tapaus chatte

Busanistien tiedoituksia liittyen webbisaittiin..
72-1206366954

Viesti Kirjoittaja 72-1206366954 »

Ei ihme, jos porukalle naureskellaan kaikilla muilla foorumeilla. Niin ahdasmielistä juntteilua tuntuu olevan jopa ylläpidon taholta. Foorumin ydinjoukkiona tuntuu olevan lauma sokeita ihmisiä, jotka uskovat sinisilmäisesti kaiken ja lisäksi menevät aivottomasti massan mukana. Keskiajan noitavainovertaus oli osuva, kuka sen mainitsi. Käytännön pilat on jees :thumbup: !
PeeKee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeeKee »

En oikein ymmärrä tuonlaista "huumoria" millään asteikoilla, mutta eikös me oltais sen verran aikuisia, että annettais jo koko jutun olla?? Jos jutussa on vielä puitavaa niin hoitakoon modet ja kyseessä olevat ihmiset tämän asian loppuun keskenään. Perusteluna mielipiteelleni pidän sitä, että lukiessani tämän foorumin juttuja niin tulis se hyvä fiilis. Oli se ongelma ääntävä kytkin tai positiivisena joku onnistuminen säädöissä/tuunaamisessa, mutta kun aletaan jauhamaan tuota yhtä tapausta...hmm. Lopetetaan tämä turha pas**n jauhaminen. Jooko? ???
CormaX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

BaTTman kirjoitti:Mjuuh...
Itse tässä vasta pari vuotta motoristina olleena ajattelin aina junnuna ja tähän päivään asti että motoristi kyllä on toisen motoristin toveri/kaveri/veli/sisko, pärrän merkkiin tai malliin katsomatta. Ja tuntui uskomattoman hienolta vetästä busanisti nahkarotsi päällensä...siis tähän päivään asti.
Nyt tuntuu että jotkut tekee kaikkensa mollatakseen tätä suurehkoksi kasvanutta porukkaa joilla oli (tai mahdollisesti vielä joillakin on) vielä sitä toveruutta.

Vetääkö tämä chatte-ryhmä seuraavaksi intruder porukoissa saman vedätyksen, koska tuntevat huonoa itsetuntoa ja kateutta koska eivät itse omista intruderia?!? Vai onko tämä ryhmä chatte oikeasti niin kateellista ja asennevammasta porukkaa, jota tällä hetkellä tässä mielentilassa kouluttaisin mielelläni vaikka nyrkeillä? Suohon tuollaiset "motoristeiksi" mahdollisesti itseänsä kutsuvat pitäisi polkea!!!

Lupaan ja takaan että jos joskus vielä naamatusten teihin törmään, en vastaa teoistani!. Kiitos kun pilasitte ainoan harrastukseni, jota sydämmeni kyllyydestä halusin/haluan harrastaa.

...nyt vituttaa niin että näen vain punaista...vetää sanattomaksi...saatanan kusipäät...

Edit. Nyt kun hieman ehti rauhoittua, niin ainut mitä te tällä tempauksella todistitte, oli se että porukka kuin porukka haistattaa pitkät vitut kaverille joka tulee rahan kanssa uhoamaan asennevammaisena! Ja edelleen... te ETTE OLE MOTORISTEJA!!!

Sä kirjoitit tosi hyvin, sen mitä ajattelen eli TÄYTTÄ ASIAA :)

Toivotaan että chatte "remmi" käsittää kadota maan alle, hävettää tämänlainen "motoristi henkisyys".

