Kytkin ja jarrukahvat - Gen1-gen2
eikai mulla ollu mitään ongelmaa...heitin vaan paikalleen ja menox eikö meinaa yltää?
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Eilen asentelin 2wheelsin lyhyet kahvat gen2:een. Hyvin toimii mikrokytkimet suoraan ilman virittelyjä.Snowman kirjoitti:Emmä tiiä yltääkö. Kun täs on ollu puhetta ettei kaikki kahvat yllä oikealla lailla..taitaa nämä kiinan ihmeet sitte toimia. Pitäis tänään kokeilla vaihtaa kahvat jos ei päiväunet voita. :laugh:Kekee kirjoitti:eikai mulla ollu mitään ongelmaa...heitin vaan paikalleen ja menox eikö meinaa yltää?
Vanhasta kytkinkahvasta pitää hyödyntää se sylinterin irtonainen pronssiholkki. Lisäksi suosittelen laittamaan lukitetta kahvojen ruuveihin, koska olivat melko löysiä.
Ihan vähän hipasee ääriasennossa katemuoveihin jos säädöt on asennossa 5 tai 6, mutta ei tuostakaan mitään vaaraa vielä aiheudu.
joo ei siinä lumimies oo muutaku ruuvaat paikalleen nuo pölijän halavat kahavat ja unohat nuyitten merkkikahvoen löpinät kokonaan pois...sielä itän intiassa neo nuo busan kahvat tehty muutenki...ei ole uutta eikä varmaan epäöselvää kellekkään että ne japanilaisetki osaa ulkoistaa ja teettää halvemmalla, jos vertaat orkkis kahvoja nuihin...ihan vaan tuli mieleen...ois voinu busaan laittaa ees vähä "hienommat" vipuset... + muutamassa muussaki paikkaa ois parannettavaa...ihan laadullisesti...iha pikku juttuja, mutta kuiteskin.... ittelle monasti tutuua että ku kysytään...voiko tän korvata jotenki halvemmalla osalla...mun mielipie on ollu aina se että se tyyppi joka "tuotteen" ostaa...oli se metsäkone tai vaikka surinasauva, ei sen pääasia ole vain olla sen pitää tuntua hyvältä ja olla sen tuntunen että on tyytyväinen sen kaikkiin ominaisuuksiin ja sen tehokkuuteen...syviä mietteitä mutta kuuluu varmaan tonne romillepuolelle...toki jos kia merkkistä autoa tekevät samat köyhät joilta nuo kahvat ostin niin ostan varmasti seuraavaksi autoksi kian. en tiä mutta mie sanon että ekan lenkin jälkeen tuntu oudoilta mutta enää en vaihtais pois...ainakaan niitä rumiluksia tilalle...jotka kyllä toimi mutta se estetetiikkaa
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Heps eilen illalla sain kahvat asennettua. Hyvin pelittää kiinanihmeet. eivätkä tosiaan ole sen kummemmat kuin kalliimmat paitsi ettei lue valmistuttajan nimeä.
Tosiaan hieman ottaa jarrukahva mittariston viereen kiinni kun säätö 5-6 jos ihan tappiin kääntää vasemmalle.Tosin käänsin myös kahvoja vähän alaspäinkin.
Tosiaan hieman ottaa jarrukahva mittariston viereen kiinni kun säätö 5-6 jos ihan tappiin kääntää vasemmalle.Tosin käänsin myös kahvoja vähän alaspäinkin.
Samaten nuo 2wheelsin kahvat itsellä, sovittelin paikoilleen, istu ihan ok, mikrokytkin tarvitsee korotuspalan jos käyttää 1-2 asetusta.
Epoksilla joku 2mm paksu metallipala kiinni vai onko parempia ideoita?
Tosiaan ruuvit saa kiristää ja laittaa loctitet kierteisiin ihan varmuuden vuoksi, mutta minkä kokoinen on tuo mutteri kun 7mm liian pieni ja 8mm liian iso? Tuumakoko varmaan mutta mikä?
edit: 9/32 = 7.1438mm tai 5/16 = 7.9375mm, kaippa se on rautakauppaan mentävä ostaa pikkanen hylsy :p
Edited By _paffa on 1305120899
Epoksilla joku 2mm paksu metallipala kiinni vai onko parempia ideoita?
Tosiaan ruuvit saa kiristää ja laittaa loctitet kierteisiin ihan varmuuden vuoksi, mutta minkä kokoinen on tuo mutteri kun 7mm liian pieni ja 8mm liian iso? Tuumakoko varmaan mutta mikä?
edit: 9/32 = 7.1438mm tai 5/16 = 7.9375mm, kaippa se on rautakauppaan mentävä ostaa pikkanen hylsy :p
Edited By _paffa on 1305120899
Gen1 kesän ollu paikoillaan, ei valittamista.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Oma kokemus netti kahvoista, kun ei pyörä yllätys yllätys käynnistynyt..
Hetken piti ihmetellä, että mitä peeveliä, kun oli muutakin remppaa tullut samalla kertaa.
Sähkökaavioita lukemalla sitten selvisi, että sinne kahvan microkytkimelle se sitten jäi vika.
4mm roööri ja sen verran syvä, että saa jengaa väännettyä tai sitte jengat avaava ruuvi lukitteen kanssa pohjaan saakka kiinni.
Smirkelillä siivua sitten poies, että alkaa sopivasti ottamaan ja pysyy se microkytkin ehjänä.
Hetken piti ihmetellä, että mitä peeveliä, kun oli muutakin remppaa tullut samalla kertaa.
Sähkökaavioita lukemalla sitten selvisi, että sinne kahvan microkytkimelle se sitten jäi vika.
4mm roööri ja sen verran syvä, että saa jengaa väännettyä tai sitte jengat avaava ruuvi lukitteen kanssa pohjaan saakka kiinni.
Smirkelillä siivua sitten poies, että alkaa sopivasti ottamaan ja pysyy se microkytkin ehjänä.