Voron varalta ... - Ketjun korvike

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
JakkeBusa

Viesti Kirjoittaja JakkeBusa »

Moi

Olen tässä pähkäillyt pikkupikku päässäni, että mitenhän toimisi
teräslanka mopon tolppakiinnittämiseen.

Tarkoitan sellaista muutaman millin paksuista teräksistä langanpätkää, jonka molemmissa päissä olisi lenkki lukkokiinnitystä varten.
Lanka olisi kohtuullisen kevyttä ja sen varmaan saisi lenkille ja
lootaankin. Käsittääkseni kuitenkin vaijeria lujempaa.

Ei jaksais kuskata kilotolkulla kettinkiä tms. tuolla mualimalla.

Mitä sanoo asiaan voorumin propelihatut ?

(Tämä nyt lipsahti väärän topicin alle, sorry. Voisiko moderaattori siirtää parempaan paikkaan.
Jakke
...pääasia on, että miehet viihtyy...
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

kyllähän semmonen muutaman millin vaijeri katkeaa sivuleikkureilla että naps vaan.. :O
ja vähän paksumpi meneekin sitten jo voimapihdeillä..

mikset laittaisi semmosta hälyttävää levyjarrulukkoa? kätevämpi ja varmempi, ainakin mun luullakseni..
toisaalta, onhan se asia niinkin että jos joku sen mopon haluaa varastaa, niin se varmasti sitten kanssa viedään, josset istu ite siinä päällä suolapanokset piipuissa 24/7 :)
villeh

Viesti Kirjoittaja villeh »

Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
JakkeBusa

Viesti Kirjoittaja JakkeBusa »

gold kirjoitti:kyllähän semmonen muutaman millin vaijeri katkeaa sivuleikkureilla että naps vaan.. :O
ja vähän paksumpi meneekin sitten jo voimapihdeillä..

mikset laittaisi semmosta hälyttävää levyjarrulukkoa? kätevämpi ja varmempi, ainakin mun luullakseni..
toisaalta, onhan se asia niinkin että jos joku sen mopon haluaa varastaa, niin se varmasti sitten kanssa viedään, josset istu ite siinä päällä suolapanokset piipuissa 24/7 :)

Onhan mulla tollanen hälyttävä levylukko. Jotkut vakuutusyhtiöt vaan aikoinaan vaativat kaksi lukkoa pyörän omien lisäksi, ainakin Baltian maihin. Täytyy kysäistä nykysäännöt.
Jakke
...pääasia on, että miehet viihtyy...
Vastaa Viestiin