Nesmit kirjoitti:
Itellä odottaa hyllyssä PP-tuuuuuninkin pitkät mustat kahvat asennusta
...PP-TUNING... tuolta näkee sopivuustaulukon : ...MOTORING...
Eli ainakin PP-tuningilla kytkinkahva sama mutta jarrukahva eri (GEN1 vs. GEN2)
Et viittis kokeilla sitä kytkin kahvaa et miten istuu ja miten tuo micro pelaa.. vain 1 ruuvi
Jees, tossa eilen asentelin kahvat...
Jarrukahva mahtu just ja just kääntyyn. Kytkinkahva tosiaan kalahtaa katteisiin ylhäältä kun kääntää sarvia ääriasentoon.
Itellä 15mm korotuslevy yläkolmion alla (ylemmät värinäkumit poistettu myös).
En jaksanut alkaa koittaan miten mahtuu kääntyyn alkuperäsellä kokoonpanolla (todennäkösesti mahtuu?).
Micro pelas hyvin (varsinkin jos lämmitti maksalaatikkoo )
Samalla tuli haettua Arieten kulmaventtiilit vanteisiin Bike Doctorilta. Täytyy pläjäyttää kiinni seuraavalla kertaa kun vaihtaa renkaat (Power Puret odottaa asennusta) ...ARIETE...
Tähän lisäkomenttina...
Sain PP-tuningin kahvat sopimaan 15mm korokelevyn kanssa pienen säädön jälkeen (käänsin kahvoja hieman alaspäin).
Ranteiden asento parantu samalla "suoremmaksi" ja ohjaus pääsee nyt kääntyyn laidasta laitaan.
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
...alta kolmekymppiä...hmmm...ja itte maksoin noista Titaxeista liki 200 euroa ja näyttää ihan samanlaiselta
No, lupasivat senthän asennuksen kaupan päälle...josko Jyväskylän näyttelyn jälkhen ajelis Huolto-Kaksikolla mutkan että laittavat paikoilhen.
On muuten tosi helpot vaihtaa itte...luulin vaihtohommaa vaikeammaksi kuin sitten olikaan...
Meniskö joku 5-8min kun molemmat on paikoillaan
Toisella kertaa ei mene varmaan puoliakaan tuosta ajasta.
Edit. Mulla on jo sitten ne koiranluut josta oli sun kanssa juttu.
Sekin on helpompi kuin luulla vois...ei tartte kuin takapukin ja tunkin.
Vasemmanpuoloinen putki pois(jos sitä yleensä on)sen takia että saa verettyä pultit pois jne.
Seisontajalasta "topparin" kohdalta varovasti esim. flamellilaikalla hioo pois, tällöin jalka menee hiukan eteenpäin ja madallettu mopo pysyy paremmin pystys. kahden tuuman madalluksessa ei vielä välttämättä tarvi ostaa kallista jalkaa...
Tämä jalan tuunaus on vissiin jampan keksimä tieto mulle on kiertänyt "juorun" lailla...eli kiitos Jampan
BusaCormaX kirjoitti:On muuten tosi helpot vaihtaa itte...luulin vaihtohommaa vaikeammaksi kuin sitten olikaan...
Meniskö joku 5-8min kun molemmat on paikoillaan
Toisella kertaa ei mene varmaan puoliakaan tuosta ajasta.
Edit. Mulla on jo sitten ne koiranluut josta oli sun kanssa juttu.
Sekin on helpompi kuin luulla vois...ei tartte kuin takapukin ja tunkin.
Vasemmanpuoloinen putki pois(jos sitä yleensä on)sen takia että saa verettyä pultit pois jne.
...vitsiäkö väännät kun yrität minut vakuuttaa, että homma on heleppoa ko heinänteko helteillä...ja jopa minulle?
BusaCormaX kirjoitti:On muuten tosi helpot vaihtaa itte...luulin vaihtohommaa vaikeammaksi kuin sitten olikaan...
Meniskö joku 5-8min kun molemmat on paikoillaan
Toisella kertaa ei mene varmaan puoliakaan tuosta ajasta.
Edit. Mulla on jo sitten ne koiranluut josta oli sun kanssa juttu.
Sekin on helpompi kuin luulla vois...ei tartte kuin takapukin ja tunkin.
Vasemmanpuoloinen putki pois(jos sitä yleensä on)sen takia että saa verettyä pultit pois jne.
...vitsiäkö väännät kun yrität minut vakuuttaa, että homma on heleppoa ko heinänteko helteillä...ja jopa minulle?