Nykii 1234 vaihteella alle 4000 Rpm - Toivotonta

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
108-1309210767

Viesti Kirjoittaja 108-1309210767 »

Ps. nyt nuo RK ketjut, en ole edes kerennyt rasvata toiseen kertaan niin oon kiriny jo 3 kertaa:D
72-1275482394

Viesti Kirjoittaja 72-1275482394 »

No jos tämä nyt ei ihan trolli oo, niin ketjulinja on perseellään tai akseli ei pysy paikallaan. On tullu ittekki muutama burnaus ja vartti vedettyä, ihan vakiolla tosin, mutta ei tarvetta ketjunsäätöön.
108-1309210767

Viesti Kirjoittaja 108-1309210767 »

Ketjulinja on suora, ketju ei pyri nousemaan hampaalle... mutta eihän akseli voi liikkua jos kiristyssäätö loppuu kesken? Aina kiristäessä säätöpultit ja akselin mutteri yhtä tiukassa.
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

oisko nyt tässä sun pyörässä 2vikaa, ketjujen venyminen ja nykiminen?
ei vakio pyörässä ole niin paljoa voimaa että nykimällä saa ketjuja tohon tahtiin rikki. tässä 1 ehdotus ketju ongelmaan.

http://www.busanistit.org/foorumi....laakeri
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
bussikoppa
Viestit: 162
Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23

Viesti Kirjoittaja bussikoppa »

Takahaarukan laakerit sökö tai tämä on trolli...Huoh, todennäköisesti jotain omaa hauskaa.
108-1309210767

Viesti Kirjoittaja 108-1309210767 »

Joo eli 2 vikaa löytyy:( Eikä tämä ole trolli:) Takahaarukan laakeri? renkaan akselille tulee 3? btw mistäs se alipaine letku löytyy?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Alipaineletkut tulee kaikilta neljältä ruiskurungolta, yhdistyy 2 ja 3 ruiskurunkojen välissä yhdeksi ja menee suodatinkotelon vasemmassa alareunassa olevalle alipaineanturille.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
108-1309210767

Viesti Kirjoittaja 108-1309210767 »

joo pitää illalla ku pääsee töistä käydä vähän hieromassa noita. Voiko vaihdeasentoanturi liittyä tähän mitenkään? Gipro alkoi seilaamaan vaihteita viime kesänä jolloin nykiminen alkoi suunnilleen? mulla on siihen uusi anturi, mutten saanu kruunua irti tavella ku ei sattunu olemaan pulttikonetta tallissa:D voiko sen kytkinkopan aukaista jalaksella silleen ettei ne öljyt tule ulos, Z1000 ainakin pystyy?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Pystyy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
108-1309210767

Viesti Kirjoittaja 108-1309210767 »

elikkäs, uhrasin askin tupakkaa ja 3 tuntia illalla Busan hivelyyn. Paljastui aika varmaankin nykimisen syy. Magneetosta tulee 3 keltaista (liitin) vihreä ja sininen (liitin). Aukaisin edellisen omistajan teippaukset ja nippusiteet. 3 keltaisen johdon liitin oli sulanut/palanut aivan paskaksi johtosarjojen vierestä tankin alta 1 johdoista oli poikki. vihreä ja sininen (liitin) kunnossa. Laitoin abicoilla uudestaan nippuun, annoin käydä tyhjäkäynnillä noin 6,5min :) Johdot hieman kuumenivat aika pitkältä matkalta(hankala sanoa ku busan moottori suunnilleen on aina melkein kuin tulessa). Lähdin testi ajolle käyntikin oli hieman ehkä terveempi? varmaankin toive ajattelua. nykiminen oli melkein kokonaan poissa. juopasin nesteen baarissa kahvit. lähdin isolle tielle 1-4 rajoittimeen asti. seuraavan risteyksen jälkeen sama nykiminen taas:angry: Olisko sulanut uudestaan poikki? mikä tuota voisi sulattaa ja mikä noiden 3 johdon virallinen tehtävä on? ei osannut oikeen erottaa kun kaikki liittimet niin nipussa että oliko ensin hangannut rikki ja siitä oikoseen vai oliko se suoraan vain kuumunut ja palanut:( Otin kyllä kuviakin ku paparazzi mutten nyt tähän lootaan osannut liitteeksi lisätä:laugh:
Vastaa Viestiin