Edited By CormaX on 1306518223
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

PeeKee kirjoitti:En oikein ymmärrä tuonlaista "huumoria" millään asteikoilla, mutta eikös me oltais sen verran aikuisia, että annettais jo koko jutun olla?? Jos jutussa on vielä puitavaa niin hoitakoon modet ja kyseessä olevat ihmiset tämän asian loppuun keskenään. Perusteluna mielipiteelleni pidän sitä, että lukiessani tämän foorumin juttuja niin tulis se hyvä fiilis. Oli se ongelma ääntävä kytkin tai positiivisena joku onnistuminen säädöissä/tuunaamisessa, mutta kun aletaan jauhamaan tuota yhtä tapausta...hmm. Lopetetaan tämä turha pas**n jauhaminen. Jooko? ???
Ny on PeeKee se hetki ku pitää heittää löylyä saunassa! :rasberry:
jamonaattori

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

Huihai kirjoitti:Käytännön pilat on jees

Tämä juttu on kyllä kaukana käytännön pilasta ku miettii kuinka pitkään sitä kesti ja miten kauan ois viel vedätetty jos ei ois jääny nappiin ku asiaa tutkittiin.
Ei muuta ku valtamerilaivan kölin alta sukeltamaan ni opettaa vähän käytöstapoja.
SMR
VeliHölmöK8

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Jessus mitä jengiä ja mitä uhoamista, millä ei ole mitään tekemistä itse asian (Busa) kanssa.

Mulla olis itämaisia mattoja. Haluatteko kuulla lisää? Ostin muuten vitun ison grillin. Laitanko kuvia? Treenikin kulkis ja vaimo on kaunis.

Mulla on busa, koska se sattuu mun mielestäni olemaan juuri TÄLLÄ hetkellä se parhain aihio rakentaa nopea, vääntävä ja hieno moottoripyörä. Se on myös ainoa syy miksi OLEN lukenut tätä foorumia ja jotain kirjoitellutkin...

Juoskaa mutkille... :kusi:
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
busabobo

Viesti Kirjoittaja busabobo »

BaTTman kirjoitti:Vetääkö tämä chatte-ryhmä seuraavaksi intruder porukoissa saman vedätyksen, koska tuntevat huonoa itsetuntoa ja kateutta koska eivät itse omista intruderia?!?

.
Tuosta en tiedä mitään. Mutta älä nyt hyvä mies Intruderia pilkkaa, loistopyörä. Jukkiskin vaihtoi busan pari vuotta sitten sellaiseen. Itsellä meni päin vastoin, Intruder vaihtui busaan :p
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
PeeKee
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeeKee »

firefighter22 kirjoitti:
PeeKee kirjoitti:En oikein ymmärrä tuonlaista "huumoria" millään asteikoilla, mutta eikös me oltais sen verran aikuisia, että annettais jo koko jutun olla?? Jos jutussa on vielä puitavaa niin hoitakoon modet ja kyseessä olevat ihmiset tämän asian loppuun keskenään. Perusteluna mielipiteelleni pidän sitä, että lukiessani tämän foorumin juttuja niin tulis se hyvä fiilis. Oli se ongelma ääntävä kytkin tai positiivisena joku onnistuminen säädöissä/tuunaamisessa, mutta kun aletaan jauhamaan tuota yhtä tapausta...hmm. Lopetetaan tämä turha pas**n jauhaminen. Jooko? ???
Ny on PeeKee se hetki ku pitää heittää löylyä saunassa! :rasberry:
löylyt otettu...mutta mielipide säilyi. Tulta päin se vesi heitetään meidänkin saunassa. :tongue:
Kormus

Viesti Kirjoittaja Kormus »

Joo eiköhän nyt viimeistään olisi porukalla aika ottaa ne sakset käteen ja leikellä pipon kuminauhaa vähän löysemmäksi. Mielestäni asia on riistäytynyt käsistä ja olisi aika vetää sitä käsijarrua joka sektorilla ja vetää syvään henkeä. Eihän me oikeesti olla noin tiukkapipoista porukkaa ja eletä missään keskiajalla. Ei nykyään poltella mitään noitarovioita ja kivitetä ihmisiä hengiltä. Pidetään hauskaa ja nautitaan elämästä niin kauan kuin sitä kellekin on annettu. Kuitenkin meissä kaikissa on jotain hyvääkin eikä vaan sitä pelkkää pahuutta. Ollaan kaikki ymmärtäväisiä ja osataan pyytää ja antaa anteeksi! Nautitaan tästä Suomen helvetin lyhyestä ja kylmästä kesästä ajellen eikä riidellen! :thumbup:
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

