Foorumisoftan päivitys!!
onks selaimessa härö vai ... puuttuuko päk tu top kokonaan ??? helppo oli klikata takas ylöös ja kahtella suraavia seikkailuja :p sori bongasin... Toi nuoli o aikas kätsä
Edited By samppi on 1303422984
Edited By samppi on 1303422984
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Täähän on entistä ehompi
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
tuleeko paljon uusia pillerin myyjiä/ muita spämrekkauksia...
nytki näyttäis pari olevan sivuilla
tuleeko roskaposti lisääntyyn jos myy tällä foorumilla tavaraa ja antaa s-posti osoitteen ilmoituksessa?
kotisivuksi annettu tämä
nytki näyttäis pari olevan sivuilla
tuleeko roskaposti lisääntyyn jos myy tällä foorumilla tavaraa ja antaa s-posti osoitteen ilmoituksessa?
kotisivuksi annettu tämä
SMR
Pääsääntöisesti automaattijärjestelmiä nuo spämmääjät kai on että ei sillä ole merkitystä verrattuna vanhaan. Samanlailla näitä sivuja pääsee lukemaan rekisterötymättäkin. Itse en jotenkin koodaamatta ikinä julkisille weppisivuille sähköpostiosoitettani laita noiden spämmääjien takia. Muutamia päivässä noita feikki rekisteröitejä joutuu poistamaan mutta vaivana pienempi mitä käsin rekisteröintien tekeminen. Kaikki rekisteröinnit siis nytkin pitää adminien hyväksyä ennen kuin foorumille voi kirjoittaa. Vanhalla foorumisoftalla noita feikki rekisteröintejä tuli about 30-50 päivässä kun normi rekisteröinti proseduuri oli käytössä...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kaiffari katto tota foorumin rekisteröintiä kun ihmettelin kans jotain guyanalaista rekisteröityjää, ni tuumas että secure registration key osuus liian helppo, pystyy jollain ohjelmalla tunnistaan koodin siitä.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Joo, tuo HRI tuntuu sittenkin olevan aika hyödytön lisä tuohon rekisteröintiin. Pitää katsella tuota koodia josko keksisi jonkun ainoastaan suomalaisen ymmärtävän lisäkysymyksen tuohon rekisteröintiin...
-
- Viesti:
Yks saatanan tyhmä kyssäri...
Onko normaalia, että osa topiceista. esim tehot....ja taxi bonnevilleen näkyy mulla silleen "vajavaisena" puolenruudun kokoisena sivusuunnassa osa kirjoituksista...
Vai pehmiikö mulla polla(kin) näin vapun kunniaksi...? :p
Onko normaalia, että osa topiceista. esim tehot....ja taxi bonnevilleen näkyy mulla silleen "vajavaisena" puolenruudun kokoisena sivusuunnassa osa kirjoituksista...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Mikä selain ja versio? Firefox 3.x versioissa on bugi joka aiheuttaa ainakin tuollaista. Päivitä tuossa tapauksessa Firefox 4.BussiJussi kirjoitti:Yks saatanan tyhmä kyssäri...
-
- Viesti:
Jeps, siinä vika, 4 versiolla rokkaa ok!jarim kirjoitti:Mikä selain ja versio? Firefox 3.x versioissa on bugi joka aiheuttaa ainakin tuollaista. Päivitä tuossa tapauksessa Firefox 4.BussiJussi kirjoitti:Yks saatanan tyhmä kyssäri...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Joopa, 96kpl rekkautumisia deletoitu tänään...jarim kirjoitti:Joo, tuo HRI tuntuu sittenkin olevan aika hyödytön lisä tuohon rekisteröintiin. Pitää katsella tuota koodia josko keksisi jonkun ainoastaan suomalaisen ymmärtävän lisäkysymyksen tuohon rekisteröintiin...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Katotaanpa auttaisiko viimeiset muutokset tuohon rekisteröintitulvaan... :O
Mulla rupes kans toimii kun vaihto 4:eenBussiJussi kirjoitti:Jeps, siinä vika, 4 versiolla rokkaa ok!jarim kirjoitti:Mikä selain ja versio? Firefox 3.x versioissa on bugi joka aiheuttaa ainakin tuollaista. Päivitä tuossa tapauksessa Firefox 4.BussiJussi kirjoitti:Yks saatanan tyhmä kyssäri...
HRI taitaa sittenkin tepsiä. Captcha digittien määrä 6 -> 12 rekisteröinnissä ja spämmirekisteröinnit loppui kuin seinään.
Mutta minusta nämä kirjoitukset bugittaa. Ainoastaan 1. merkki isolla. Editoinnin jälkeen saa lisää isoja merkkejä. Outoa...
Edited By jarim on 1304529702
Mutta minusta nämä kirjoitukset bugittaa. Ainoastaan 1. merkki isolla. Editoinnin jälkeen saa lisää isoja merkkejä. Outoa...
Edited By jarim on 1304529702
No lähen heti jos sieltä työtarjous tulee... mites isot merkit eri selaimella... iso! pieni!
Joo ei pelaa. Yhden homman selvität ni toinen ilmestyy. Ei taas tätäkään ymmärrä...
Hah, taisinpa "korjata" tuonkin. Näin se homma etenee.
Edited By jarim on 1304531024
Joo ei pelaa. Yhden homman selvität ni toinen ilmestyy. Ei taas tätäkään ymmärrä...
Hah, taisinpa "korjata" tuonkin. Näin se homma etenee.
Edited By jarim on 1304531024