Tasasuuntaajan mittaus
Huoltomanuaalin sivulla 7-10 on taulukko, jonka mukaan esim. kytkettäessä yleismittarin miinusjohto BW:hen ja plussajohto B1:een, pitäisi mittarin näyttää noin 1,5 volttia, vaan minullapa ei näytä.
Onko tuossa taulukossa painovirhepaholainen? Minulla on meinaan 3 kpl tasasuuntaajia, joista jokainen antaa täsmälleen samat mittaustulokset. Vai onko minulla sitten kolme *askana olevaa tasasuuntaajaa?
Mittarista on paristo vaihdettu, Fluke on viimesen päälle kunnossa.
Onko tuossa taulukossa painovirhepaholainen? Minulla on meinaan 3 kpl tasasuuntaajia, joista jokainen antaa täsmälleen samat mittaustulokset. Vai onko minulla sitten kolme *askana olevaa tasasuuntaajaa?
Mittarista on paristo vaihdettu, Fluke on viimesen päälle kunnossa.
Muistelen että minä huomasin jonkin niistä taulukon arvoista heittävän omaan mittaukseebni nähden mutta en ulkoa muista mikä, olisiko ollut juuri tuo. Ja omakin suuntaaja on ehjä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
En viitsinyt aloittaa uutta viestiketjua, koska tämä vikahan ei busista koskaan kuole.
Onko kukaan mittaillut ja merkinnyt muistiin tasasuuntaajan liittimen mittaustuloksia?
Huolto-oppaan sivun 7-10 taulukossa näyttäisi olevan virheitä, niin olisi kiva saada mittaustulokset "taatusti toimivasta" tasasuuntaajasta.
Onko kukaan mittaillut ja merkinnyt muistiin tasasuuntaajan liittimen mittaustuloksia?
Huolto-oppaan sivun 7-10 taulukossa näyttäisi olevan virheitä, niin olisi kiva saada mittaustulokset "taatusti toimivasta" tasasuuntaajasta.
Miten tämä tasasuuntaajan vika ilmenee pyörässä? Eli minkälaisen ongelman yhteydessä kannattaa alkaa tasasuuntaajaa mittailemaan?tuomask kirjoitti:En viitsinyt aloittaa uutta viestiketjua, koska tämä vikahan ei busista koskaan kuole.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
Kun akku ei lataudu. Tosin ensin kyllä aina epäilin sitä akkua.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
Kiitos, hyvä tietää.jarim kirjoitti:Kun akku ei lataudu. Tosin ensin kyllä aina epäilin sitä akkua.
Mulla on ollut ongelmia pyörään liitettyjen sähkölaitteiden kanssa, saavat mahdollisesti jostain virtapiikkejä -> hajoavat , siksi piti kysyä ettei se liity tuohon kun kuulosti härvelin nimi niin enteilevältä
< Jassu @ Moottoripyora.Org >