Ihmetellytkin miten onkaan ollut noin liukasta busalla jonka juuri ostin(vm-06). Alla BattlaxBT014 etunen uusi (kuulemma) ja juuri alle laitettu.. mut kävin just kattoo päiväyksen ja on 0306. Takanen onkin vaihtokunnossa, varsinkin kun on puhjennut kuulemma joskus ja paikattu jollain konstilla :O
Mutta pari kertaa on etupää meinannu lähteä alta, kerran mutkassa ihan normaaliajossa noin 80km/h ja kerran paniikkijarrutuksessa lukkoon, jonka jälkeen testailin ja kokeilin paniikki/lukko-jarrutuksia noin 60km/h:ssa. Kertaakaan ei perä meinannutkaan nousta ilmaan... aina meni etujarru lukkoon, ja rengas liukui omituisen helposti.
Eli varmaan kannattas vaihtaa koko sarja samantien...eikös toi etunen ole jo vanhakin? yli 5v, ja alkanut kovettumaan? ???
Ja tod hyvältä tuntui ekat 20 kilsaa...verrattuna edellisiin eron huomas heti, taittuu paremmin ja tuntuu vakaammalta.
Mut olikin sellaset mällit heitetty takakumiseen, että oli veikon lattiatki aivan sotkussa
Todella outoa ettei pyörän myyjän kertonut moisesta, kertoi kylläkin että paikattu... 2,5 tkm sillä ehin ajella.
Mä vähän veikkaan että kaupasta ostamalla ei saa niin läpipaskaa BT15:sta kun mitä oli ensiasennuskumina pusassa.
Nyt takana Pilleri Tiaplo ja etunaqin vielä hiukan kuluessa samaa merkkiä hieman pehmeämpänä tilalle. Muuttu nimittäin ihan riittävästi käytös pelkän takanaqin vaihdolla.
Pilot Road 3:nen tulossa huomenna taakse kun tosta ea-gummista löytyi reilu pätkä rautaa. Onneksi oli alkuviikko viileämpää niin jäi aikaa ''tuunata'' pyörää tallissa ja tuokin löytyi.
Etunen vielä alkuperäinen kun mittarissa vasta 7000+ km
Saakohan nukuttua kun pyörä ei ole omalla paikallaan??
Edellisessä pyörässä oli metzellerit ja nykyisessä ostaessa ja pakko myöntää että aika paskat oli omasta mielestä. z3 tais olla kummassakin.
Sit siirryin michelinin pilot roadiin ja nyt pilot poweriin ja pito on ainakin parempi kestävyydestä en osaa sanoa vielä mitään muutako että edellisen pyörän takarengas 2000km jälkee oli "pilot road2" kuin uusi joten ei kovin kuluvaa taida se olla.
Sciensic83 kirjoitti:Edellisessä pyörässä oli metzellerit ja nykyisessä ostaessa ja pakko myöntää että aika paskat oli omasta mielestä. z3 tais olla kummassakin.
Sit siirryin michelinin pilot roadiin ja nyt pilot poweriin ja pito on ainakin parempi kestävyydestä en osaa sanoa vielä mitään muutako että edellisen pyörän takarengas 2000km jälkee oli "pilot road2" kuin uusi joten ei kovin kuluvaa taida se olla.
Tsot tsot oon 3 settiä ajanu z6 ja 4 setti orottaa asennusta
ihan ok kumi tourinki ajoon (oon joskus rataaki sillä pörränny)
Mut mielipiteitä on yhtä monta ku rengasmerkkiä
Sciensic83 kirjoitti:Edellisessä pyörässä oli metzellerit ja nykyisessä ostaessa ja pakko myöntää että aika paskat oli omasta mielestä. z3 tais olla kummassakin.
Sit siirryin michelinin pilot roadiin ja nyt pilot poweriin ja pito on ainakin parempi kestävyydestä en osaa sanoa vielä mitään muutako että edellisen pyörän takarengas 2000km jälkee oli "pilot road2" kuin uusi joten ei kovin kuluvaa taida se olla.
Tsot tsot oon 3 settiä ajanu z6 ja 4 setti orottaa asennusta
ihan ok kumi tourinki ajoon (oon joskus rataaki sillä pörränny)
Mut mielipiteitä on yhtä monta ku rengasmerkkiä
Täytyy kyllä sanoa,että ihan käsittämättömiä kilometrimääriä on porukka
ajellu renkaillaan. Ei voi kun ihailla teirän kärsivällisyyttä kaasukahvan kans...
Mulla mittaris 20500km ja neljäs renkula vaihtoa vailla!:(
mäntytie kirjoitti:Täytyy kyllä sanoa,että ihan käsittämättömiä kilometrimääriä on porukka
ajellu renkaillaan. Ei voi kun ihailla teirän kärsivällisyyttä kaasukahvan kans...
Mulla mittaris 20500km ja neljäs renkula vaihtoa vailla!:(
Juu kiihdytys ja mootorijarrutus syö ainakin mun renkaita raskaalla kädellä...Yleensä 2 takasta ja 1 etunen kesäs...
Nyt ei taida riittää, 1 taka ja 1 etu vaihtoon...kilsoja tälle kaudelle 4700km ja ajoinnostus kasvaa ja kasvaa (syytän madallusta :rasberry: ).