Gen2-Busaan suora stonga?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
66-1302763259

Viesti Kirjoittaja 66-1302763259 »

Onko kukaan kokeillut laittaa lsl-suoraa tankoa busaan? Miten toimii? Kokemuksia? Stormista saisi valmiin paketin, johon ostaa vain tanko lisäksi. Mites vaijerit ja muut härpäkkeet? Käykö suoraan? Ja minkälaiseksi busan ajettavuus muuttuu?

Storm
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Mitähän tuo muut tarvittavat tarkottaa,vaijerit ja johot varmaan riittää,koska tuo tulee kuskia lähemmäs,suurimman ongelman varmaan muodostaa jarruletku,sisältyyköhän muihin tarvittaviin ???
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...gen2 en tiiä, mutta juki68:lla on gen1 -mallissa "vähän" originaalista poikkeava, joten ainaki ajotuntumaa voit häneltä tiedustella. On se ainaki härskin näkönen :D Stonga siis.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
66-1302763259

Viesti Kirjoittaja 66-1302763259 »

martti kirjoitti:Mitähän tuo muut tarvittavat tarkottaa,vaijerit ja johot varmaan riittää,koska tuo tulee kuskia lähemmäs,suurimman ongelman varmaan muodostaa jarruletku,sisältyyköhän muihin tarvittaviin ???


Anteeksi vaikea selkoisuuteni. Eli vaijereita ja letkuja tarkoitin. Lähinnä kaikkea, mikä on jonkin ulokkeen päässä kahvoissa kiinni. Eli mitä pitää pidentää, että riittää...? :1087
Juki68
Viestit: 36
Liittynyt: 02 Maalis 2009, 18:08

Viesti Kirjoittaja Juki68 »

Jeps! Mulla on tuo LSL-sarja omassa 06-mallissa ja pyörä on ajolleen aika paljonkin erilainen vakioon verrattuna! Tourinkihan siitä tangon vaihdolla tulee.. :arskat: Suurin syy itsellä ko.sarjan laittoon oli selän kipeytyminen pidemmilla siirtymillä ja hyvät kokemukset edellisestä pyörästä (ZZR 1100) samankaltaisella stongalla kuuden kesän ajalta! Sarja on melko helppo asentaa ja tarvittavat osat (kiinnikemuutospalat kytkinputkelle, pidempi teräspunosjarruletku, hyvät asennuskuvat johtojen ja letkujen uudelleen reitityksille, jne.) tulee paketissa mukana! Myös TUV-todistus on sarjassa mukana mahdollista katsastusta varten. Omaani ostin tangon Biltemasta.. Pleksin reunoja jouduin hieman muotoilemaan, koska kahvat ottivat hieman ääriasennossa kiinni! Mielestä ajoasento toimii minulle hyvin ja ne harvat, jotka ovat pyörää päässeet kokeilemaan ovat kehuneet.. :thumbup:
66-1302763259

Viesti Kirjoittaja 66-1302763259 »

Juki68 kirjoitti:Jeps! Mulla on tuo LSL-sarja omassa 06-mallissa ja pyörä on ajolleen aika paljonkin erilainen vakioon verrattuna! Tourinkihan siitä tangon vaihdolla tulee.. :arskat: Suurin syy itsellä ko.sarjan laittoon oli selän kipeytyminen pidemmilla siirtymillä ja hyvät kokemukset edellisestä pyörästä (ZZR 1100) samankaltaisella stongalla kuuden kesän ajalta! Sarja on melko helppo asentaa ja tarvittavat osat (kiinnikemuutospalat kytkinputkelle, pidempi teräspunosjarruletku, hyvät asennuskuvat johtojen ja letkujen uudelleen reitityksille, jne.) tulee paketissa mukana! Myös TUV-todistus on sarjassa mukana mahdollista katsastusta varten. Omaani ostin tangon Biltemasta.. Pleksin reunoja jouduin hieman muotoilemaan, koska kahvat ottivat hieman ääriasennossa kiinni! Mielestä ajoasento toimii minulle hyvin ja ne harvat, jotka ovat pyörää päässeet kokeilemaan ovat kehuneet.. :thumbup:

Juuri tätä ajoin kysymykselläni takaa. Kiitos ja kumarrus tiedoista. :tapu:
Avatar
Snowman
Viestit: 727
Liittynyt: 22 Loka 2007, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Ja tuolta sama satsi vähän edullisemmin. Ja samalla tilata muutakin hilpetööriä samoilla postikuluilla.
http://www.louis.de/_200175....0021320
Ja taaskaan ei linkin tekeminen onnistunut..kele. :comp

Ähäs..onnistuipas. :please:




Edited By Snowman on 1306177320
Vastaa Viestiin