittänyt härän :ä ennenkin ja niiden varaan voi laskea mitään, mutta mukavahan noita on seurailla.
Club 100 m/s Otalampi
Tuuliennuste taitaa olla sivuvastainen jos "oikeaan suuntaan" ajetaan. Mutta katsotaanhan tuokin sitten paikan päällä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Porukka sen, kun lisii, jo 55 ajajaa listalla.
Oliskos järjestäjillä viime hetken ohjeita osallistujille,
joilla voitaisiin edesauttaa tapahtuman jouhevaa sujumista?
Tuo VASTUUKAAVAKE (löytyy lentokenttäajojen sivulta) olisi kyllä hyvä olla mukana ja vielä valmiiksi täytettynä siellä kentällä.
Mä otan ylimääräisiä lappusia mukaan, jos joku omansa unohtaa.
Tuo VASTUUKAAVAKE (löytyy lentokenttäajojen sivulta) olisi kyllä hyvä olla mukana ja vielä valmiiksi täytettynä siellä kentällä.
Club 100 m/s Otalampi
Ei tartte ottaa lappuja. Meillä on niitä niille kaipaaville.Marbusa kirjoitti:Porukka sen, kun lisii, jo 55 ajajaa listalla.
Paras neuvo oikeastaan on se , kun on täytetty vastuukaavake niin se jouduttaa alkua.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
ysi-ärrä kirjoitti:Mikäs kiire se Marbusalla jo on? Keitetään kaffet ja kuunnellaan linnunlaulua . Ajellaan sit pikkuhiljaa kentän päästä päähän.
Ei vaiteskaan, me mitään kaffeja juoda ku juodaan nitroa ja vedetään täysii lauantaina. :p
Mulla koskaan mikään kiire, muttako loppuu tunnit vuorokaudesta... ja koita täs sitten olla töissä, kun olisi sattumoisin muutakin puuhaa.
Myönnettäköön kyllä, että kentälle on hinku, sen verta kivaa puuhaa.
Mä en tohon douppingiin sekaannu, haistelkaa te muut kaasuja sun muita nitroja, mä köröttelen "peruskauralla". (toi skoba muuten menee väärään suuntaan)
Club 100 m/s Otalampi
Kattelin tallilla romppeita ja löyty kaikkee ylimäärästä. Voin ottaa mukaan kenttäreissulle jos joku tarvii lainaan.
Löytyneitä tarvikkeita, performance box, madallettu penkki, sträpit, modattu airbox, isot suuttimet, rengaspainemittari, kumiliimaa, 20 litraa turbobensaa, hiilarivanne, nitrometaania...
Löytyneitä tarvikkeita, performance box, madallettu penkki, sträpit, modattu airbox, isot suuttimet, rengaspainemittari, kumiliimaa, 20 litraa turbobensaa, hiilarivanne, nitrometaania...
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- jamonaattori
jamonaattori kirjoitti:Perheeseen tuli äkillinen sairaustapaus ni en pääse tapahtumaan mut jos joku haluaa päästä ajelee ni saa mun paikan.
Kysellä voi 0440-750625
Jep, sain Jamonaattorin ajovuoron. Tsemppiä ja paranemisiin
Tuolla ylimääräisellä ajovuorolla olisi kiva saada joku kova luu ajamaan mun pyörää. Marbusa, Jarim, Tenhulttio, onko kiinnostusta ajaa putkiviri gen2:sta? (vaihteistossa normaalikaavio, 20mm madallus, shifteri, vakioratastus, 190/55 takanen)
Edited By Robinson Crusoe on 1310069155
Voishan tuota Gen2:stakin kokeilla jos kuskiksi kelpaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta