Joskus on tullu esille busien "jenkki"-mallit. Mitä niissä on eroja muun maailman/SUOMEN/euroopan tai vaikkapa bangladeshin malleihin?
Onko jenkkilässä vain eri väritys, tms eroja meikäläisten malleihin? :1087 ? Tekniikka?
Gen1: US malleissa lambda ja sähköinen pair puuttuu, bensakartoissa eroja (ts. eri mallinen ecu jonka kuiten euro malleissakin saa pelaamaan)
Gen2: erot pienempiä
Tommoset pikamietinnällä tuli mieleen. Kuis?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
joissain malleissa on joitain tarpeettomia ja turhia osasia, ja joku ihme systeemi en nyt jaksa muistaa, mutta kai se oli jokin haihdutin säiliö tai joku muu pömpeli.
Katso varaosakirjasta jostain,,,(niitä E merkkilöitä jne.)
Ihan vaan tuli mieleen, kun jotkut on noita suomeen tuotavia malleja verranneet jenkkilän versioihin näissä keskusteluissa. Onko niissä jotain oleellisesti parempaa vai kuin tämä maailmantalous toimii... Näinkin pienestä perspektiivistä kun me uudet busan omistajat tätä katsellaan
Mulla on jenkkimalli. Eroja on ainakin etu- ja takaumpiot, tai niistä puuttuu e-merkintä. Sitten ylimääräiset heijastimet sivuilla. Nopeusmittarissa molemmat nopeudet, mutta matkamittarissa vain mailit.