raiserit ohjaustankoon - mistä? gen2
pitäis saada ohjausta vielä ylemmäs mitä nesmitin korotuspalalla, en mielellään laita crossitankoo... mielummin raiserit!
kokemuksia gen2 busassa näistä kellään? mistä kannattaa kysellä/tilata?
elikkäs ne sellaset kun laitetaan vakio yläkolmioon!
vieläkin puutuu kädet vaik laitoin korotuspalan, pian vaihtoehdot on että busa vaihtuu johonki muuhun jos ajosta ei piakkoin ala taas nauttimaan ilman puutumista
ELI TÄMMÖSIÄ VOIPI MULLE TARJOTA JOS ON YLIMÄÄRÄSET MYYTÄVÄKSI ASTI
Edited By blackbusa on 1309893201
kokemuksia gen2 busassa näistä kellään? mistä kannattaa kysellä/tilata?
elikkäs ne sellaset kun laitetaan vakio yläkolmioon!
vieläkin puutuu kädet vaik laitoin korotuspalan, pian vaihtoehdot on että busa vaihtuu johonki muuhun jos ajosta ei piakkoin ala taas nauttimaan ilman puutumista
ELI TÄMMÖSIÄ VOIPI MULLE TARJOTA JOS ON YLIMÄÄRÄSET MYYTÄVÄKSI ASTI
Edited By blackbusa on 1309893201
helibarseilla tulee n.50mm korotus joka olis varmaa mulle ihan bueno, siinä sarven asento muuttuu yläkolmioon nähden pystympään, eli ei enää olis alaviistoon niinkun vakio tangoilla!CormaX kirjoitti:25mm korotuspala on sopiva ja riittävä. Se on myös oikeestaan max korotus, sen jälkeen katteet tulee vastaan.
Nesmitin korotuspala on tietääkseni 15mm, eli ei yhtä hyvä kuin 25mm.
Yläkolmiotahan voi myös nostaa ns. puslilla...eli korvaa korotuspalan.
Oma kokemus 25mm korosta on hyvä, suosittelen
helibars kun laitetaan vakio tangon reikään niin tanko nousee about 2,5cm ja sorvattu/hitsattu sellaseen asentoon että kahvan pää nousee noin 2,5cm! näin mä oon sen ymmärtänyt!
Itse Busaani alkukesästä heti ensimmäisten muutamien satojen ajo kilometrien jälkeen Helibarsit Ebaysta tilasin kun rupesi tuo ranteiden väsyminen häiritsemään ja nyt on kiva körötellä menemään..
Vaikka silmin korotus ja sarvien asento ei ihmeemmin muutu niin ajossa kyllä huomaa muutoksen joka on suunta parempaan. Puutuminen jopa kaupunki pyörityksessä on huomattavasti vähäisempää..
Vaikka silmin korotus ja sarvien asento ei ihmeemmin muutu niin ajossa kyllä huomaa muutoksen joka on suunta parempaan. Puutuminen jopa kaupunki pyörityksessä on huomattavasti vähäisempää..
kai ne pitää jostai ulkomailta tilata kun en nyt ainakaan löydä kotimaasta toimittajaa helibarseille!
kävin tänään jo ottamassa kylmät tyypit b-kingillä ajoasento oli todella jees mut ajatus siitä miten ajossa tuuli riepottelee tämmöstä vinkuheinää niin ei kiitos, jotain muuta on keksittävä ehkä fjr tai bandit mut katotaan nyt eka busaan kaikki korotukset ohjaukseen, jopa crossistongan taidan vaihtaa ennen kun luovutan... on se bussi vaan niin hieno laitos
kävin tänään jo ottamassa kylmät tyypit b-kingillä ajoasento oli todella jees mut ajatus siitä miten ajossa tuuli riepottelee tämmöstä vinkuheinää niin ei kiitos, jotain muuta on keksittävä ehkä fjr tai bandit mut katotaan nyt eka busaan kaikki korotukset ohjaukseen, jopa crossistongan taidan vaihtaa ennen kun luovutan... on se bussi vaan niin hieno laitos
Tänään tupsahti postista Helibarsit. Tilailin osoitteesta www.helibars.eu (Hollannissa).