En jaksanut lukea puoliakaan, sori kirjoittaneille.
Itse henkilökohtaisesti haluaisin palata aikaan 07-09 (jos voisin), jolloin vielä olimme ystäviä ja ns. "yhtä suurta Busanisti perhettä", silloin oli kaikki toisin, ja jokseenkin hyvin.
On selvääkin että jossain vaiheessa kaikki asiat menevät aivan päin persettä, enkä puolustele myöskään omia tekojani ja sanomisiani vuosien varrelta jotka varmasti ovat monia suututtaneet, mutta joskus ihmiset provosoituvat asioista joista ei välttämättä tarvitsisi provosoitua ja välittää sen enempää näissä netti kirjoitteluissa (kyseenalaisissa mielentiloissa).
Kyseisestä kusetuksesta ja sitä edeltävistä asioista ja tapahtumista olen sitä mieltä että sellaisia ei voi sallia, ja koska tiedän mistä kaikki sai alkunsa niin luulenpa että kaikki on vain hakemalla haettua ärsyyntyneisyydestä johtunutta kiusantekoa, kaikkia kiusattuja osapuolia kohtaan. En ole tällä foorumilla mikään ylläpitäjä enkä moderaatori, enkä muutenkaan tiedä täällä niistä asioista yhtään mitään, mutta uskon että niihin tehtäviin valitut henkilöt ovat toimineet aivan oikein ja oikeutetusti, ja kiitokset heille.Mielestäni tämän, niinkuin kaikkien muidenkin vastaavanlaisten foorumien tarkoitus on yhdistää harrastajia ja luoda yhteishenkeä, EI erottaa ihmisiä jotka ovat suurinpiirtein samalla asialla, vai olenko ymmärtänyt asiat aivan väärin?

Godspeed
Snake
:fight:
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Huihai kirjoitti:Ei ihme, jos porukalle naureskellaan kaikilla muilla foorumeilla. Niin ahdasmielistä juntteilua tuntuu olevan jopa ylläpidon taholta. Foorumin ydinjoukkiona tuntuu olevan lauma sokeita ihmisiä, jotka uskovat sinisilmäisesti kaiken ja lisäksi menevät aivottomasti massan mukana. Keskiajan noitavainovertaus oli osuva, kuka sen mainitsi. Käytännön pilat on jees :thumbup: !
Tietyllä tavalla tuo on juuri sitä surullisinta tässä asiassa: ihmiset "nauraa busanisteille kaikilla foorumeilla". Kukaan ei uskalla tai muuten tulla omana ittenään sitä tekemhän kasvotusten, tai sitten ei ole vaan omalle kohalleni sattunu.

Tosin minulle saa nauraa ihan vappaasti, ehottomasti sen takia, että omistan Busan (ja jolla tykkään vielä ajellakki), tai ihan minkä syyn takia tahansa. Se ei minua liikhauta kauhiasti. Vanaha ja riittävän paljon nähäny ku olen. Yhteystiedot löytyy heleposti ja olen teheny jo foorumiaikojenalussa (jo paljon ennen busailua) sellasen päätöksen, että nimeni on näkösillä profiileissani, koska seison aina sen takana mitä kirjoitan.

Ymmärrän toki sen, että kaikki eivät sitä halua tehä, mutta silloin olisi syytä ehkä vielä enemmän tuua esille, etenkin jos esittää vahvasti asioita, ne perusteet, joihin asiansa pohjaa. Ja myös oman taustansa (esim. tässä tapauksessa eli onko busanisti, motoristi, tunteeko meitä henkilökohtasesti enemmänki jne), jotta saa ko. kommentin lokeroitua oikeishin mitta- ja arvosuhteishin.

