tehot.........on.........ko - penkitystä
Kai ny ainakin 165hv vähintään
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
hajahuja kirjoitti:tenhulttio kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo
mutta paljonko Samin penkissä?
nappanippa 150 samin tiukassa penkissä
Tsot tsot mun putkiviri antaa samilla noin 152,4 :rasberry: menee yli 160 mut paljonko ... veikkaukseni 162-167 hp
SMR
Itse asiassa aika tarkkaan on tiedossa noi penkkien erot.
laskin vanhojen vertailujen pohjalta mitä kutakuinkin näyttäs samilla. Koneesta 179hp ja takis 165hp.
No nää on vain kummiski arvioita
Loppupeleissä on aivan sama onko laitteessa 165hp vai200hp niin kumiskaan ne ei mee yhtään mihinkään :laugh:
Ainut pyörä joka on oikeesti tuntunut menevän, on Artsin Yöjuna
Tosin sunnuntai kruisailuun ihan erinomainen kokoonpanosta tulla tupsahti. Käyttäytyminen 10+ luokkaa vaikka säädöt on tehty Pc usb:llä.
Sanoisin että toimivimman paketin saa kun säätää ecun ja tasottelee vielä päälle kommarilla. Ei se kommari niin paska laitos oo mitä jotkut asiantuntijat tällä foorumilla kertoilee.... siitä on paljon iloa viimmeisten nypytysten poistossa.
laskin vanhojen vertailujen pohjalta mitä kutakuinkin näyttäs samilla. Koneesta 179hp ja takis 165hp.
No nää on vain kummiski arvioita
Loppupeleissä on aivan sama onko laitteessa 165hp vai200hp niin kumiskaan ne ei mee yhtään mihinkään :laugh:
Ainut pyörä joka on oikeesti tuntunut menevän, on Artsin Yöjuna
Tosin sunnuntai kruisailuun ihan erinomainen kokoonpanosta tulla tupsahti. Käyttäytyminen 10+ luokkaa vaikka säädöt on tehty Pc usb:llä.
Sanoisin että toimivimman paketin saa kun säätää ecun ja tasottelee vielä päälle kommarilla. Ei se kommari niin paska laitos oo mitä jotkut asiantuntijat tällä foorumilla kertoilee.... siitä on paljon iloa viimmeisten nypytysten poistossa.
Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.hajahuja kirjoitti:nappanippa 150 samin tiukassa penkissätenhulttio kirjoitti:mutta paljonko Samin penkissä?Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo
no meikäläisellä viime keväänä Penan penkissä 160.2/134, "virinä" josin pöntöt k&n putsarijouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.hajahuja kirjoitti:nappanippa 150 samin tiukassa penkissätenhulttio kirjoitti: mutta paljonko Samin penkissä?
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Eli just niin kuin pitääkin noilla vireillä se n. 10hp plussaa vakioon. Tarinan opetus älä meekkään pilaamaan vakio kanttasi.janne kirjoitti:no meikäläisellä viime keväänä Penan penkissä 160.2/134, "virinä" josin pöntöt k&n putsarijouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.hajahuja kirjoitti: nappanippa 150 samin tiukassa penkissä
Toi onkin hyvä vertailu, nyt voi laskea omat lukemat tuosta ni ei tartte käydä missää kauempana.jouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.
Asiantuntijoiden ohjeiden mukaan on tällä kertaa panostettu keskikierrosalueeseen ni ajaminenkin on hauskempaa, enemmän iloa ruisatessa, vaik huiput ja tehot vähä kärsiikin.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
siis silkkaa säästöä,jää enämpi rahaa "tehon" ostamiseen...snuggles kirjoitti:Toi onkin hyvä vertailu, nyt voi laskea omat lukemat tuosta ni ei tartte käydä missää kauempana.jouniri kirjoitti:Ja Kalajoella Penan penkissä alle 150hp ja OAMK:n labran penkissä +-140hp. Ja tää on faktaa eikä provoa.
Asiantuntijoiden ohjeiden mukaan on tällä kertaa panostettu keskikierrosalueeseen ni ajaminenkin on hauskempaa, enemmän iloa ruisatessa, vaik huiput ja tehot vähä kärsiikin.
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
CormaX kirjoitti:Letec-motors on ykkönen mulle. Mutta kyllä mä silti vien Vaasaan bikelle. Letec eli Marko paremminkin mönkkäri ja kelkka penkittäjä...Markon penkistä puuttuu jaru...
Paljonko Heksa Letec veloitti penkityksestä ja säätikö se sun pyörää? ...vai oliko pelkkä tehonmittaus...?
Siis olin Duell Days-ssa kauhajoella "suurpohjan varaosa ja huolto" jossa oli penkki pressukatokses pihalla
siis pelkkä mittaus
SMR
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
OkHeksa kirjoitti:Siis olin Duell Days-ssa kauhajoella "suurpohjan varaosa ja huolto" jossa oli penkki pressukatokses pihallaCormaX kirjoitti:Letec-motors on ykkönen mulle. Mutta kyllä mä silti vien Vaasaan bikelle. Letec eli Marko paremminkin mönkkäri ja kelkka penkittäjä...Markon penkistä puuttuu jaru...
Paljonko Heksa Letec veloitti penkityksestä ja säätikö se sun pyörää? ...vai oliko pelkkä tehonmittaus...?
siis pelkkä mittaus
gsxr kirjoitti:Ainut pyörä joka on oikeesti tuntunut menevän, on Artsin Yöjuna
Niin niin, nykyään, yöjuna kulki jo vuosia sitten. Uhoista, suurista tehoista ja teoista huolimatta ei vielä ole päästy lähelekkään. Ja sitten kun pääsee ja menee ohi, epäilen kyseisen kamppeen lähtevän eurooppaturneelle kuten Artsi vei yöjunansa.
Paukuttakaapa henkselinne ja todistakaa.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Aluksi, Artsin yöjuna on vielä nopein (tai oli ko on poistunut joukostamme ja muuttunut oisin jopa Taxiksi) tätä tuskin kukaan on kunnioittamatta. Mutta ennätykset on tehty rikottaviksi urheilussa kuin urheilussa. Toiseksi Taxi ny tähän keskusteluun tehosta mitenkään liittyy mutta kuitenkin. Muistissa vuosi 2009 Joensuu jossa Yöjuna 360,4kmh / Taxi 360,3kmh joten aika niskassa Taxi tuolloin oli. Taasen vartin 8,7 / 276kmh taitaa mennä Taxille. Henkseleitä ei voi paukuttaa ko ei niitä tiimissä ole eikä alpeille oo tarkoitusta lähteä tourinkia ajamaan, mutta Bonnevilleen mennään takki auki löyhöttämään ja siellä taasen yöjuna ei aikanaan käynyt joten aika aikaa kutakin myös Taxiin koskee tämä mutta toivessa on jotta sen aika on vasta edessä eikä takanapäin. Aika näyttää sen.waiski10 kirjoitti:Niin niin, nykyään, yöjuna kulki jo vuosia sitten. Uhoista, suurista tehoista ja teoista huolimatta ei vielä ole päästy lähelekkään. Ja sitten kun pääsee ja menee ohi, epäilen kyseisen kamppeen lähtevän eurooppaturneelle kuten Artsi vei yöjunansa.gsxr kirjoitti:Ainut pyörä joka on oikeesti tuntunut menevän, on Artsin Yöjuna
Paukuttakaapa henkselinne ja todistakaa.