Laitettu tonne keskiryhmään.MRTeam kirjoitti:Moi!
Maksoin PRM75:lle ratamaksun. Laitatko nimen listalle.
Busanistit ratapäivä osa 3 - Kemora 15.7.2011
bussijuntti vailla lippua kemoraan Eli mun paikka varattu hälle :rocket
Bussijuntti ajelee mun tiketillä
Edited By samppi on 1307874576
Bussijuntti ajelee mun tiketillä
Edited By samppi on 1307874576
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
- bussijuntti
- toimeve
- Viesti:
Sallitaanko tähän ketjuun letkailmoja? Jos, niin esitän seuraavaa:
Jyväskylän kautta ratapäiville suuntaavat: kerätään porukka perinteisesti
Hirvaskankaan ABC:lle pe 15.7. aamulla lähtö klo 8.00
Eli ajelen itte sinne Jämsä-Jyväskylä reittiä hyvissä ajoin, että ehtii aamukahvit juua ennen klo 8.00 starttia. Sieltä matkaa Kemoraan n. 140km, joten ehtinemme sopivasti klo 9.30 maissa "käskynjaolle".
Jos modet ei halua tätä ketjua sotkea, niin siirtänette tämän sopivalla otsikolla muualle...kiitos
Jyväskylän kautta ratapäiville suuntaavat: kerätään porukka perinteisesti
Hirvaskankaan ABC:lle pe 15.7. aamulla lähtö klo 8.00
Eli ajelen itte sinne Jämsä-Jyväskylä reittiä hyvissä ajoin, että ehtii aamukahvit juua ennen klo 8.00 starttia. Sieltä matkaa Kemoraan n. 140km, joten ehtinemme sopivasti klo 9.30 maissa "käskynjaolle".
Jos modet ei halua tätä ketjua sotkea, niin siirtänette tämän sopivalla otsikolla muualle...kiitos
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
- toimeve
- Viesti:
...kun näin sovithan, niin siitä kyythin!BaTTman kirjoitti:Passaakos samalla tavalla ko viime vuonna? Koukkaatte keljon absilla noukkimassa minut letkan perään?
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
-LORDI-
Tulipa käytyä treenaamas vähän etukäteen Kemorassa. Otan GoPro:n videokameran messiin, niin jos joku samas ryhmäs ajava haluaa saada omaa ajoaan videolle, niin oma sdhc-kortti tai sd-korttipaikallinen läppäri messiin...tämä olettaen että pystyn roikkuun perässä
Edit: tarkennettu muistikortin tyyppiä.
Edited By wiltzu on 1308964770
Edit: tarkennettu muistikortin tyyppiä.
Edited By wiltzu on 1308964770
Minä minä minä...wiltzu kirjoitti:Tulipa käytyä treenaamas vähän etukäteen Kemorassa. Otan GoPro:n videokameran messiin, niin jos joku samas ryhmäs ajava haluaa saada omaa ajoaan videolle, niin oma sd-kortti tai sd-korttipaikallinen läppäri messiin...tämä olettaen että pystyn roikkuun perässä
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pystytkö poikkee keskiryhmässä? :pwiltzu kirjoitti:Tulipa käytyä treenaamas vähän etukäteen Kemorassa. Otan GoPro:n videokameran messiin, niin jos joku samas ryhmäs ajava haluaa saada omaa ajoaan videolle, niin oma sd-kortti tai sd-korttipaikallinen läppäri messiin...tämä olettaen että pystyn roikkuun perässä
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
- CormaX
- Viesti:
wiltzu kirjoitti:Tulipa käytyä treenaamas vähän etukäteen Kemorassa. Otan GoPro:n videokameran messiin, niin jos joku samas ryhmäs ajava haluaa saada omaa ajoaan videolle, niin oma sd-kortti tai sd-korttipaikallinen läppäri messiin...tämä olettaen että pystyn roikkuun perässä
Multa irtoo tommonen samallainen kamera lainaan...Senkun ajelee tätä kautta tai jos peräti tulen kattoon kun muut ajaa...
Kiinitys tulee 3M teipillä eli yhen klipsun hinnan jos saa niin asia ok...ja tietty jos lainaaja sen mällää niin uusi tilaan.
(noin 170¤ tää mun halvempi malli...mutta kuva on tosi hyvää ja ajoa mahtuu 2Gb kortiin 1h).
:mgirl
Edited By CormaX on 1308949106
Tuuppaa paikan päälle ihmettelemään niin kuin liki 50 muutakin Busanistia - aika busamiitti nääs tiedossa...CormaX kirjoitti:Multa irtoo tommonen samallainen kamera lainaan...Senkun ajelee tätä kautta tai jos peräti tulen kattoon kun muut ajaa...wiltzu kirjoitti:Tulipa käytyä treenaamas vähän etukäteen Kemorassa. Otan GoPro:n videokameran messiin, niin jos joku samas ryhmäs ajava haluaa saada omaa ajoaan videolle, niin oma sd-kortti tai sd-korttipaikallinen läppäri messiin...tämä olettaen että pystyn roikkuun perässä
Kiinitys tulee 3M teipillä eli yhen klipsun hinnan jos saa niin asia ok...ja tietty jos lainaaja sen mällää niin uusi tilaan.
(noin 170¤ tää mun halvempi malli...mutta kuva on tosi hyvääja ajoa mahtuu 2Gb kortiin 1h).
:mgirl
Ainakin EAK kuvioissa voitaisiin hyödyntää tota kameraa. On uskomattoman hyvää opetusmateriaalia kun itse näkee omaa ajoaan.
Eli jos mahdolista niin EAK ukkojen käyttöön voisin pientä korvausta vastaan ton varata..