Kenellä niitä oli? Ostin jenkeistä sellasen systeemin kytkimeen, että se luistojuttu lähtee pois ja siinä mukana tuli vahvemmat kykäjouset. Nyt tarviisin sen vahviste jutskan sinne työkkärin puolelle....
Mun sisko tilas sen ja toi jouluna sen mulle. Se tilattiin Murdoch Racing Enterprises nimisestä paikasta. Hinta oli 210$ paikallisilla postikuluilla. Paketissa lukee Suncoast Enterprices.
Toivottavasti se on käypänen.....
Tais mennä puurot ja vellit sekasi.
Multa saatavana tukilaippaa tohon kytkinsylkynkoppaan, ehkäisee orig. kopan, siis sen orkkis etuhampikopan repeämistä jäykempiä jousia käytettäessä. ...ja on sitten jenkkien kopio, eikä maksa kahtasataakymmentätaalaa.
Kujo kirjoitti:Tais mennä puurot ja vellit sekasi.
Multa saatavana tukilaippaa tohon kytkinsylkynkoppaan, ehkäisee orig. kopan, siis sen orkkis etuhampikopan repeämistä jäykempiä jousia käytettäessä. ...ja on sitten jenkkien kopio, eikä maksa kahtasataakymmentätaalaa.
Niin, siis minä tarvitsen sen tukilaipan sille kytkimen työsylkylle. Jouset on ja sitten se palikka joka laitetaan alkuperäisen kykän sisälle ja se estää sen luistojutun. Taisitte hieman käsittää väärin.... Se palikka maksoi 210$ ei siis se vahviste sinne koppaan, jota ei paketissa ole ollenkaan. Siksi tarvitsisin sellaisen... Ja syy miksi ostin sen luistonpoistajakalikan valmiina on se, että en osaa hitsata ja haluan sen ominaisuuden pois. Lisäksi systeemi on helposti muutettavissa takaisin originaaliksi.....
Vieläkö Kujolta saa näitä tukilaippoja ?
Pistin PM:ää pari päivää sitten, mahtoiko tulla perille?
Tarkoituksena oli tuo kykän luistokalikan hitsaaminen+jäykemmät jouset stormilta.
Kellään tietoa vaatiiko vielä jotku prikat noiden jousien alle ton hitsimodin jälkeen?