tapaus chatte

Busanistien tiedoituksia liittyen webbisaittiin..
Tomppa

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Kappas vaan...
Eipä olis uskonu ensinäkemältä... :thumbdown:

Se on vaan tää netti siitä hauska laitos, että kaikesta jää johonkin jälki.
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
toimeve
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

jyka kirjoitti:Tuliko tuossa kelkkafoorumin jutussa kaikki ilmi vai jäikö athenelta jotain kertomatta?
Eli pahin rikos: käytti "kiellettyjä" allekirjotuksia -> ban vai tapahtuiko muutakin?

...olin itte alussa tuosta talvisesta jutusta sitä mieltä, että siinä lähti homma pienestä hommasta lapasesta niin kirjottajalta kuin modeltakin. Ja sen olen kertonukki. Ei sitten osattu lopettaa eikä antaa periksi. Tämä siis minun mielipitteeni.

Aittelin itte, että pieni asia, annettaisiin vaan olla ja sillä hyvä. Unohetaan se.

Sitten joku linkitti tuon kelkkafoorumin topikin, johon oli postattu elikkäs kopioitu yksityisviestit, ehkä sellaisenaan ehkä ei, kuka tiennee?

Olen ollu modena erinäisillä foorumeilla ja silloin tällöinhän hommat vähän ryöpsähtellee yli ja niitä on sitten "hiljasesti" hoiettu pois päiväjärjestyksistä ja saatu taas "rauha maahan ja ihmisille hyvä tahto"...jos tuommosta vertausta nyt sallinette käytettäväksi. Piirit kuitenki pieniä ja itte kukanenki törmäilhän toistemme kanssa.

Tuosta yksityisviestien kopioimisesta kaiken kansan nähtäväksi en henkilökohtasesti tykkää. En tee sitä itte (vaikka niistä saisi kyllä aika herkullisiakin sopivasti sinne tänne postailtuna...), enkä hyväksy sitä henkilökohtasesti myöskhän muilta. Siinä meni joku raja, jonka jälkhen mm. asianosaisen kanssa olin henkilökohtasesti yhteyksissä. Vaikka siis koko asia ei minnuun milhän tavalla suoranaisesti kohistunu, paitti että mk-foorumin jossain viesteissä mainithin meikäläinenkin yhtenä "joo-joo -miehistä" ja meistä samoista ihmisistä, jotka jauhamme täälä aina samoja tylsiä juttu *hohhoijaaonpatylsää* -kuva tähän (nuo edelliset liki suoria lainauksia siitä topikista).

Pienisielusena otin vähän itteeni :glare:

No, se oli ja meni. Kevät tuli lumi suli ja aluksi mielenkiintonen persoona aktiivisena tulla pöllähti foorumille into piukkana. Uutta pyörää, rakentelua jne. Toivoteltiin tietysti tervetulleeksi.

Vaihettiin muutampia yksityisviestejä, liittyen tiettyihin ylilyönteihin, jotka poistin, koska saivat vastareaktioita. Poistin myös niihin liittyviä vastauksia, jotka eivät mielestäni tuonhet mittään lisäarvoa, niinku ei moni muukhan joskin harmiton postailu täällä.

En ole päässy tänä iltanakhan, kun tämä selvisi, perille, että miksi? Miksi joku joka vihaa tylsää foorumiamme, sen joojoo-miehiä pienine kuppikuntinhen, busanismia kait ylleensäki, ja tätä pientä ja kohtuu tiivistä foorumisakkia...mikä saa tällaisen henkilön selkiästi hyökkäämhän yhen miehen (ja perheensä!) kautta tänne ja aiheuttamhan selkiästi tahallisesti pahaa verta? Jos se oli tarkotettu vitsiksi, niin voin kertoa, että ei naurata.

En ymmärrä. Eikä kait minun tarttekhan.

Empatia on tunne, joka auttaa meitä ymmärtämhän, miltä jostaki toisesta tuntuu, jos teemme niin tai näin. Pystymmä ajattelemhan asioita toisen näkökulmasta, tuntemhan sen ittessämme. Olen omasta mielestä sellanen.

Tässä tapauksessa sympatiat ovat minulla valitettavasti vain toisella puolella.

edit: pilkun paikkaa siirretty, että lause olisi yksiselitteisemmin ymmärrettävä

Edited By toimeve on 1305779925
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
timox

Viesti Kirjoittaja timox »

Höh, voi yhenkerran kaikkea sitä. :wtf:
Member of team Jukkis
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/timox/15042010315.jpg.html

harmaa -00 / k8 valkkari turbo
Marbusa

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Ko. henkilön huomionhakuisuus on paistanut läpi aika päivä sitten jo muillakin foorumeilla.

Toivottavasti löytäisi muuta sisältöä elämäänsä ja tajuaisi lopettaa vihdoinkin, kun nyt on vallan selväksi hänelle tehty, ettei ole tervetullut joukkoomme.

Ylläpidolle hatunnosto ja "työrauha".

PEACE!
Club 100 m/s Otalampi
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

No ohhoh! Jopas olikin tapaus. Kaikkia sitä pitää olla.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Ja arvakkaa miltä musta tuntuu :angry: .. kaikkia ei tässä viä ole :kusi:
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
BaTTman

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Kovin on katkera akka. Toivottavasti en vahingossakaan moikkaile pärräillessä.... :pylly:
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
janne

Viesti Kirjoittaja janne »

no meitä on moneen junaan eikä moni ees pääse siihen junaan :1087

Edited By janne on 1305816712
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
waiski10
Site Admin

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

voivoi kuinka ikävää :kusi:
ennen kova, ehkä vielä joskus...
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

Tälläsiä ihmisiä laitetaan jossain päin suomea turkinhihaan ja nussitaan uudestaan! :p
CormaX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

firefighter22 kirjoitti:Tälläsiä ihmisiä laitetaan jossain päin suomea turkinhihaan ja nussitaan uudestaan! :p
Hyvin sanottu :thumbup:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Tällaista tämä foorumi elämä on, ja muutenkin suunta on vain huonompaan päin.
Hyvästä vedätyksestä annan kyllä plussat, oikean nimen julkaisemisesta miinusta, kannattaisi poistaa nopeasti.
Aina kannattaa muistaa että se foorumi eläin joka on jossain mielentilassa tahi sitten jurrissa, ei välttämättä takoita sitä mitä sillä hetkellä mielijohteisesti kirjoittaa, tosin sillä hetkellä vastuu on kirjoittajalla ja vastaa itse omista sekoiluistaan (nimim. kokemusta on)
Nykyaika ja netti sekä foorumit yms palstat mahdollistavat kaikenlaiset skitsoilut eli ihminen voi olla monta eri persoonaa monella eri foorumilla sekä sivustolla, kannattaa muistaa ettei usko aina ihan kaikkea mitä lukee.
Osanotoni Judelle joka varmasti on saanut osansa, itse pääsin aikoinaan melko helpolla, kiitokset siitä ylläpidolle.
,,ja jude,, olen ollut jo muutenkin syytteessä torpedona olemisesta joten ei haittaa enää yksi lisää,,,jos tarvitset apua,,,, :goodboy:
80-1215851935

Viesti Kirjoittaja 80-1215851935 »

No huh huh... Olin kyllä jo talvella sitä mieltä että ei ole ihan normi tyyppi. Luulis vähän hävettävän..
busabobo

Viesti Kirjoittaja busabobo »

Jos laittaa googlen kuvahakuun "biisonimafia röpönen", niin löytää monta kuvaa tästä chattesta :D
Family toys:
Ducati Panigale 1299s
BMW s1000rr
firefighter22

Viesti Kirjoittaja firefighter22 »

busabobo kirjoitti:Jos laittaa googlen kuvahakuun "biisonimafia röpönen", niin löytää monta kuvaa tästä chattesta :D
Onkos kuviin tullut väärä chatte? Käsittääkseni sukupuoleltaan on nainen joka täällä on hämmentänyt! :rasberry:
Lukittu