joo helpoin olis just tehdä vain 'lisäys' tuohon alkuperäiseen paitaan..luulisin....joten eiköhän se turbio teksti siihen yläpuolle riittäne...ainakin näin aluksi....
olisko tulevaisuudessa mahdollista saada myös noita ajotakkeja tuolla turbo painatuksella? Ainakaan itse en tuota fööniä piilottele yhtään kun sen saan pyörään tällättyä Edellisessä turbossa tykästyin tuohon suoraan pakohormiin ja siitä tuleviin ääniin niin paljon et tyyli busan kanssa myös samana pysynee. Ainoo murhe just tuo päästömittaus kun pyörä omalla tyylillä tehtynä syytä olla leimattuna. Odotellaan, että jotain kehitystä tuolla rintamalla tapahtuu.Nuo paidat myös kiinnostaa, joten infoa vaan peliin, kun alkaa uuden listan kerääminen
Hintaa paidalle tuli sama 13e kuin 'vapari'-paidallekkin,joten se pysyi saman vaikka hieman lisää tulikin.(tekstii)
Laittakaas tähän toiveita kuin haluatte paitanne...nimittäin muutamalle voin kuljettaa etelään kun perjantaina liikumme mp-näyttelyä kohti.
Maksu mulle kun saa paidan tai 554301-20046738,merkiksi nimi+turbopaita ja mun nimellä toi (Teppo Hyvärinen).Postitse +2pk =15