Rajoitin 9500rpm
Kokeilin tuota GiPro säätöä ja sillä ei tosiaan vika hävinnyt. Itselläkin on seuraavana arvauksena että vika on commanderissa. Itsellä ei vain tietotaito riitä sen 'poistamiseen' koska ilmeisesti ei toimi niin että senkun nappasee piuhat irti.anykala kirjoitti:Nakkaa se power commanderi mäkeen niin loppuu ongelmat. Sitä ei tarvita busassa eikä gixxereissä, ei oo muuta kun vaivaa!!!
Joka tapauksessa pitäisi ilmeisesti pyörän ecu käydä säädättämässä?
Kyllä se juuri niin toimii että nappaat vaan johdot irti ja yhdistät pyörän omat liittimet sitten toisiinsa. Tuon liittimet on tankin alla, isot pyöreät, kytkeytyy siis ruiskurungoilta johtosarjalle menevän liittimen väliin. EcuEditorilla säätöihin minun suositus.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onko tuossa mitään pelkoa että seokset menee aivan päin helvettiä kun ottaa tuon commanderin pois välistä?
Pyörässä on aiemmin mainittujen 'tuunauksien' lisäksi yoshimuran nokat.
En usko että saan säätöaikaa ihan muutaman päivän sisään joten kannattaako pitää pc kiinni siihen asti vai ottaa heti pois käytöstä?
Pyörässä on aiemmin mainittujen 'tuunauksien' lisäksi yoshimuran nokat.
En usko että saan säätöaikaa ihan muutaman päivän sisään joten kannattaako pitää pc kiinni siihen asti vai ottaa heti pois käytöstä?
Hyvä tietää, pitää huomenna krapuloissa kokeilla ottaa toi pc pois välistä ja katsoa jos saisi sen ensi viikolla vietyä säädettäväksi.martti kirjoitti:Siis jos on vaan pctä säädetty eikä puututtu omaan boksiin yoshiboksilla,ni eiköhän se oo ihan tehtaan säädöissä,jos se vähän laihaala on niin tokkopa tuo mittään sulattaa vaikka onkii vähän kireemmät nokat,jos et nyt tolkuttomasti räimi ???
Vie se nyt sellaseen paikkaan säädettäväks missä säätö tehhään ecueditorilla eikä yoshiboxilla,säätö tarkempi ja pystyy vaikuttamaan muihinkin asioihin mm. poistamaa rajottimet,oliko se gen1,se pittää ottaa huomioon koska gen1jagen2 on erilaiset johtosarjat ja ohjelmat,Jarim tietää näistä ja vissiin paikoistakin missä voi säätää enemmän mitä mie
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Nyt on pc otettu pois välistä ja ei ollut vaikutusta. Edelleen lyö rajoittimen 9500rpm-10000rpm välillä ja FI-valo alkaa palaa. Olisiko vinkkejä mistä alkaa etsimään vikaa seuraavaksi?
Onko olemassa jotain 'näppäinyhdistelmää' jolla saisi ruutuun tarkennuksen tuosta vikakoodista kun se FI-valo syttyy?
Edited By Maxxi on 1306165795
Onko olemassa jotain 'näppäinyhdistelmää' jolla saisi ruutuun tarkennuksen tuosta vikakoodista kun se FI-valo syttyy?
Edited By Maxxi on 1306165795
Se FI sinulle kertoo mikä sitä vaivaa. Eli kuskin penkin alta vasemman ahterin puolelta, rungon ja takakatteen välistä (jos joku fiksu ei jo aiemmin ole vetänyt sitä helpompaan paikkaan) löydät valkoisen 4-napaisen liittimen jossa on kumitulppa päässä ja johon tulee kaksi johtoa. Nuo kaksi johtoa kun yhdistät niin saat vikakoodin mittaristoon kellon paikalle. Eli tee näin: kaiva se liitin valmiiksi sinne kuskin penkin alle, ainakin itse jouduin joskus kaaaaauan sitten ekalla kerralla takakatteen irroittamaan että siihen pääsi käsiksi. Jätä kuskin penkin ruuvit irti ja käy vetämässä kierrokset sinne 9500-10000 väliin jotta FI syttyy. ÄLÄ VÄÄNNÄ VIRTOJA POIS (vikakoodi häviää aina kun virrat kääntää pois) vaan pysähdy ja yhdistä nuo kaksi johdonpäätä hyppylangalla siitä liittimestä ja kerro minkä vikakoodin antaa.
Oma veikkaus: joku C24-C27 väliltä, toisin sanoen kipinä vikaa --> tulpat kaput ja vaihtoon...
Oma veikkaus: joku C24-C27 väliltä, toisin sanoen kipinä vikaa --> tulpat kaput ja vaihtoon...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kappas, ei mennyt veikkaus vikaan.
C24 = 1. pytyn sytytysvika
C25 = 2. --"--
C26 = 3. --"--
C27 = 4. --"--
NGK CR9E on vakiot, NGK CR9EIX iridiumit. Itse olen tuollaisia Iridiumeja käytellyt usiamman setin.
Edited By jarim on 1306169337
C24 = 1. pytyn sytytysvika
C25 = 2. --"--
C26 = 3. --"--
C27 = 4. --"--
NGK CR9E on vakiot, NGK CR9EIX iridiumit. Itse olen tuollaisia Iridiumeja käytellyt usiamman setin.
Edited By jarim on 1306169337
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport