Syylärissä reikä

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
109-1286808156

Viesti Kirjoittaja 109-1286808156 »

Näinkin voi käydä.
Eli kivi lensi syylärin alareunaan ja pieni reikähän siitä syntyi. Pikaisesti soittelin muutamalle alanmiehelle ja sanoivat korjaamisen olevan hieman tuurinkauppaa.

Nyt syyläri korjattu Plastic Paddingilla ja odottellaan kestääkö korjaus! :thumbup:

Eroaako gen1 ja gen2 syylärit toisistaan, jos joudun katteleen käytettyä?
Tai mahtaa olla parempi hommata uusi, kun ruveta kikkaileen.
Missähän hinnoissa liikutaan, jos jollain tietoo?
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Ovh jotain 850-900. (Gen1)
Marbusa
Viestit: 187
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 09:37
Paikkakunta: Weikkola -> ?

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Viime kesänä korjautin ormun syylärin
osaavassa jäähdytinkorjaamossa (Kinanen, Malmilla)
ja hyvin kesti mm. kesän kenttäajot.

Eikä ollut hinnalla pilattu, kun maksoi kokonaisen 50 ¤. (tai ei ollu enempää tuohta mukana) :oho:
Club 100 m/s Otalampi
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

mctakala kirjoitti:Näinkin voi käydä.
Eli kivi lensi syylärin alareunaan ja pieni reikähän siitä syntyi. Pikaisesti soittelin muutamalle alanmiehelle ja sanoivat korjaamisen olevan hieman tuurinkauppaa.

Nyt syyläri korjattu Plastic Paddingilla ja odottellaan kestääkö korjaus! :thumbup:

Eroaako gen1 ja gen2 syylärit toisistaan, jos joudun katteleen käytettyä?
Tai mahtaa olla parempi hommata uusi, kun ruveta kikkaileen.
Missähän hinnoissa liikutaan, jos jollain tietoo?
Ite paikkasin kans syylärin 600 pyörästä pattingilla, ja on hyvin kestäny, en ehkä eurooppaa lähtis sill, mut kylä-ajot on menny hyvin, ja joo on keitellykkii vähän välillä...
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Avatar
Kekee
Viestit: 462
Liittynyt: 10 Touko 2008, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kekee »

eikö ne jäähyttimiä tinaamalla korjaile...siis syyläri irti ja pajalle. rovaniemellä joskus aikoinaan käytin ponssen syyläriä ku meni oksa läpi ja hyvin on sen jälkeen 5vuotta pitäny.
109-1286808156

Viesti Kirjoittaja 109-1286808156 »

Eipä tartu tina alumiiniin! Hitsaamalla tehtävä, mutta aika ohutta on syylärinkennot.

Nyt oon ajellu muutamia satoja kilsoja ja eikä ole mitään vuotoja havaittavissa. Reiät oli kyllä tosi pieniä ja puristin niiden kohdat pihdeillä littuun.

Toivotaan, että kestää. Ilmottelen tuonnenpana kuinka on mennyt! :skootteri:
tompa
Viestit: 23
Liittynyt: 29 Touko 2007, 20:16
Paikkakunta: maaninka

Viesti Kirjoittaja tompa »

Itse korjasin juottamalla. Syylärin juottamiseen on oma aineensa(ei tina), mutta en muista mitä se oli. Entisessä ajokissa kesti sen 2 vuotta minkä minulla oli. Ainetta löytyy varmasti melko monelta pikku pajalta jotka vähänkin korjailee kennoja. Kohtalaisen helppo homma pikku toholla.
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Hieman viereen mut kumminki :offtopic:
Oon tehny kaikenlaista hitsausta jo kohta 25v
onko kukaan testannu tätä
Ois vaan aika kätevää täyttää "ns vaikeat paikat" ku nihin ei yleensä sovi käsi ei k...
SMR
Vastaa Viestiin