tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Titaani kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
Titaani kirjoitti:Niin Samilla kawassa litrateho ihan omassa luokassa yli 180hv/L, jotakuinkin samalla tasolla litrateho kun tonninen bmw.
Paras vaparibusa taitaa olla hieman yli 170hv/L
Litratehot uudelle levelille... Turasin autotallissa GSXR 1000 K7 viripaketin, 193hp/118Nm. Viriosina kansi (virtauspenkki lupas 196 hp), kepit, kittipahvi, Yoshi putkisto, vakio männät ja rojut muuten...

Hmm.. ei kuulemma ollut huonoin viritys asteeltaan :p

Käppyrä

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/DYNO%20tuloksia/GSXR+1000.JPG

http://kansiset.galleria.fi/kuvat/DYNO%20tuloksia/GSXR%201000.JPG/full
Hyvältä näyttää, erittäin tehokas litrainen!!

Itse asiassa jos verrataan tuota 600cc pyöriin, niin litarateho ei yllä vakion kuusatkun tasolle, eli kun kone pienenee litratehot nousee.

Enemmän kertoo Nm/L joka tässä jää heman näistä viribusista mutta hieman ylittää gen 2 putkivirit.
Joo, tohon vääntöön vaikuttaa erittäin matala puristussuhde 12,7:1 mikäli haluais väännön tonne 130 Nm paikkeille niin täytyis laittaa Yoshin 13,5 puristeiset männät. 200 hp/l ylittyis oitis.
+ 0.5 - 1mm pakosta kansi vaatisi ja jos tekis 1070cc kokoiseksi niin +210 hp vois tavoittaa.

Ihan kaikkea tehoa ei tullut lapulle sillä sami mittas tehot liki tyhjällä tankilla/lämmitetyllä bensalla. Oli sanonut että jos laittais tuoreet/viileet liemet niin muutaman heposen paranis vielä... mene ja tiedä......
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Samaa tasoa 12,7 mullakin ollut rutut tarkkojen mittausten jälkeen todettuna.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
expressbus
Viestit: 61
Liittynyt: 15 Marras 2006, 09:27
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja expressbus »

Samin penkissä ollut kai yksi tonninen BMW ja siitä mitattu 192 hv (vakio)
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

Ens perjantaina tiedetään, onko tehoja, kun käyn Samilla.
Gen2, Yoshi77, kokoputkisto (ilman kattia).
No, mulle tehoja tärkeämpää on saada säädöt kohdilleen.
Black -08
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

ysi-ärrä kirjoitti:Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Sika-nauta
Viestit: 42
Liittynyt: 05 Huhti 2011, 09:08

Viesti Kirjoittaja Sika-nauta »

Tänään Sami pyöritti Ormua toodella hartaasti ja uskomattoman hienoilla hienosäädöillä. 199.7hv k8 kokoputkistolla + KN suotimella.


Kuka on kurko ? SAMI :respekt:
K8 Ormu .2011. 200.7hv ECUeditor/ Sami. 1/4 mile 9.78s / 230km/t
2012. 238hv 1/4 mile 9.65s / 243km/t
2013. 238hv 1/4 mile 9.51s
2014 "T" 305hv +200mph
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Sika-nauta kirjoitti:Tänään Sami pyöritti Ormua toodella hartaasti ja uskomattoman hienoilla hienosäädöillä. 199.7hv k8 kokoputkistolla + KN suotimella.
Kuka on kurko ? SAMI :respekt:

Taitaa olla sen penkin putkiviribusien ennätys :)
Kuten sanoit niin Lapin raikas ilma on tehnyt hyvää koneelle ja ne "oman" kiitoradan hapetukset ovat hoitaneet loput :D Taitaa ormu saada huolella leipää jatkossa.. :kippis:
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Sika-nauta kirjoitti:Tänään Sami pyöritti Ormua toodella hartaasti ja uskomattoman hienoilla hienosäädöillä. 199.7hv k8 kokoputkistolla + KN suotimella.


Kuka on kurko ? SAMI :respekt:

Minkä valmistajan putki??
tais muutamalla kymmenyksellä rikkoa nesmitin enkan
:turbobusa:
SMR
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

BussiJussi kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?
Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
Sika-nauta
Viestit: 42
Liittynyt: 05 Huhti 2011, 09:08

Viesti Kirjoittaja Sika-nauta »

Niinhän Samikin sanoi että jonkinmoiset ennätykset taisi tulla huimat 0.7hv :smoking:

Jos Lordi sanonut . Miehen saa pois lapista, mutta miehestä ei saa pois lappia. Pitää paikkansa myös Ormussa. Ormun sai pois lapista stadiin mutta lapin ilmaa ei saa pois Ormusta. Sen verran hyvin puhalti yoshimura r77 carbon ja K&N.
K8 Ormu .2011. 200.7hv ECUeditor/ Sami. 1/4 mile 9.78s / 230km/t
2012. 238hv 1/4 mile 9.65s / 243km/t
2013. 238hv 1/4 mile 9.51s
2014 "T" 305hv +200mph
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

ysi-ärrä kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?
Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.
joo joo mutta entä samin penkissä?eihän enää muita pidetä minään ko pelkästään SAMIN PENKIN tulokset on niitä jumalallisia.varmaan 145 heppaa ois lähteny SAMIN PENKISSÄ
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

hajahuja kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?

Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.

joo joo mutta entä samin penkissä?eihän enää muita pidetä minään ko pelkästään SAMIN PENKIN tulokset on niitä jumalallisia.varmaan 145 heppaa ois lähteny SAMIN PENKISSÄ

Kyl tolla tuloksella samilla 200+ takikselle... :bowdown:
itselle tullu moto-seinäjoes power-communistilla noin 168 takis
ja ny omalla ruiskulla noin 153 SAMIN penkis
silti ajossa tuntuu paljon paremmalta :mopo:
SMR
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Hmm.. veikkaisin että alle 200hp jää Samin Dynostar penkissä TT:n takistulos on aika tarkasti konetehoo Samilla.
Mutta hyvin toi on kummiski onnistunut, Gen 2 putkivirin ohi menee kirkkaasti....
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Jep, tärkein mulle on nyt kuitenki se että pääsen sen 200mph/mailille.
Sitä vartenhan tässä on tahkottu.
Toivottavasti nuo tehot riittää.
Jos ei ,niin takas sorvin ääreen.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Vastaa Viestiin