![Thumbs up :thumbup:](./images/smilies/thmbup.gif)
jos jollain kokemusta kyseisestä projektista,niin valaisehan..
![Vilkutus :vilkutus:](./images/smilies/wave.gif)
kyllä varmaan kevenee useita kiloja.. mites penkititkö koskaan pelkällä putken modilla? täytynee alkaan muokkaan tuosta vakiosta.. tarjotkaa jos nurkissa ylimääraisena yoshin,akran tai jotai vast. pönttöäAgostini kirjoitti:Mulla oli aikanaan modattu omasta yhdelle putkelle.Yhtymäkohta öljypohjan kohdilla,josta supistus toiselle puolelle ja tulos oli ihan ok.
En ole varma,mutta jotain tehoeroo tuli,kevennystä enemmänkin.Yksi Micronin vaimentaja sit änäriks.Väliputki tehtiin käsityönä kaverin toimesta.
:unclesam:
täytyypäs toteuttaa noin itsellekin.. tänks kuvastaMiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
Ehän mie ehtinnä ku sain Yoshimuran sieltä Nivalan suunnasta etullisee Busanisti hintaan..Kujo kirjoitti:Aika monikin on operaation tehnyt, vieläpä hyvin tuloksin. Muistaakseni ainakin JariM on modin tehnyt, kertoilee varmaan kunhan ehtii.
Mutta enpä malta olla tässä kohtaa tarjoamatta vakiopakosarjoja modattavaksi, alkaa noista jo nurkat täyttyyn. Auttakee ja viekää pois.
80e/kpl?
Hyvännäkösesti värkätty!MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?
missäs kävit säätämässä mopottimen putkiston teon jälkeen? onnistuuko kokkolassa?MiksaK kirjoitti:mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?
Juu vaimentajasta lähti roinat pois ja suora reikäputki tilalle ja villat ympärille. Äänet oli ainaki mun mielestä aika mukavat.
Edit: Ja tallista löytyy vielä vasemman puolen slipari, jos jollaki on tarvetta niin ottaa vaan yhteyttä.
Säädöt tehtiin KemiMC:n penkissä, Kemissä. Kokkolassa ei PekkaP:llä ainakaan sillon vielä ollu suzukin ruiskun säätöön tarvittavia laitteita.mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:mopoilija kirjoitti:MiksaK kirjoitti:Mun busaan tehtiin kans oma tekonen putkisto joka alettiin rakentaan heti siitä alusta mistä käyrät muuttuu kahdeksi putkeksi. Taidettiin laittaa siihen ne kahden putken pätkät jotain 50mm putkea ja se loppu pätkä tehtiin siitä alkiperäisestä loppu pätkästä, tietenkin tyhjennettynä kun sieläkin tais olla aika paljo kapeampaa putkea sisällä. Lopputulos oli jotain 10hp lisää. ja vääntöä tuli kans lisää aika mukavasti, muistelisin että joku 10Nm sitäkin.
edit: Löytypä vielä kuvakin Putki
otitko vaimentajasta romut pois sisältä?
Juu vaimentajasta lähti roinat pois ja suora reikäputki tilalle ja villat ympärille. Äänet oli ainaki mun mielestä aika mukavat.
Edit: Ja tallista löytyy vielä vasemman puolen slipari, jos jollaki on tarvetta niin ottaa vaan yhteyttä.
missäs kävit säätämässä mopottimen putkiston teon jälkeen? onnistuuko kokkolassa?