Nykii 1234 vaihteella alle 4000 Rpm - Toivotonta
oisko nyt tässä sun pyörässä 2vikaa, ketjujen venyminen ja nykiminen?
ei vakio pyörässä ole niin paljoa voimaa että nykimällä saa ketjuja tohon tahtiin rikki. tässä 1 ehdotus ketju ongelmaan.
http://www.busanistit.org/foorumi....laakeri
ei vakio pyörässä ole niin paljoa voimaa että nykimällä saa ketjuja tohon tahtiin rikki. tässä 1 ehdotus ketju ongelmaan.
http://www.busanistit.org/foorumi....laakeri
jeejee 1/4 alle kympin
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Alipaineletkut tulee kaikilta neljältä ruiskurungolta, yhdistyy 2 ja 3 ruiskurunkojen välissä yhdeksi ja menee suodatinkotelon vasemmassa alareunassa olevalle alipaineanturille.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
joo pitää illalla ku pääsee töistä käydä vähän hieromassa noita. Voiko vaihdeasentoanturi liittyä tähän mitenkään? Gipro alkoi seilaamaan vaihteita viime kesänä jolloin nykiminen alkoi suunnilleen? mulla on siihen uusi anturi, mutten saanu kruunua irti tavella ku ei sattunu olemaan pulttikonetta tallissa:D voiko sen kytkinkopan aukaista jalaksella silleen ettei ne öljyt tule ulos, Z1000 ainakin pystyy?
Pystyy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
elikkäs, uhrasin askin tupakkaa ja 3 tuntia illalla Busan hivelyyn. Paljastui aika varmaankin nykimisen syy. Magneetosta tulee 3 keltaista (liitin) vihreä ja sininen (liitin). Aukaisin edellisen omistajan teippaukset ja nippusiteet. 3 keltaisen johdon liitin oli sulanut/palanut aivan paskaksi johtosarjojen vierestä tankin alta 1 johdoista oli poikki. vihreä ja sininen (liitin) kunnossa. Laitoin abicoilla uudestaan nippuun, annoin käydä tyhjäkäynnillä noin 6,5min Johdot hieman kuumenivat aika pitkältä matkalta(hankala sanoa ku busan moottori suunnilleen on aina melkein kuin tulessa). Lähdin testi ajolle käyntikin oli hieman ehkä terveempi? varmaankin toive ajattelua. nykiminen oli melkein kokonaan poissa. juopasin nesteen baarissa kahvit. lähdin isolle tielle 1-4 rajoittimeen asti. seuraavan risteyksen jälkeen sama nykiminen taas Olisko sulanut uudestaan poikki? mikä tuota voisi sulattaa ja mikä noiden 3 johdon virallinen tehtävä on? ei osannut oikeen erottaa kun kaikki liittimet niin nipussa että oliko ensin hangannut rikki ja siitä oikoseen vai oliko se suoraan vain kuumunut ja palanut:( Otin kyllä kuviakin ku paparazzi mutten nyt tähän lootaan osannut liitteeksi lisätä:laugh: