Mutteri, kaivari - Pk:n keskiviikko kahvit
-
Laitetaas tänne houkuttelu jutusteluun kaffittelun merkeissä mutterille...
Mutteri
Olisko klo 18:sta eteen päin?
-jari-
jarim: editoin linkin kuntoon
Edited By jarim on 1305010493
Mutteri
Olisko klo 18:sta eteen päin?
-jari-
jarim: editoin linkin kuntoon
Edited By jarim on 1305010493
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
- jamonaattori
Pultti kirjoitti:Multa löytyisi tommonen kilvenalusta rmheinon tekstillä. Voisin tuoda sen mutterille ensi keskiviikkona.
Kiitt tarjouksesta, sain jo haettua Bike Worldista muovilärpäkkeen ja jopa asennettua sen
Huomenna olisi taas. Jos herrat jamonaattori ja pekka.s tulevat paikalle niin mulla on teille yläkolmion + penkin pulttien peitehatut: kuvalinkki.
Yläkolmio/penkin hattusettejä on pari ylimääräistä, kuten myös kuormansidontapulttien sirompaa versiota: kuvalinkki. Kaupanteko ainoastaan paikan päällä, en postita.
Edited By Robinson Crusoe on 1306208665
Yläkolmio/penkin hattusettejä on pari ylimääräistä, kuten myös kuormansidontapulttien sirompaa versiota: kuvalinkki. Kaupanteko ainoastaan paikan päällä, en postita.
Edited By Robinson Crusoe on 1306208665
Otatko noita pultteja parin mukaan, jos Jamo kerkiää poikkeen ni saa tuoda ne mulle.Robinson Crusoe kirjoitti:kuormansidontapulttien sirompaa versiota: kuvalinkki. Kaupanteko ainoastaan paikan päällä, en postita.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
snuggles kirjoitti:Robinson Crusoe kirjoitti:kuormansidontapulttien sirompaa versiota: kuvalinkki. Kaupanteko ainoastaan paikan päällä, en postita.
Otatko noita pultteja parin mukaan, jos Jamo kerkiää poikkeen ni saa tuoda ne mulle.
Jep, ja jos Jamo ei pääse niin sitten Arcticdriver hoitaa eteenpäin
-
- jamonaattori
Olisi kyllä tarkoitus tulla huomenna. Frankensteinit tais mennä, harmi, mutta hatuistahan meillä olikin puhe. Huomenna siis paikalla, jos ei jotain mystistä ilmaannu.Robinson Crusoe kirjoitti:Huomenna olisi taas. Jos herrat jamonaattori ja pekka.s tulevat paikalle niin mulla on teille yläkolmion + penkin pulttien peitehatut: kuvalinkki.