Voipi olla, että nuo ameriikkalaisten maailmanennätykset onkin national recordeja. Tuskimpa on mikään kansainvälinen järjestö antanut hyväksyntää(?). Ja niitten valokennoilla mittailu on kyllä vähän epätarkkaa sekin. Resoluutio saattais riittää yhden desimaalin tarkkuuteen (riippuu tietenki siitä, kuinka kaukana kennot on toisistaan ja millä taajuudella niitä pollataan). Ja kennojen välimatka toisistaan on se miten ne asennetaan, ei siis välttämättä juuri oikea.
Ei sillä, en usko tulosten pahasti olevan pielessä, mutta yhden desimaalin tarkkuus saisi riittää. Ja uskon, että VBOX näyttää nopeuden tarkemmin.
Saapa nähdä, josko jenkkiläiset kuitenkin ottaa tuloksen listalle jos me saadaan sille esim Guinnesin hyväksyntä.
Nopeusmittaus 18.6.2011 - Hallin leke
RHead kirjoitti:Eikös se guinness vaadi ,että se pitäs ajaa kahteen suuntaan? Vai muistelinko väärin sitä jäällä-ajon ennätystä minkä kankkunen teki ekas mutta se toinen rs6.lla kepitti sen.
Ei vaadi silloin kun puhutaan 0-1609m vmax nopeudesta ja sille haettavalle hyväksynnälle.
Juoksevan mailin nopeus ilmoitetaan toisin eli ei hetkellinen vmax vaan kahden suuntaisten nopeimpien mailien keskiarvo eli juoksevan mailin nopeudet ovat keskinopeuksia.
ps. ja mikäli Taxin lukemat ei kelpaa ME ksi, niin talutetaan Taxi sit sen "virallisen" ME n haltian rinnalle stripille niin onhan se melko selvää ainakin sen jälkeen kelle se ME kuuluu! Tuskin ainakaan sille joka viimisenä on mailin merkillä.
Edited By jouniri on 1308689203
jakehaanpää kirjoitti:koinonia kirjoitti:Pistin sivuille jonkun kuvan n: kilsan kohdalta, näkee missä kuski "makaa", nopeimmat ja muutama muu jäi kuvaamatta, ehkä seuraavalla kerralla, onnittelut kaikille kovaa menneille, kyllä te vedätte hyvin
http://timop.kuvat.fi/kuvat/Halli+2011/
Asiallisia fotoja! Hyvin näkee pro ajoasennot mm. Jari, Marjut jne.
Jos kuvaaja on ollut suurinpiirtein kilsan kohdalla,
niin sillä kohtaa lämästään vasta kutosta pesään ja vasta sen jälkeen haetaan lopullinen ajoasento tai ainakin itse niin teen.
Toi "puolimatkan" kuvauspaikka on ok, mutta hyödyllisempänä pitäisin kuvia vähän ennen mailia (n. 1,5 km), jolloin nähtäisiin ajoasento huippunopeuden kohdalla.
Anyway, kiitos kuvaajalle kuvista.
Noista pystyy itse kukin arvioimaan ajoasentoaan ja miettimään "viilauksia" seuraaviin koitoksiin.
Club 100 m/s Otalampi
Istutko vähä niinko melkein kuupan päällä ? Vai hämääkö kuvakulma.Marbusa kirjoitti:Toi "puolimatkan" kuvauspaikka on ok, mutta hyödyllisempänä pitäisin kuvia vähän ennen mailia (n. 1,5 km), jolloin nähtäisiin ajoasento huippunopeuden kohdalla.
Anyway, kiitos kuvaajalle kuvista.
Noista pystyy itse kukin arvioimaan ajoasentoaan ja miettimään "viilauksia" seuraaviin koitoksiin.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Katoin ite samaa, tohon modatun satulan päälle on hyvä pienen kuskin istua:D Ite kun olin 2009 Hallin ajoissa 1000RR -06 :sella huomasin että perse mahdollisimman taakse niin hyvin kulkee....vielä kädet ihan tankkiin kiinni!
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06