Hieno homma shuttlex! Otin kummipojan kyytiin ja käytiin Kemorassa katsomassa ajoja 4.7 ja kyllä se kipinä syttyi. Pitää vissiin lähteä joku kaunis päivä käymään radalla...
Tuli siellä tänää oltua, tosin sade pääsi taas yllättämää. Olin muuten ekaa kertaa itsekkin apparalla ja täytyy sanoa että aikas vaikea rata mutta mielenkiintoinen ja hikukan pelottavia ne kaiteet siellä joissain kohdissa. Mutta kivaa se on, tahtoo lisää...
bujahasa kirjoitti:Tuli siellä tänää oltua, tosin sade pääsi taas yllättämää. Olin muuten ekaa kertaa itsekkin apparalla ja täytyy sanoa että aikas vaikea rata mutta mielenkiintoinen ja hikukan pelottavia ne kaiteet siellä joissain kohdissa. Mutta kivaa se on, tahtoo lisää...
Taisin hurautella teistä ohi kotilolla Tervakosken ja Riihimäen välillä. Punamusta busa ja musta cebari. Olitteko/olitko? Missäs välissä siellä oikein satoi? Mä kirosin himassa kun ei tullut lähdettyä...
Juu oltiinhan me varmaankin siinä (koko ABBn mp-kerhon aktiivijäsenet ) . Sade tuli juuri viimeisten sessioiden alussa, nopea ryhmä tais keritä ajamaan pari kierrosta sitäkin, eli sade alkoi siinä seiskan jälkeen eikä loppunut ihan vähään aikaan. Miten ihmeessä sulta jäi se väliin jos sä olit jo tulossa sinne, kerta menit meistä ohikin ?
bujahasa kirjoitti:Juu oltiinhan me varmaankin siinä (koko ABBn mp-kerhon aktiivijäsenet ) . Sade tuli juuri viimeisten sessioiden alussa, nopea ryhmä tais keritä ajamaan pari kierrosta sitäkin, eli sade alkoi siinä seiskan jälkeen eikä loppunut ihan vähään aikaan. Miten ihmeessä sulta jäi se väliin jos sä olit jo tulossa sinne, kerta menit meistä ohikin ?
Niin sillon kun pois olitte menossa niin ajoin ohi. Tässä himassa kuuntelin ääniä radalta ja katselin taivasta jotta eipä tuo taida sataa...