Myyjän verkkokaupan valikossa ei ollut mahdollisuutta tilata Suomeen, mutta kyselin sähköpostilla ja tilaaminen onnistui. Maksu tapahtui suoraan pankin kautta ja toimitusaika oli noin viikko. Hinta mielestäni "sopiva"
Myyjän verkkokaupan valikossa ei ollut mahdollisuutta tilata Suomeen, mutta kyselin sähköpostilla ja tilaaminen onnistui. Maksu tapahtui suoraan pankin kautta ja toimitusaika oli noin viikko. Hinta mielestäni "sopiva"
Tilasin Helibarsit keväällä jenkki eBay:sta, 149 + 45 taalaa (+tullit) = n. 170-180e.
Ajoasento paranee mukavampaan suuntaan mutta kovassa vauhdissa, lentokenttäajosta puhumattakaan, pleksin taakse on vaikeampi päästä suojaan kun cliparit ovat normaalia korkeammalla. Lisäksi kroppa on eri asennossa pleksiin verrattuna, joten viima osuu eri paikkaan.
Toinen juttu on käsien osuminen katteeseen kun kääntää stongan ääriasentoon.
Asennus on pala kakkua, 30-60min. Suosittelen.
Ajoasento paranee mukavampaan suuntaan mutta kovassa vauhdissa, lentokenttäajosta puhumattakaan, pleksin taakse on vaikeampi päästä suojaan kun cliparit ovat normaalia korkeammalla. Lisäksi kroppa on eri asennossa pleksiin verrattuna, joten viima osuu eri paikkaan.
Toinen juttu on käsien osuminen katteeseen kun kääntää stongan ääriasentoon.
Asennus on pala kakkua, 30-60min. Suosittelen.
http://www.topyokes.com/comfort_kit_+_handlebars/358 Tuolta tuli itselle.. Tilasin pelkän kolmion..
Helibars ebay.co.uk
Löytyy näköjään Helibarsit Ebaystäkin englannista noin 170 euron hintaan toimitettuna. Kuinka paljon ajoasento nousee, onko enää sporttinen asennuksen jälkeen?
Edited By Grip on 1379929645
Löytyy näköjään Helibarsit Ebaystäkin englannista noin 170 euron hintaan toimitettuna. Kuinka paljon ajoasento nousee, onko enää sporttinen asennuksen jälkeen?
Edited By Grip on 1379929645
Ok
Mulla on oliko se 25mm koko koroke nyt ja toi ranneleikkaus ei menny ihan putkeen ja mietin et jos helit tai lisäkorokepalat tai vaikka molemmat tässä vielä laittaisi niin oikenis vähän toi asento ettei tarvii käsien päällä maata. Nyt ei pysty kun 1 päivän n.150km tässä pääkaupunkiseudulla ajaa ja sit seuraava päivä on huilia mut kaipa tuo tuosta vielä vähän paremmaksi joskus tulee, piti kyllä jo olla ihan kunnossa jo...
Eli melkein sit letkukauppaan teettämään sopivia jos johonkin toimiin alan.
Edited By Niila on 1526660084
Mulla on oliko se 25mm koko koroke nyt ja toi ranneleikkaus ei menny ihan putkeen ja mietin et jos helit tai lisäkorokepalat tai vaikka molemmat tässä vielä laittaisi niin oikenis vähän toi asento ettei tarvii käsien päällä maata. Nyt ei pysty kun 1 päivän n.150km tässä pääkaupunkiseudulla ajaa ja sit seuraava päivä on huilia mut kaipa tuo tuosta vielä vähän paremmaksi joskus tulee, piti kyllä jo olla ihan kunnossa jo...
Eli melkein sit letkukauppaan teettämään sopivia jos johonkin toimiin alan.
Edited By Niila on 1526660084