Kanji .dxf tai .dwg - Mallia

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Lizard

Viesti Kirjoittaja Lizard »

Moro,

löytyykö keneltäkään mallia Kanji logolle? dwg tai dxf malli käy.

:apua:
Busa

Tallissa
Hayabusa-99
GSX-R750 -88
RD125LC YPVS -85
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Lizard kirjoitti:löytyykö keneltäkään mallia Kanji logolle? dwg tai dxf malli käy.

Nyt löytyy. Netistä löytyneellä img2cad-ohjelmalla toi konvertointi jpg:stä sujui (?). Tosin mulla ei ole mitään oikeeta cadia koneella, millä tuloksen vois tarkistaa, mut dxf-viewerillä se ainakin näytti ihan ok. Jos ton kanssa ei homma skulaa, niin voihan sitä viel koittaa säätää...
busakanji.dxf (save as)
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

Timppa kirjoitti:
Lizard kirjoitti:löytyykö keneltäkään mallia Kanji logolle? dwg tai dxf malli käy.

Nyt löytyy. Netistä löytyneellä img2cad-ohjelmalla toi konvertointi jpg:stä sujui (?). Tosin mulla ei ole mitään oikeeta cadia koneella, millä tuloksen vois tarkistaa, mut dxf-viewerillä se ainakin näytti ihan ok. Jos ton kanssa ei homma skulaa, niin voihan sitä viel koittaa säätää...
busakanji.dxf (save as)

Hyvin pelittää!!!

Thanks Timppa! :thumbup: Ei tarvinu totakaan alkaa itse ihmetteleen.
Martta

Viesti Kirjoittaja Martta »

Niimpä näytti toimivan MicroStationissa myös :thumbup:
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Lizard

Viesti Kirjoittaja Lizard »

Niin se homma etenee. Virittelin itsekkin tossa dwg version cadille jos on jollain joskus tarvetta.
Busa

Tallissa
Hayabusa-99
GSX-R750 -88
RD125LC YPVS -85
74-1141384116

Viesti Kirjoittaja 74-1141384116 »

Siisti juttu. Kiitos tästäkin.

Onko kellään tietoa, mitkä on viralliset mitat tuossa kanjissa?

Olisko jollain sitä gsx1300r ja hayabusa tekstiä samassa tai jossain muussa käyttökelpoisessa muodossa ???

Mainostoimistossa tekee tarroja halavalla, jos on valmiit aihiot... vanhaan suitsaan suzuki tekstit ja S logot tankkiin muistaakseni alle 20 euroa. Ja koonkin sai valita itse.:)
Timppa
Site Admin
Viesti:

Juker kirjoitti:Olisko jollain sitä gsx1300r ja hayabusa tekstiä samassa tai jossain muussa käyttökelpoisessa muodossa ???
Mulla on edelleen toi Img2cad-ohjelma tässä koneella, joten muunnos tuohon .dxf muotoon onnistunee kuvasta kun kuvasta... Kerrot vaan mistä teksteistä/kuvista tarkkaanottaen sen haluat...
Tota alkuperäistä takakatteesta löytyvää GSX1300R tekstiä multa ei taida toistaiseksi löytyä ???
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
74-1141384116

Viesti Kirjoittaja 74-1141384116 »

Hianoo.

Mulla löytyy hayabusa teksti JPG:nä ja se 1300 samaten.
Jos heitän osoitteen minne kuvat pistän ja ilmottelen sen tänne.

Pitää vain päivittää netti sivut minne laitan ne.... pistän viestiä tänne, kun saan sen tehtyä. Sieltä saa itsekukin sitten käydä loudaamas, jos tarvittee...

p.s. Mikä on seksikkäin väri busaa? :p
Timppa
Site Admin
Viesti:

Juker kirjoitti:Pitää vain päivittää netti sivut minne laitan ne....
...tai meilaat ne kuvat suoraan mulle ???
villeh

Viesti Kirjoittaja villeh »

Juker kirjoitti:p.s. Mikä on seksikkäin väri busaa? :p
vaaleenpunane kera perhosten ja kukkien.. :thumbup:
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
mutka69

Viesti Kirjoittaja mutka69 »

Savonlinnassa RA-RI kilpi oy tekee busaan tarroja.Heillä kanji koneella valmiina laitoin omaan busaan kromiset kanjit :thumbup:
....vakiobussillakin pääsee....
115-1196430505

Viesti Kirjoittaja 115-1196430505 »

Löytyisikö joltakin kanji kuvaa koneelta, mielellään tekstillä ja mittojen kera. Olisi suht edullinen tarrafirma tiedossa mutta heiltä puuttuu se olellinen.. Hjälp.
Nesmit

Viesti Kirjoittaja Nesmit »

samputti kirjoitti:Löytyisikö joltakin kanji kuvaa koneelta, mielellään tekstillä ja mittojen kera. Olisi suht edullinen tarrafirma tiedossa mutta heiltä puuttuu se olellinen.. Hjälp.

Katos vaikka esim tosta: ...LOGOJA...

Mittojen paikkansapitävyydestä en tiedä?: ...MITAT?... ...JA LISÄÄ... ...JA EI KUN LISÄÄ...

Edited By Nesmit on 1203690717
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
106-1185007451

Viesti Kirjoittaja 106-1185007451 »

kemissä tekee tarrakopla myös busan tarroja.itse teetätin juuri jokuaika sitten ja on minusta erittäin laadukkaat.gsx1300r tarrakin on alkuperäistä vastaava eli tollainen kaareva joten istuu paremmin taka katteeseen.löytyy myös kanjin ja susukin S logo ja tuo busa teksti... :mosh:
115-1196430505

Viesti Kirjoittaja 115-1196430505 »

joke76 kirjoitti:kemissä tekee tarrakopla myös busan tarroja.itse teetätin juuri jokuaika sitten ja on minusta erittäin laadukkaat.gsx1300r tarrakin on alkuperäistä vastaava eli tollainen kaareva joten istuu paremmin taka katteeseen.löytyy myös kanjin ja susukin S logo ja tuo busa teksti... :mosh:
paljonko tuli paketille hintaa ja onkos kuvia näyttää?
Vastaa Viestiin