Ja mielelhän myös kuulen ihan kasvotusten tuosta "sokeudesta" ja "sinisilimäsyyestä" ja "aivottomasti massan mukana menemisestä", lähinnä niistä perusteluista, joilla minutkin käsitin tuohon luettavaksi. Lupaan, että keskustelut pysyvät pelekästhän kahenkeskisinä. Ja minua ei tartte pelätä että väkivaltaseksi alakasin, tuonhan jo tiesitki, jos vähänkhän minua tunnet, tosin en ole varma olemmeko tavanhet?

p.s. käväsin mm. audifoorumilla ja overdriverilla kurkkaamssa, eikä siellä ollu keskustelua tästä aiheesta, eikä busanisteille naurettu nopiasti katottuna muutenkhan. Tai sitten en sitäkhän huomaa :bike:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

VeliHölmöK8 kirjoitti:Jessus mitä jengiä ja mitä uhoamista, millä ei ole mitään tekemistä itse asian (Busa) kanssa.

Mulla olis itämaisia mattoja. Haluatteko kuulla lisää? Ostin muuten vitun ison grillin. Laitanko kuvia? Treenikin kulkis ja vaimo on kaunis.

Mulla on busa, koska se sattuu mun mielestäni olemaan juuri TÄLLÄ hetkellä se parhain aihio rakentaa nopea, vääntävä ja hieno moottoripyörä. Se on myös ainoa syy miksi OLEN lukenut tätä foorumia ja jotain kirjoitellutkin...

Juoskaa mutkille... :kusi:

Varmaan ainakin seitsemällä polttimella :D
Älä niitä mattoja ainakaa grillaa siellä, voi tulla jotain myrkkykaasuja makkaroihin, ties mistä hampusta ne on neulottu :D

Niin ja Intikkaa ei kannata mollata, hyvä pyörähän se on,,,ainakin 1800r

Edited By Snake on 1306524441
Mrk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mrk »

Tämäpä perin harmin_ lista, kertokaas mulle vielä kerran tiivistettynä miks tästä nyt tämmönen meteli? Mie oun vähä yksin kerttainen..
:blues:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
"'If u dont rev it, dont buy it"
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

busabobo kirjoitti:
BaTTman kirjoitti:Vetääkö tämä chatte-ryhmä seuraavaksi intruder porukoissa saman vedätyksen, koska tuntevat huonoa itsetuntoa ja kateutta koska eivät itse omista intruderia?!?

.
Tuosta en tiedä mitään. Mutta älä nyt hyvä mies Intruderia pilkkaa, loistopyörä. Jukkiskin vaihtoi busan pari vuotta sitten sellaiseen. Itsellä meni päin vastoin, Intruder vaihtui busaan :p
En missään nimessä kyllä pilkannut mitään merkkiä saatika mallia. Itsekkin harkinnut kyseistä mallia "emännälle" pyöräks. (Tällä nyt haettiin sitä rispektiä mitä kohta tarvitsee kun intruuteri voorumille kirjaudutaan). Tarkoitukseni oli vain korostaa kuinka minä koen motoristihengen. Sen pitäisi olla siis toveruutta...veljeyttä...tms. Ei vittuilua päin naamaa. Toki kun kilpaillaan kenellä on isoin pippeli, niin pitää uhota.

Ja mitä aikasempiin kirjoitteluihin tulee, en myöskään ymmärrä näitä omakätisiä modeja, jotka lähettelevät niitä "painu v****** viestejä. Sitä vartenhan löytyy nämä kekkosen tyylillä hallinnoivat modet (tämä siis hyvässä ja pahassa).
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Kormus

Viesti Kirjoittaja Kormus »

Snake kirjoitti:haluaisin palata aikaan 07-09 (jos voisin), jolloin vielä olimme ystäviä ja ns. "yhtä suurta Busanisti perhettä",

mutta joskus ihmiset provosoituvat asioista joista ei välttämättä tarvitsisi provosoitua ja välittää sen enempää näissä netti kirjoitteluissa (kyseenalaisissa mielentiloissa).

Mielestäni tämän, niinkuin kaikkien muidenkin vastaavanlaisten foorumien tarkoitus on yhdistää harrastajia ja luoda yhteishenkeä, EI erottaa ihmisiä jotka ovat suurinpiirtein samalla asialla, vai olenko ymmärtänyt asiat aivan väärin?

Godspeed
Snake
:fight:

Viisaita sanoja Snaken kirjoittamana. :thumbup:
Lukittu