Mystinen sammumisvika
Alkaa ideat loppumaan... eli pyörä käy nätisti tyhjäkäyntiä, saattaa käydä minuutin, 5 minuuttia tai sitten vai 30 sekuntia ja yks kaks sammuu. Tapahtuu monesti liikennevaloihin pysähtyessä ja siis myös sivujalla tyhjäkäyntiä käydessä.
Eliminoidut kohteet:
- Hälytin (otettu johtosarjan välistä pois, ei auta)
- Kaatumisanturi (kokeiltu toisella anturilla, ei auta)
- Sivujalan anturi (johto irti, ei auta)
- Sivujalan/vilkkujen rele (kokeiltu toisella, ei auta)
- Tappokatkaisija mitattu, ainakaan yleismittari ei huomannut katkosta kun pyörä sammui
Pyörä siis sammuu ja pyöräyttää bensapumppua heti perään, aivan kuin stumppaamalla sammuessa ja tappokatkaisijalla run-kill-run yhdistelmällä. Mittaristo ei resetoi itseään, vikakoodia ei tule.
Uusia ideoita?
Eliminoidut kohteet:
- Hälytin (otettu johtosarjan välistä pois, ei auta)
- Kaatumisanturi (kokeiltu toisella anturilla, ei auta)
- Sivujalan anturi (johto irti, ei auta)
- Sivujalan/vilkkujen rele (kokeiltu toisella, ei auta)
- Tappokatkaisija mitattu, ainakaan yleismittari ei huomannut katkosta kun pyörä sammui
Pyörä siis sammuu ja pyöräyttää bensapumppua heti perään, aivan kuin stumppaamalla sammuessa ja tappokatkaisijalla run-kill-run yhdistelmällä. Mittaristo ei resetoi itseään, vikakoodia ei tule.
Uusia ideoita?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Virtalukon pohja käsittääkseni hävittäisi kaiken sähkön - mittaristo ei resetoi itseään eli ehkä kuitenkaan ei. Korvausilma ongelma näkyisi ehkä siten että kone puutuisi mutta tämä sammuu aivan kuin tappokatkaisijasta sammuttaisi.
Toisella eculla testiä seuraavaksi kunhan kerkeää...
Toisella eculla testiä seuraavaksi kunhan kerkeää...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Mulla coupe mese teki samaa...ostin pullon bensiinin lisäainetta joka putsaa ruiskun, ventiilit...kaikki.
Ja kuinkas ollakkaan, vika katos.
Eihän ole mikään ihme jos olet saanut tankiin jotain "paskapensus"...vai onko mahollista?
ZZR:ssä käytin bensanjoukkoon joka tankkauksella ventiilin voiteluun lisäainetta ja se pyörä rupes vatimaan sitä aina...
voipi olla että olen kaukana asiasta, mutta jos tästä jollekkikn olis apuva
Edit: Juu mese ei ole busa
Edited By CormaX on 1309201366
Ja kuinkas ollakkaan, vika katos.
Eihän ole mikään ihme jos olet saanut tankiin jotain "paskapensus"...vai onko mahollista?
ZZR:ssä käytin bensanjoukkoon joka tankkauksella ventiilin voiteluun lisäainetta ja se pyörä rupes vatimaan sitä aina...
voipi olla että olen kaukana asiasta, mutta jos tästä jollekkikn olis apuva
Edit: Juu mese ei ole busa
Edited By CormaX on 1309201366
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Huomasin vian jo pari tankillista sitten, nyt vaan alanu vaivaamaan enemmän ja enemmän. Vähän vaikea uskoa että useampi tankillinen olisi kuraa. Tuo bussikopan vinkki kokeilulistalle ehdottomasti.
Sähköiset viat on helppoja - aina katkos virtapiirissä...
Sähköiset viat on helppoja - aina katkos virtapiirissä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla mopo sammu, kun kanan lento, kun ei korvannu ilmaa tankkiin, toisaalla se oli kaasaripeli, ilman mitään bensapumppua, tuo on helppo kokeilla, jätät vaan tankinkorkin auki...jarim kirjoitti:Virtalukon pohja käsittääkseni hävittäisi kaiken sähkön - mittaristo ei resetoi itseään eli ehkä kuitenkaan ei. Korvausilma ongelma näkyisi ehkä siten että kone puutuisi mutta tämä sammuu aivan kuin tappokatkaisijasta sammuttaisi.
Toisella eculla testiä seuraavaksi kunhan kerkeää...
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
- Sciensic83
- Viestit: 61
- Liittynyt: 07 Huhti 2011, 22:42
- Paikkakunta: Raahe
Hassua... toinen ecu, sama softa kuin omassakin (itse flashasin, jee) ja tänään ei sammunu pyörä kertaakaan. No pitää useampi päivä testata ennen kuin vielä ihan lopullista johtopäätöstä vetää mutta lievästi optimistinen fiilis kuiten.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juu ja se ecu on jo muuten 100m/sec kerhossa, joten jospa Joensuussa sit koko loppupyöräkin kuskin kera! Saatas noi Härmän 1. ja 2. nopeudet tiimiin, perskuta ko JaSan voimalaitos ei näille kinkereille näytä ehtivän.jarim kirjoitti:Hassua... toinen ecu, sama softa kuin omassakin (itse flashasin, jee) ja tänään ei sammunu pyörä kertaakaan. No pitää useampi päivä testata ennen kuin vielä ihan lopullista johtopäätöstä vetää mutta lievästi optimistinen fiilis kuiten.
Jos se vika on niissä ecupiuhojen liittimissä. Oma ecu nyt takaisin paikoilleen ja jospa taas toimisi sillä?jarim kirjoitti:Hassua... toinen ecu, sama softa kuin omassakin (itse flashasin, jee) ja tänään ei sammunu pyörä kertaakaan. No pitää useampi päivä testata ennen kuin vielä ihan lopullista johtopäätöstä vetää mutta lievästi optimistinen fiilis kuiten.
Kyllä minä tuolla omallakin eculla vielä testaan jos tuo keksintö tuolla toisella nyt tuntuu pelaavan. Flashays uusiksi jne.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport