My Webpage
Mitä mieltä olette, onko tämä hyvä halvempi vaihtoehto performanceboxille vai täysi lelu? 10hz taajuudella toimii eli tarkkuus pitäisi olla sama! Lähinnä lentokenttäajoja ajatellen...
Qstarz Bt-Q818Xt Gps-Paikannin/Laptimer
Mulla eilisissä vedoissa kiinni vastaava gps palikka, mutta 5hz vanhempi versio/N95nokia ja myös perf.boxi ero alle 0.5km/h. Tarkastelen tarkemmin kun pääsen kotikoneelle kummatkin käppyrät tarkempaan analyysiin.
Tarkastetut poikkeamat
Vedot: eka 0,24km/h, toka 0,04km/h, kolmas 0,48km/h
joka kerta 5hz palikka/Noksu näytti tuon verran vähemmän kun PerformanceBox eli kun toimivat samalla tavoin, niin ei erookaan oo oikeestaan mitään. Mulle riittää tää palikan tarkkuus, mutta jos Boxi on lainattavissa, niin tietenkin kannattaa käyttää. Samaan Perf.Box ohjelmaan tuli siirrettyä noi käppyrät tuosta noksusta ja siitä boxin kortilta.
Edited By Titaani on 1308495271
Tarkastetut poikkeamat
Vedot: eka 0,24km/h, toka 0,04km/h, kolmas 0,48km/h
joka kerta 5hz palikka/Noksu näytti tuon verran vähemmän kun PerformanceBox eli kun toimivat samalla tavoin, niin ei erookaan oo oikeestaan mitään. Mulle riittää tää palikan tarkkuus, mutta jos Boxi on lainattavissa, niin tietenkin kannattaa käyttää. Samaan Perf.Box ohjelmaan tuli siirrettyä noi käppyrät tuosta noksusta ja siitä boxin kortilta.
Edited By Titaani on 1308495271
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar