Katitta reissuun?

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
same

Viesti Kirjoittaja same »

Tuleekohan ongelmia, (saksa, italia, itavalta, sveitsi) ilman katalysaattoria, siis viranomaisten kanssa. :rocket
Black -08
hajahuja

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

same kirjoitti:Tuleekohan ongelmia, (saksa, italia, itavalta, sveitsi) ilman katalysaattoria, siis viranomaisten kanssa. :rocket
ei tule
106-1251057001

Viesti Kirjoittaja 106-1251057001 »

Tuskin tarkistellaan missään.. mutta meteliä ei kannata olla liikaa, siitä tulee sanomista ja matka voi katketa sakkojen kera
Timba

Viesti Kirjoittaja Timba »

jyka kirjoitti:Tuskin tarkistellaan missään.. mutta meteliä ei kannata olla liikaa, siitä tulee sanomista ja matka voi katketa sakkojen kera

Kokemusta vai mutua?
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI

buslake

Viesti Kirjoittaja buslake »

Mulla on kokemusta Sveitsistä toissa vuodelta. Asuttiin Livignossa muutama päivä ja ajeltiin solia. Joka kerta kun mentiin Sveitsin puolelle oli rajalla tarkistus putkista. kattoivat vaan, että killerit kiinni, muusta eivät välittäneet. Kaverilla ei killereitä, niin tarjosivat 200 fr. sakkoa, eikä maahan, että sillai. Viime kesänä ei tsekattu kertaakaan, mutta tiedän parikin kaveria, joita on sakotettu Saksassa.
Pärtsäripappa Kela racing club
same

buslake kirjoitti:Mulla on kokemusta Sveitsistä toissa vuodelta. Asuttiin Livignossa muutama päivä ja ajeltiin solia. Joka kerta kun mentiin Sveitsin puolelle oli rajalla tarkistus putkista. kattoivat vaan, että killerit kiinni, muusta eivät välittäneet. Kaverilla ei killereitä, niin tarjosivat 200 fr. sakkoa, eikä maahan, että sillai. Viime kesänä ei tsekattu kertaakaan, mutta tiedän parikin kaveria, joita on sakotettu Saksassa.
Siis sakotettu killereitten puuttumisesta vai katin?
Black -08
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

No killereitten,äänistä ne on helvetin tarkkoja siellä :glare:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
buslake

killereitten
106-1251057001

Timba kirjoitti:
jyka kirjoitti:Tuskin tarkistellaan missään.. mutta meteliä ei kannata olla liikaa, siitä tulee sanomista ja matka voi katketa sakkojen kera

Kokemusta vai mutua?
Omia kokemuksia on vain vakiovaimentimilla reissaamisesta joten ongelmilta olen toistaiseksi välttynyt, mutta netistä olen lukenut muiden kokemuksia kun meteliä on ollut liikaa
same

jyka kirjoitti:
Timba kirjoitti:

Kokemusta vai mutua?

Omia kokemuksia on vain vakiovaimentimilla reissaamisesta joten ongelmilta olen toistaiseksi välttynyt, mutta netistä olen lukenut muiden kokemuksia kun meteliä on ollut liikaa
Pitää muistaa laittaa se killeri lähtiessä paikoilleen.
Vaikka aika hillityt äänet tuossa Yoshi R77:ssa on.
Koko putkistonkin voisi vaihtaa alkuperäisen, mutta taitaa olla turhaa jumppaa.
:kippis:
Black -08
Tr3

Viesti Kirjoittaja Tr3 »

14000 km noita kulmia sahattu eikä koskaan mitään ongelmia
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
106-1251057001

Tr3 kirjoitti:14000 km noita kulmia sahattu eikä koskaan mitään ongelmia
Mökäputkilla? Onko monesti pysäytetty ja milloin?

Käsittääkseni nykyään ollaan vähän tarkempia kuin ennen muinoin ja tietysti jos ei kytät satu kohdille niin ihan sama mitkä on db:t =)
Mutta jos sattuu ratsiaan voi ongelmia olla luvassa - myös Suomessa mutta täällä ihan niin tarkkoja noista olla toistaiseksi
buslake

Tr3 kirjoitti:14000 km noita kulmia sahattu eikä koskaan mitään ongelmia
Mulla varmaan tuolla juoroopassa vuosien saatossa jotain 5-60000 km eikä muakaan ole tsekattu muutoin kun just tuolloin 2v sitten Sveitsissä. Huonolla tuurilla saattaa kuitenkin sattua kohdalle.
Vastaa Viestiin