Otin oikeudekseni korjatan tuon. Onko tässä viite kuinka moni niihin sääntöihin on edes tutustunut?buslake kirjoitti:Yrittelin kerrata noita rata-ajon sääntöjä, mutta linkki ykkössivulta vie Toimeven kahvikutsuille. :p
Busanistit ratapäivä osa 3 - Kemora 15.7.2011
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
busajasa kirjoitti:Nyt alkaa tulla perumisia siihen malliin että haluan muistuttaa kaikkia siitä että ilmoittautumiset on muuttuneet sitoviksi ja mulla on maksut odottamassa radasta. Tuo kolaritapaus oli ymmärrettävä force major tapaus, mutta muuten en perumisia ota vastaan.
Voittehan paikkanne myydä edelleen, mutta mun on luotettava jollain tavoin järjestelijänä siihen että homma toteutuu kuten on sovittu.
Olisko ok?
Ilman muuta maksan pois poikkeen. Vituttaa noi lipat aikalailla, mut ilmo on ilmo ja ei mun mielestä voi sun taakaks laittaa oli tilanne mikä tahaasa. Muuten voi järjestelijät lopettoo puuhastelun nopiaan.... Tai ainaki itte lopettasin jos menee pelleilyks....
Laitetaan arpahattu kiertoon ja arvomma pääsylipun Kemoraan jollekki minun puolesta.
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Kaato tapauksissa ymmärrän että voi olla haasteita osallistua.samppi kirjoitti:Ilman muuta maksan pois poikkeen. Vituttaa noi lipat aikalailla, mut ilmo on ilmo ja ei mun mielestä voi sun taakaks laittaa oli tilanne mikä tahaasa. Muuten voi järjestelijät lopettoo puuhastelun nopiaan.... Tai ainaki itte lopettasin jos menee pelleilyks....busajasa kirjoitti:Nyt alkaa tulla perumisia siihen malliin että haluan muistuttaa kaikkia siitä että ilmoittautumiset on muuttuneet sitoviksi ja mulla on maksut odottamassa radasta. Tuo kolaritapaus oli ymmärrettävä force major tapaus, mutta muuten en perumisia ota vastaan.
Voittehan paikkanne myydä edelleen, mutta mun on luotettava jollain tavoin järjestelijänä siihen että homma toteutuu kuten on sovittu.
Olisko ok?
Laitetaan arpahattu kiertoon ja arvomma pääsylipun Kemoraan jollekki minun puolesta.
Jos jota kuta kiinnostaa niin pari paikkaa olisi tarjolla ratapäiville. Ilmo tähän threadiin, mutta olkaa myös yhteydessä näihin pariin peruneeseen joiden kanssa voitte sopia sitten maksusta.
- Shadow \m/d-.-b\m/
- bussijuntti
Oleppa yhteydessä PMR75 tai samppiin. Pojaat on maksaneet maksut, mutta ovat estynetä tulemasta. Voisin ottaa hitaaseen aluksi ja siirretään hitaasta keskelle.bussijuntti kirjoitti:vielä varmaan ehtii joukkoon.
hidas tai keski .kummassa on tilaa?
Ilmoittele kumman kanssa olet kuvioista sopinut niin saan kirjanpidon kuntoon.