Titaani kirjoitti:Niin Samilla kawassa litrateho ihan omassa luokassa yli 180hv/L, jotakuinkin samalla tasolla litrateho kun tonninen bmw.
Paras vaparibusa taitaa olla hieman yli 170hv/L
Litratehot uudelle levelille... Turasin autotallissa GSXR 1000 K7 viripaketin, 193hp/118Nm. Viriosina kansi (virtauspenkki lupas 196 hp), kepit, kittipahvi, Yoshi putkisto, vakio männät ja rojut muuten...
Hmm.. ei kuulemma ollut huonoin viritys asteeltaan :p
Itse asiassa jos verrataan tuota 600cc pyöriin, niin litarateho ei yllä vakion kuusatkun tasolle, eli kun kone pienenee litratehot nousee.
Enemmän kertoo Nm/L joka tässä jää heman näistä viribusista mutta hieman ylittää gen 2 putkivirit.
Joo, tohon vääntöön vaikuttaa erittäin matala puristussuhde 12,7:1 mikäli haluais väännön tonne 130 Nm paikkeille niin täytyis laittaa Yoshin 13,5 puristeiset männät. 200 hp/l ylittyis oitis.
+ 0.5 - 1mm pakosta kansi vaatisi ja jos tekis 1070cc kokoiseksi niin +210 hp vois tavoittaa.
Ihan kaikkea tehoa ei tullut lapulle sillä sami mittas tehot liki tyhjällä tankilla/lämmitetyllä bensalla. Oli sanonut että jos laittais tuoreet/viileet liemet niin muutaman heposen paranis vielä... mene ja tiedä......
Ens perjantaina tiedetään, onko tehoja, kun käyn Samilla.
Gen2, Yoshi77, kokoputkisto (ilman kattia).
No, mulle tehoja tärkeämpää on saada säädöt kohdilleen.
Sika-nauta kirjoitti:Tänään Sami pyöritti Ormua toodella hartaasti ja uskomattoman hienoilla hienosäädöillä. 199.7hv k8 kokoputkistolla + KN suotimella.
Kuka on kurko ? SAMI
Taitaa olla sen penkin putkiviribusien ennätys
Kuten sanoit niin Lapin raikas ilma on tehnyt hyvää koneelle ja ne "oman" kiitoradan hapetukset ovat hoitaneet loput Taitaa ormu saada huolella leipää jatkossa..
Niinhän Samikin sanoi että jonkinmoiset ennätykset taisi tulla huimat 0.7hv
Jos Lordi sanonut . Miehen saa pois lapista, mutta miehestä ei saa pois lappia. Pitää paikkansa myös Ormussa. Ormun sai pois lapista stadiin mutta lapin ilmaa ei saa pois Ormusta. Sen verran hyvin puhalti yoshimura r77 carbon ja K&N.
ysi-ärrä kirjoitti:Viimein sain busan kotio. Tehot ois nyt tt-motorsportin penkistä 210hv/170nm takikselta.
Jospa tuolla johonki kerkiää.
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?
Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.
joo joo mutta entä samin penkissä?eihän enää muita pidetä minään ko pelkästään SAMIN PENKIN tulokset on niitä jumalallisia.varmaan 145 heppaa ois lähteny SAMIN PENKISSÄ
BussiJussi kirjoitti:
Saako (SAA) olla utelias, mitä tehty koneelle?
Joo, saa olla utelias. Eli 1397cm3 on kuutiotilavuus ja kansi meni kaiken muun osalta uusiksi, paitsi venttiilien.
Virin toteutti tt-motorsport.
joo joo mutta entä samin penkissä?eihän enää muita pidetä minään ko pelkästään SAMIN PENKIN tulokset on niitä jumalallisia.varmaan 145 heppaa ois lähteny SAMIN PENKISSÄ
Kyl tolla tuloksella samilla 200+ takikselle...
itselle tullu moto-seinäjoes power-communistilla noin 168 takis
ja ny omalla ruiskulla noin 153 SAMIN penkis
silti ajossa tuntuu paljon paremmalta
Hmm.. veikkaisin että alle 200hp jää Samin Dynostar penkissä TT:n takistulos on aika tarkasti konetehoo Samilla.
Mutta hyvin toi on kummiski onnistunut, Gen 2 putkivirin ohi menee kirkkaasti....
Jep, tärkein mulle on nyt kuitenki se että pääsen sen 200mph/mailille.
Sitä vartenhan tässä on tahkottu.
Toivottavasti nuo tehot riittää.
Jos ei ,niin takas sorvin ääreen.