hayabusa00 kirjoitti:Olen 175 pitkä ja olen kokeillut puig tuplakuplaa se on näyttävän näköinen mutta .
pitkällä matkalla suomen nopeuksissa puig ohjaa paljon vastatuulta ylävartalon ohi ja käypi hieman tourinkimiehen handuun suomen nopeuksilla joten vaihdoin vakion takaisin .
se on passeli meikeläiselle .
Tilasin ensikesäksi (hotbodiesracing) SS Windscreen (OEM Shape) - Dark Smoke pleksin joka on orkkis pleksin muotoinen tumma savu väriltään Tuommosen
Nyt täytyy vetää tämä plexi homma puihin Koitin asentaa ton kyseisen plexin ei sitten millään mene paikoilleen se huullos joka menee sinne etukatteen alle on ihan väärässä kulmassa .
Eli ei kannata tilata ainakaan tätä kyseistä plexiä
lähettelen sen toimittajalle takaisin
Morjensta.
Etsin k8 busaan uutta plexiä.
Olen ajatellut puigin tuplakuplaa tai racing plexiä.
Kertokaahan näkeekö tuosta dark smoke mustasta mitään läpi?
Meinaan että jos tulee niin ihmeellinen tilanne että joutuu ikäänkuin makaamaan tuulensuojassa ja katselemaan plexin läpi. :rasberry:
Mistä tuo puigin plexi kannattais tilata?
pena 35 kirjoitti:Morjensta.
Etsin k8 busaan uutta plexiä.
Olen ajatellut puigin tuplakuplaa tai racing plexiä.
Kertokaahan näkeekö tuosta dark smoke mustasta mitään läpi?
Meinaan että jos tulee niin ihmeellinen tilanne että joutuu ikäänkuin makaamaan tuulensuojassa ja katselemaan plexin läpi. :rasberry:
Mistä tuo puigin plexi kannattais tilata?
moro,savunvärinen vois olla tosiaan turvallisempi valinta.
Lake kerkesi vissiin varaamaan tuon plexin.
Tässä kuitenkin sähköpostiosoite jos jollain on joutilaana siisti puigin plexi: xxxbird1@hotmail.com
Onko kukaan kokeillut noita dragracen plexejä tartten. Mustan tai savun / sama korkeus kuin originaali en haluu puigia . Istuuko ne vai irvistääkö ? Jos jolla kulla kokemuksia noista matalista plexeistä ja mistä tilattu niin infoo mulle, onko suzukilla tummaa plexii
orkis pleksin kun maalaa paukkumaalilla sisäpinnallta matalla tai kirkkaalla niin lopputulos on sam. Kirkas pleksin pinta "kirkastaa" myös matta maalin. Tulee siisti, mutta läpi ei kyllä näy. Tai sit maalaa tummennuslakalla...toimii kun maltaa vetää ohkasia kerroksia...