Katitta reissuun?
jyka kirjoitti:Tuskin tarkistellaan missään.. mutta meteliä ei kannata olla liikaa, siitä tulee sanomista ja matka voi katketa sakkojen kera
Kokemusta vai mutua?
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Mulla on kokemusta Sveitsistä toissa vuodelta. Asuttiin Livignossa muutama päivä ja ajeltiin solia. Joka kerta kun mentiin Sveitsin puolelle oli rajalla tarkistus putkista. kattoivat vaan, että killerit kiinni, muusta eivät välittäneet. Kaverilla ei killereitä, niin tarjosivat 200 fr. sakkoa, eikä maahan, että sillai. Viime kesänä ei tsekattu kertaakaan, mutta tiedän parikin kaveria, joita on sakotettu Saksassa.
Pärtsäripappa Kela racing club
Siis sakotettu killereitten puuttumisesta vai katin?buslake kirjoitti:Mulla on kokemusta Sveitsistä toissa vuodelta. Asuttiin Livignossa muutama päivä ja ajeltiin solia. Joka kerta kun mentiin Sveitsin puolelle oli rajalla tarkistus putkista. kattoivat vaan, että killerit kiinni, muusta eivät välittäneet. Kaverilla ei killereitä, niin tarjosivat 200 fr. sakkoa, eikä maahan, että sillai. Viime kesänä ei tsekattu kertaakaan, mutta tiedän parikin kaveria, joita on sakotettu Saksassa.
Black -08
Omia kokemuksia on vain vakiovaimentimilla reissaamisesta joten ongelmilta olen toistaiseksi välttynyt, mutta netistä olen lukenut muiden kokemuksia kun meteliä on ollut liikaaTimba kirjoitti:jyka kirjoitti:Tuskin tarkistellaan missään.. mutta meteliä ei kannata olla liikaa, siitä tulee sanomista ja matka voi katketa sakkojen kera
Kokemusta vai mutua?
Pitää muistaa laittaa se killeri lähtiessä paikoilleen.jyka kirjoitti:Timba kirjoitti:jyka kirjoitti:Tuskin tarkistellaan missään.. mutta meteliä ei kannata olla liikaa, siitä tulee sanomista ja matka voi katketa sakkojen kera
Kokemusta vai mutua?
Omia kokemuksia on vain vakiovaimentimilla reissaamisesta joten ongelmilta olen toistaiseksi välttynyt, mutta netistä olen lukenut muiden kokemuksia kun meteliä on ollut liikaa
Vaikka aika hillityt äänet tuossa Yoshi R77:ssa on.
Koko putkistonkin voisi vaihtaa alkuperäisen, mutta taitaa olla turhaa jumppaa.
Black -08
Mökäputkilla? Onko monesti pysäytetty ja milloin?Tr3 kirjoitti:14000 km noita kulmia sahattu eikä koskaan mitään ongelmia
Käsittääkseni nykyään ollaan vähän tarkempia kuin ennen muinoin ja tietysti jos ei kytät satu kohdille niin ihan sama mitkä on db:t =)
Mutta jos sattuu ratsiaan voi ongelmia olla luvassa - myös Suomessa mutta täällä ihan niin tarkkoja noista olla toistaiseksi